En heb je toen nog wel geslapen

.
Heb zelf 70-210 en 70-215 ben voor de 70-216 2x gezakt en voor de 70-217 1 keer. Wat hierboven wordt gezegd klopt volledig over papieren MSCE'r maar je moet wel de tijd/geld hebben om dat alles na te kunnen bouwen wat in die boeken staat

.
Ik heb de boeken zelf niet meer, was bij me oude bedrijf moest boeken inleveren, vind ik best jammer je vergeet een hoop altijd makkelijk om ff het boek er op na te slaan, d8 ik dat ik bij me nieuwe baas de bundel had besteld kreeg ik de bundel thuis maar dan wel de boeken met alleen de vragen erin heel fijn had ik dus het verkeerde besteld

.
Ik deed trouwens altijd examen in Spaanse polder bij..PROMETRIC..weet de naam ff niet meer, was wel netjes alleen zeer irritante monitoren waar je je toets op moest maken die dingen stonden volgens mij op 50hz en dan nog heel de tijd een witte achtergrond ook

en in de zomer was het er ook nog eens benauwd, maar op de monitoren na is het in de winter wel te doen,. Het voor mij daarna dichtsbijzijnde testcenter is in Utrecht waar heb ik weinig zin in om te gaan kijken hoe het daar is, maar doe nu avondschool en dus eigenlijk geen tijd meer voor MCSE certificaten (heb er 2 en ITIL vind voorlopig best zo), in de praktijk leer je toch het meeste

, alleen wil de baas dat niet inzien

.
[
Voor 70% gewijzigd door
Beamer op 08-01-2003 19:57
]