[Windows.NET RC2] wie hep zich ingeschreven voor de RC2 ?

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 22:31
ik heb me op de site van M$ ingeschreven om de download-link te ontvangen van RC2 van Windows.NET .. alleen is dit al tijden terug (meer dan 4 weken) .. hebben meer luitjes hier last van ?

Verwijderd

binnen een week had ik reactie... heb hem eergister gedowned...

Verwijderd

ik heb hem al een week draaien

mooi spul

Verwijderd

Ik heb de CD's ;) maar die gasten hier willen jou vast wel hun link geven zodat je hem ook kan downe 8)
Toch jongens??

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 12:33

KMK

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 11:25:
Ik heb de CD's ;) maar die gasten hier willen jou vast wel hun link geven zodat je hem ook kan downe 8)
Toch jongens??
Heeft geen zin dan heb je geen serial

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb em al een tijdje mogen downloaden.. Hij staat er nu ook op, samen met die nieuwe exchange beta 2

• KMK

KMK

Bill heeft eindelijk ook een POP3 mail server ingebouwd!! Dan oef je niet meteen exchange of 3e party soft te hebben erg ok van bill

• whitehouse
heb hier RC1 draaien, dus heb al een serial !! (Serial van RC1 kun je toch gebruiken voor RC2 volgens M$ ?

• KMK

KMK

ja dan kan het wel ja

• KMK

KMK

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 11:05:
binnen een week had ik reactie... heb hem eergister gedowned...
nickchange "iis5_rulez" -> "iis6_rulez" ? ;)

• whitehouse
hep iemand dan toevallig een download link voor mij ?

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 17:19
je moet je gewoon aanmelden, en dan binnen een paar weken krijg je download link, plus een link om een serial number aan te vragen.. duurde bij mij ook even, maar nu heb k t ook.. nu nog een pc om t op te zetten :P

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 21:20

Greyfox

MSX rulez

Ik heb hem van de MSDN subscriber site vandaan.

Als je een subscription hebt kun je hem daar ook vandaan halen.

MSX 2 rulez more

• whitehouse
BobR13 schreef op 08 januari 2003 @ 16:09:
je moet je gewoon aanmelden, en dan binnen een paar weken krijg je download link, plus een link om een serial number aan te vragen.. duurde bij mij ook even, maar nu heb k t ook.. nu nog een pc om t op te zetten :P
dat is het dus..heb dat al maanden terug gedaan, maar nog geen email gekregen.. wil niet weer opnieuw weken wachten .

daarnaast heb ik geen MSDN-subscribtion, kost veel ste veel geld .. ben nog student he ?!!

heb niemand zo'n link voor mij ?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

whitehouse schreef op 08 januari 2003 @ 17:29:
heb niemand zo'n link voor mij ?
Nee.

Dat je geen melding krijgt dat Rc1/2 voor jou te downloaden is betekent niets meer of minder dat je niet in aanmerking kwam.

Het vragen om een link ZONDER dat je een geregistreerde key hebt (en die heb je ook niet) is dan ook op te vatten als een warezrequest.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Buzzman
  • Niet online
BackSlash32 schreef op 08 January 2003 @ 18:42:
[...]

Nee.

Dat je geen melding krijgt dat Rc1/2 voor jou te downloaden is betekent niets meer of minder dat je niet in aanmerking kwam.

Het vragen om een link ZONDER dat je een geregistreerde key hebt (en die heb je ook niet) is dan ook op te vatten als een warezrequest.

Hij mag zijn mail checken.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
whitehouse schreef op 08 January 2003 @ 10:29:
ik heb me op de site van M$ ingeschreven om de download-link te ontvangen van RC2 van Windows.NET .. alleen is dit al tijden terug (meer dan 4 weken) .. hebben meer luitjes hier last van ?
whitehouse schreef op 08 January 2003 @ 11:30:
heb hier RC1 draaien, dus heb al een serial !! (Serial van RC1 kun je toch gebruiken voor RC2 volgens M$ ?
DJEEZ!!!! :(
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mogen natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
:/

Verwijderd

RC1 kreeg ik zonder problemen binnen een paar dagen binnen op RC2 zit ik ook al een paar weken te wachten. :(

Volgens mij leest Microsoft mee met Tweakers :)
Nog geen dag nadat ik dit bericht geplaatst had kreeg ik het bewuste mailtje.
Volgende week is ff lekker ermee stoeien :X

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 08:47 . Reden: voudtje :) ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Moet hem nog downloaden, maar heb wel hun mail al gehad...

RC1 heb ik ook in me bezit...

[ Voor 23% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-01-2003 18:51 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• whitehouse
met alle respect voor de laatste 2 posts, maar dat is dus gewoon absolute bogus ...
ik heb de key hier naast me liggen !! zou me bijna kwaad maken om het feit dat ik hier nu gewoon al RC1 draai, en daardoor dus een key heb ....
van een vriend van me die naar de MS Dev days is geweest heb ik dus een pakketje gekregen van 3 cd's : de Resource cd, .NET Enterprise Server RC1 en de 64bit versie ..

op de binnenkant zit dus zo'n product key geplakt ...
blijkbaar moet ik dus een extra 4 weken wachten .. jammer..

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 18:50:
RC1 kreeg ik zonder problemen binnen een paar dagen binnen op RC2 zit ik ook al een paar weken te wachten. :(
Je kan eventueel met dezelfde login waar je je RC1 mee hebt aangemeld + opgehaald eens kijken op de beta-site of-tie toch al klaar staat ;)

Ik kon 'm 5 dagen voordat ik de mail voor RC2 kreeg al downloaden, gebeurt vaker (tenminste, als ik op de beta newsgroups hetzelfde lees zal dat wel ;) )

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

whitehouse schreef op 08 January 2003 @ 18:53:
met alle respect voor de laatste 2 posts, maar dat is dus gewoon absolute bogus ...
ik heb de key hier naast me liggen !! zou me bijna kwaad maken om het feit dat ik hier nu gewoon al RC1 draai, en daardoor dus een key heb ....
Bel dan lekker met MS in plaats van hier te lopen zeuren...

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26
ik heb me afgelopen zondag ingeschreven. maar was er hier niet al een draadje over?

[edit] hier dus:
Windows .NET Server 2003 - Tips en Optimalisaties

[ Voor 33% gewijzigd door Brent op 08-01-2003 19:08 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• P5ycho
  • Nu online
ik heb die key een tijd terug a; aangevraagd, maar het duurde zo lang dat ik maar besloten heb een key van een vriend te gebruiken, tenslotte is die activatieperiode maar 2 weken, het wachten op een key duurt veel langer, en de key is geldig op 10 unieke systemen...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• whitehouse
daar ik ten onrechte een waarschuwing kreeg voor het vragen naar warez, heb ik een email terug gestuurd... nu moet ik dit hier nog even recht zetten ..

Wat ik niet snap is alle commotie omtrent mijn topic, namelijk of het meer mensen is overkomen , en de vraag of iemand zo'n link heeft voor mij ..

het is toch ook mogelijk dat als zelfs dit niet mag op Tweakers, dat mij gewoon wordt verteld dat dit niet mag en klaar is kees ?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het gaat om de manier waarop je dat doet.
M$
is geen goed begin van een topic, en als je al een RC1 hebt, waarom kijk je dan niet eens in de beta-support nieuwsgroepe waar deze vraag ook al meermalen werd gesteld?

Test jij wel?

• E-Vix
  • Laatst online: 16:10

E-Vix

Nu met sneeuw!

We kunnen je niet eens een link geven. Heb het net geprobeerd om op een andere machiene waarmee ik niet op de windowsbeta site ben ingelogd de link te openen, maar dan krijg ik een mooie error te zien. Het enige wat je dus kunt doen is even wachten totdat je je mailtje van microsoft gekregen hebt, of goed zoeken op het internet. Probeer in het laatste geval eens programma's als e-mule of kazaa.
Toen ik mij een x aantal weken geleden inschreef voor het beta programma had ik ook binnen 1 week mijn login etc. in mijn mailbox. Zo lang hoef je er niet op te wachten dus.
Heb overigens ook nog geen mailtje van microsoft gekregen dat ik RC2 al kon downloaden, maar hij stond wel al op de site. Ben hem nu aan het downloaden, en morgen installeer ik hem.

Weet iemand trouwens wat er allemaal verholpen / extra is aan RC2 in vergelijking tot RC1? Op de windowsbeta site kan ik er niets over vinden.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
heb me vandaag ingeschreven en nogsteeds nix ontvangen :'( ;)
maar met meer dan 4 weken, dan moet je ff reageren volgens de site, zou ik ff doen als ik jou was

• Buzzman
  • Niet online
Whitehouse, ik zal het even uitleggen :)

ten eerste ga je zoals \32 al zegt niet echt geweldig je topic beginnen door "M$" te gebruiken.

Ten tweede: Je bent beta tester van Microsoft, als Microsoft wil dat jij een beta tester mag worden, zullen hun zorgen voor een download locatie, daar zijn wij niet voor. Elke beta tester kan op hun windowsbeta site een copy downloaden, hoor je hier niet bij, of heeft microsoft die download nog niet opengezet voor je, dat is dan jou probleem en dat zal je met microsoft op moeten lossen. Niet bij ons!

Snappie een beetje hoe het in elkaar zit? :) jij vraagt hier om een download locatie, terwijl je die alleen legaal bij microsoft vandaan kan / mag halen. Het kan me echt geen ene moer schelen dat je zegt dat je een key hebt.. Dat kunnen wij toch met geen mogelijkheid controleren :)

Ik hoop dat het zo allemaal duidelijk is.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Helemaal mee eens. Ik had de moed om een vraag te stellen over WINDOWS LONGHORN en kreeg meteen een MOD an me broek. Toen meteen de vraag onder XP vlag gestelt en Ja toen was er nix an de hand.

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

Pagina: 1