Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Het plaatsen van een 2e slotje (nl op het LA-topic) is meestal voldoende om de topicstarter het eea in te laten zien.
Het is niet zo dat dergelijke topics een erg grote doorn in het oog zijn
Daarnaast neem je dan meteen de mogelijkheid weg dat de user op andere (beleids-) zaken kan reageren in Lieve Adjes.
Stom foutje eruit gehaald
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 10:30 ]
Het aantal topics die ontaarden in een flametopic (door topicstarter) valt reuze mee... ze vallen gewoon meer op. Je kunt er beter voor kiezen om, wanneer zo'n topic flamerig begint, de topicstarter alsnog een tempban te geven. En volgens mij gebeurt dat ook. Als een user het echt te gek maakt dan kan ie 24 uur gaan afkoelen.MSalters schreef op 08 January 2003 @ 10:19:
Gezien de hoeveelheid users die menen om toch een LA topic te openen na een slotje gekregen te hebben, lijkt het me verstandig om aan elk slotje een automatische 24-uurs LA ban te koppelen. Dat geeft de users de mogelijkheid af te koelen voordat ze modjes gaan flamen.
beroep tegen een slotje kan moet via mail
Dat gebeurt ook... zie de LA FAQ.een als het verantwoordelijke modje denkt dat de user in kwestie een valide punt voor discussie heeft, dan kan dit mailtje alsnog in LA worden gepost.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
We'll manage
Verwijderd
En wat nu als een topic van jou in SeM wordt afgesloten? Dat is ook een slotjeMSalters schreef op 08 January 2003 @ 10:19:
Gezien de hoeveelheid users die menen om toch een LA topic te openen na een slotje gekregen te hebben, lijkt het me verstandig om aan elk slotje een automatische 24-uurs LA ban te koppelen. Dat geeft de users de mogelijkheid af te koelen voordat ze modjes gaan flamen.
Policy vragen hebben geen haast, beroep tegen een slotje kan via mail, en als het verantwoordelijke modje denkt dat de user in kwestie een valide punt voor discussie heeft, dan kan dit mailtje alsnog in LA worden gepost. Kortom, het aantal topics wat door deze policy ten onrecht zou sneuvelen lijkt me erg klein.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Misschien is het slim om een berichtje boven het postscherm te zetten bij LA, bijvoorbeeld de link naar 'Je topic is op slot? Lees dit eerst!'
The devil is in the details.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Wat wil je dan, een 24 uur ban van heel GoTExirion schreef op 08 January 2003 @ 16:34:
Alleen in LA?
Ik ben tegen het idee, om nu een ban te geven omdat een topic op slot gaat....nee
Oeh, maak me gek
Nee geintje hoor, maar goed... was ook meer sarcastisch bedoeld omdat ik het wel ver vind gaan
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 13:48
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Exirion schreef op 08 januari 2003 @ 16:37:
[...]
Oeh, maak me gek
Nee geintje hoor, maar goed... was ook meer sarcastisch bedoeld omdat ik het wel ver vind gaan
Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat in SeM. Ik stem tijdelijk (2 dagen of zo) voor.We Are Borg schreef op 08 January 2003 @ 16:35:
[...]
Wat wil je dan, een 24 uur ban van heel GoT?
Ik ben tegen het idee, om nu een ban te geven omdat een topic op slot gaat....nee
Lijkt me een geweldig humoristische ervaring.
Maar serieus, nee dus. Er zijn zo veel verschillende redenen waarom een topic op slot gaat, dat een LA verbod echt veel te overdreven is. Er gaan per dag vele topics op slot en er wordt best wel weinig over geklaagd...
Dus et valt allemaal wel mee.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp