FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
En, ga je je Powerbook alweer verkopen?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheΓ―st
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
en offtopic:
Al de Ipod2 gezien botoo met video (beeld) ondersteuningHet is de Public beta.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
^ joah, die wilt ik natuurlijk ook wel hebben
Nope, er word in de nieuwspost duidelijk melding gemaakt van; kwoot 'Naast een nieuwe Mac-browser genaamd 'Safari' en een nieuw Apple-presentatiepakket, kondige Steve Jobs op de MacWorld Expo in San Fransico een nieuwe Apple Powerbook G4 aan.'
ergo: deze, en de twee er opvolgende zijn allesbehalve off-topic, maar juist informatief
en ja het is khtml based, maar volgens mij komt het wel van Gecko af, die indruk kreeg ik van Steve Jobs tijdens zijn keynote
Nee, dat heeft nog niemand . . .Al de Ipod2 gezien botoo met video (beeld) ondersteuning
voor zover ik weet
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
linkje: http://www.clubic.com/n/gen/n7464.html
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
deze mag ook wel een tikkie bij.
[OT]
Nu ben ik niet zo thuis in het Frans (behalve dat ik lange flames kan houden over de franzozen), en weet dus niet wat ze met Apple va lancer l'iPod vidΓ©o (mise Γ jour) bedoelen, maar het zal wel een rumorsite zijn die de plank misslaat?
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
Apple gaat lanceren de IPod met video (binnen een jaar)... < spreekt voor zich, en dat al in de 3e klas havoApple va lancer l'iPod vidΓ©o (mise Γ jour)
[ Voor 14% gewijzigd door Randal Peelen op 08-01-2003 15:55 ]
zo ver ben ik nooit gekomen
en dan nog, uit de tijd dat ik frans mocht leren spraken ze elkaar nog met 'vous' aan, en ik heb een hekel aan dat formele gedoe, je kan je dus wel voorstellen welk vak ik het eerste heb laten vallen
Het enige goede in Frankrijk is de snelweg naar Spanje.
FXDLS 'S&S edition'
π memento mori π
De modqueue staat weer boordevol.
[ Voor 16% gewijzigd door Polaris op 08-01-2003 17:18 ]