GFD soms wel soms niet.

Pagina: 1
Acties:

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Ik heb nu een GFD 1 van computernerd USA, maar soms werkt ie niet, ik moet dan de GFD van de proc. afhalen en er weer op zetten net zolang totdat ie weer pakt. Iemand die dit probleem ook heeft? Nu zit ik er aan te denken om een GFD 2 te kopen bij oc-shop. Weet iemand of dit mijn probleem oplost, en kun je met deze ook verder overclocken als met de oude?

Verwijderd

ik zou het ook niet weten, heb zelf intel.

Verwijderd

Hee, waarom antwoord je dan? Daar hebben we toch nix aan?

Afijn,

Zelf heb ik een innovatek TD2 op m'n athlon, en ik heb nog nooit ergens last van gehad. Blijft 'ie d'r wel goed op zitten als je 'm d'r op hebt geprikt? Misschien beide connectoren even schoonmaken?

Rob

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:18

EraZor

Don't mention the war

Je kan met de ene gfd niet verder clocken dan met de andere; hangt gewoon van je proc. af. Ik denk dat de connector op deze gewoon niet goed contact maakt met de aansluiting op je proc. Probeer de lipjes in je connector wat naar binnen te buigen, zodat 'ie er wat straaker opzit. Wellicht helpt dat.

Verwijderd

Heb ik ook. Als ik de stekker er ffuit heb gehad, moet ik eerst weer ff opstarten zonder GFD, dan dat ding er op en weer aan, waarna ik vervolgens weer niks zie, dan gewoon de resetknop en voila...........

Zeker ook een abit ka7? Verder prima bordje hoor.

Hier hebben trouwens al een aantal keer dezelfde vragen gestaan....