budget surround kaart welke ?

Pagina: 1
Acties:

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 10:05
Ik weet dat deze misschien wat overbodig is maar ..ik kon het zo snel even niet vinden.
Mijn SB live player heeft de geest gegeven na 1,2 jaar trouwe dienst .. bij een kennis hetzelfde verhaal (sblive gold).. ook rond die tijd ,.. nu voel je hem al aankomen .. ik moet geen wegwerp rommel in mijn pc dus ik zoek een goed alternatief in dezelfde prijsklasse als de goedkoopste live .
Hij moet dus gewoon hetzelfde doen als de live maar dan minimaal een jaartje langer :) ..
Wat zijn de opties ? dmx ?
Heb ook iets gelezen over moederboard met buizenversterker dat klinkt ook als muziek in de oren .. iemand daar ervaring mee ? (kan namelijk ook gelijk de hele pc upgraden).

Verwijderd

philips heeft leuke kaartjes met veel extra's in een vrij lage prijsklasse.

Maar het ligt er wel aan wat je wilt.....
Gamen of muziek bijv.

• Sunrise
Beide .. niet proff muziek maken .. maar gewoon wat fruityloopen etc .. weinig ruis is gewenst en een mooi warm geluid met mooie bassen . (of is dat teveel gevraagd voor een budget kaart) die live was prima kwa kwaliteit prijs verhouding op de levensduur na.

bedankt voor de tip als het hier bij blijft :9

mag in principe wel tot 100 euro kosten .. liever 50 maar als het de moeite waard is 50 euro erbij te doen ..dan zwicht ik misschien wel

[ Voor 35% gewijzigd door Sunrise op 08-01-2003 09:26 ]

Verwijderd

voor rond de 77-80 euro(pricewatch) heb je de top van de philips range(retail).

De kaart is geschikter voor muziek etc als voor gamen vanwege wat brakkere drivers in games.
Hopelijk doen ze hier nog wat aan, want de features van de kaart zijn zwaar ok.

• Sunrise
Bedankt .. ga me er gelijk in verdiepen .. :)

• Sunrise
Ja The Acoustic Edge word het _/-\o_
Pagina: 1