Toon posts:

Amiga Team...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hé, kunnen we niet fuseren met het Amiga team (ook Nederlands) die staan erg hoog in de dagstatus en het zal wel leuk zijn als ze een team werden binnen DPC... Dan worden onze kansen ineens verrekte groot !!!

Verwijderd

Onze kansen zijn al verrekte groot!!!

Verwijderd

Van mij mogen alle nederlandse teams wel bij elkaar :)

Verwijderd

Waarom niet hoet meer koe;s onderde pannen des te beter toch al we maar stijgen in de stats

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Dat zal om dezelfde reden niet gaan als met #koffie team. Je hebt het over fuseren, maar eigenlijk bedoel je overnemen.... dat zien zij natuurlijk niet zitten. Evenzomin als jij het ziet zitten als zij ons komen overnemen. Fuseren is gewoon verrekte lastig.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Fuseren is geen optie voor ons...

:)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
Het Amiga team is geen Nederlands team. Alleen de oprichter is toevallig Nederlands, maar het team is natuurlijk voor alle Amiga-gebruikers/fanaten etc.

Ik zie ook geen reden om te gaan fuseren, het gaat rete goed met ons team en het is lang niet zo leuk om te fuseren. Dan is het weg met de team-spirit. Trouwens, ik ben 99.99% zeker dat ze toch niet willen fuseren :7
Pagina: 1