pc chips m747 mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:32
niet allemaal hard om het mobo die ik heb :'(
spec

pc chips m747 mobo
celly 333 slot 1
160 mb ram
8gb hdd
cd rom + brander
gforce 4 420 64 mb

ik heb al in de topic's gezocht maar niet echt iets gevonden waar ik wat aan heb wie helpt me.

1 ik zit al een tyd je er aan te denken om mijn bios te flashen of het laten doen door een prof, maar eerst wil ik weten wat mijn voordelen kunnen zijn als dat is gebeurdt en tot welke snelheid proc ik er dan op kan plaatsen. en wie weet een adres voor mij waar ik dat prof kan laten doen (in regio rotterdam)

2 ik heb al aardig wat gelezen over proc convert, en nou is me vraag wat zijn dat nou precies voor dingen en waar kan ik zo iets kopen, en tot hoeveel kan mij system krygen. ben beetje noob op dit topic 8)7

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:04
als het een bx slot 1 is : maximaal een tualatin 1,4 met powerleap convertor

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Hiero de link naar je mobo specs. Er zit een SiS 5600 chipset op (op een plagiaat achtige wijze ook wel BX Pro genoemd) en het max wat je er op kunt zetten is een PII. Persoonlijk zou ik het bij de Celeron 333 laten en als je wat snellers wilt gewoon voor een nieuwe cpu/mobo/ram/ATX kast combo gaan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:32
bedankt voor jullie info die ik tot nu toe heb gehad, ik weet nu al wat meer maar nog niet alles. bijvoorbeeld als ik de bios heb geflash kan ik dan een p3 slot1 erin schuiven en waar kan ik die converter en die ualatin 1,4 vandaan toveren want niet elke comp shop heb ze in de grabbel doos liggen, en dan als laast wat mag dit me ongeveer gaan kosten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

powerleap.nl