Toon posts:

[gadzillo] bahh

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik hier nieuw ben, vraag ik me af of hier mensen zijn die toevallig ook Gadzillo kennen.. kunnen we ff discusseren over hun uitbetalingen :)

(weet niet of dit mag hoor :D )

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 02:13 . Reden: Leuk zo'n reden :) Ik weet niets!! :D ]

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
Hoi bubblie, je bent dus een nieuwe Tweaker.
Welkom.
Heb je ook dit gelezen voordat je begon met posten: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Daar staat nl. in dat je niet te veel smilies moet gebruiken..... ;)

Verder is het de bedoeling dat we elkaar helpen hier en niet dat we massaal bedrijven gaan lopen afkraken. Wel kun je vertellen als je problemen hebt met een bedrijf.

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Oepsie .. okeej.. dan umm :? zal ik :P niet meer :) zoveel :9 smiles gebruiken (Al lijkt het alsof ik er aan gewend ben :P)..

Neej back 2 normal..okay.. slotje _/-\o_ en sorry 8)7

Nu gebruikte ik toch weer te veel smiles :P :9 Kusje erop :X :(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 02:12 . Reden: Je moet toch wat doen als je niet kan slapen :) ]

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 02:10:
Oepsie .. okeej.. dan umm :? zal ik :P niet meer :) zoveel :9 smiles gebruiken (Al lijkt het alsof ik er aan gewend ben :P)..

Neej back 2 normal..okay.. slotje _/-\o_ en sorry 8)7

Nu gebruikte ik toch weer te veel smiles :P :9 Kusje erop :X :(
haha, wat een lol zeg.

offtopic:
oh jee, zie zijn post hier: Verwijderd in "Nokia stopt met Mobiele Telefonie"

[ Voor 15% gewijzigd door schwarzenegger op 08-01-2003 02:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
idd :O ik heb geen zin om te pitten :)

ps. sorry hoor dat ik anders ben dan andere.. maar ik hou er heust wel rekening mee.. het leven moet niet te sirieus worden O-)

ps. was geen onzin post.. was sirieus bedoelt

Hij zei meneer tegne mij!!! _/-\o_ :9

[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 02:21 . Reden: lol ]

Verwijderd

Gadzillo ken ik wel ja, die heb ik onlangs nog een aangetekende brief gezonden omdat ze gebruik maakten van copyrighted materiaal. :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 02:25:
Gadzillo ken ik wel ja, die heb ik onlangs nog een aangetekende brief gezonden omdat ze gebruik maakten van copyrighted materiaal. :)
Goed bezig die lui :/ Copyrighted materiaal stelen, te laat uitbetalen.. hun klanten wegjagen.. het bedrijf van de eeuw :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 02:25:
[...]

Goed bezig die lui :/ Copyrighted materiaal stelen, te laat uitbetalen.. hun klanten wegjagen.. het bedrijf van de eeuw :r
Aan de tele zijn ze best aardig, wat betreft 'mijn probleempje met hun', is het denk ik eerder laksheid dan kwade wil. Misschien is dat ook wel het geval bij jou?

Verwijderd

Topicstarter
Ze betalen langzaam :S ze betalen zelfs te laat .. 6 maanden achterstand ofzo

Verwijderd

Ik heb een analyse gemaakt van hun premium sms services in vergelijking met de andere aanbieders, en Gadzillo had de hoogste uitbetalingen. Wat betreft de service kan ik niets vertellen.

Verwijderd

Gadzillo zuigt, eindelijk mede tweakers met wie ik kan praten. Ik wacht al 1 jaar op mijn geld (50 euro) en laatst kreeg ik 1 euro uitbetaald, ik terugbellen;

gadzillo heel verbaast van waar gaat dit over als ik vraag waar m'n geld blijft, ze hebben al 3 keer m'n mobiele nummer en e-mail genoteerd maar ik ben nog nooit teruggebeld.

ze zijn niet laks, maar asociaal en dom. die java games bijvoorbeeld werken niet en de mms enzo ook niet.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
bubblie, lees hetvolgende eens:
Netiquette

Want dit gaat totaal de verkeerde kant op zo...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.