Toon posts:

duron unlocken met 5 L1 banken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik dit doen, overal staan ze met 4 banken en ik heb er 1 meer :(

Afbeeldingslocatie: http://www.caradio.nl/duron1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.caradio.nl/duron2.JPG

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 01:46 ]

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51
Had ik ook toen ik ze allemaal door sreepte kon ik alleen 10 10.5 en 11 meer niet :/
Dus volgens mij moet je de eerste 4
dit si niet zeker he ;))

Verwijderd

Topicstarter
ik wist niet dat er meer soorten van de duron waren en waarom staat er niks over op het net. ik ben al bijna een jaar aan het zoeken

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 12:51
Durons boven 1000MHz hadden toch een andere core? Het klopt dat die meer bruggen hebben. Als het goed is, is hier al eens een onderwerp op GoT (en misschien zelfs op de frontpage) over geweest.

edit:

Okee, het is dus de MORGAN core, en je moet 'm unlocken als een Tbird.
Heb je al geGoogled? Linkje

[ Voor 41% gewijzigd door koffercomputer op 08-01-2003 09:35 . Reden: Aangepast ]

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem nu unlocked maar ik kom niet hoger dan 1070 anders blijft hij rebooten. 55°C idle

de duron zit op een soltek sl-57kav, 512 mb dana elec cL2, maxtor 80 gig schijf7200rpm
spire cooler tot xp2800+

de hdd blijft nu alleen maar op udma33 staan en ik krijg hem niet verder.

Verwijderd

Voltage omhoog, lees ook de FAQ eens...

Verwijderd

betere koeling, 55 grade is wel veel zeg...
mijn duron 1,3@1,45 wordt maar 45graadjes stressed

verder heb je je latencies wel ens lichter gezet om uit te proberen?
welke FSB gebruik je trouwens?
en welke snelheid hebben de AGP en PCI?

Verwijderd

Je hebt zeker een Duron 1300? Ik heb mijn Duron 1300 Unlocked door alle 5 de L1's te verbinden met zilverlijm en de L10-bruggen te veranderen van .:l naar .l: (eerste puntje is boven) en ook zilverlijm voor de ene brug te gebruiken.
Je kan de L10-brug kortsluiten met een je voeding bv.; je L10-brug zal dus doorbranden, werkte bij mij goed. Ik heb een externe voeding genomen.
Je kan nu MP's tussen 5 en 12.5 gebruiken.
Mijn Duron loopt nu op 143*10@1.91V and counting.

IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR ALS HET FOUT GAAT.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een duron 1000 107*10@1.86v. dus zeer weinig gewonnen. :( :( :( ik heb nu een andere koeler besteld.

een thermaltake volcano 7 bij exile uit heerenveen. als ik de teksten en de reviews moet geloven is dit een zeer goeie koeler die ook al vast de zwaardere xp's aankan.

of heeft iemand anders wat anders te melden over deze?

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 23:37

Syzzer

Prutser

Die Vulcano7 koelt idd erg goed, maar maakt ook een herrie om gek van te worden. Maar op je duron zul je hem zeker niet in de hoogste stand hoeven te zetten, dus zal het wel meevallen.

Mijn Duron1100 had ik BTW wel gfewoon geunlocked door met potlood streepjes te trekken over L1 bruggen en met mijn vaders Duron1200 is het me ook gelukt op die manier.

Verwijderd

Topicstarter
dat unlocken is nu wel gelukt maar ik krijg hem niet sneller :X :'(

Verwijderd

Topicstarter
koeler uit elkaar gehaald bleek de bevestigings clip verkeerd om op te zitten! :r

hij loopt nu op 11X110@1.93 temp =34 graden ;) >:) >:)

we gaan verder 8)
Pagina: 1