Ik heb een heel vaag probleem. Ik speel mijn dvd's op de dvdspeler in mn pc en kijk het via de tv-out op mn tv. Ik gebruik daarvoor PowerDVD en ook wel WinDVD. Dit gaat eigenlijk altijd prima. Vanavond wilde ik echter 'The Score' kijken en daar ging het mis! Het eerste half uur was prima te kijken, geen problemen. Daarna kwamen er echter af en toe wat schokjes en begon de film ook af en toe secondes te hangen. Bij terugspoelen bleek het om dezelfde scenes te gaan en dus dacht ik dat het aan de dvd lag. Even gekeken, maar de disc was niet erg bekrast.
Opnieuw opstarten en wat instellingen veranderen hielp in eerste instantie niet veel, maar uiteindelijk toch wel weer. Scenes die eerst heel schokkerig verliepen, gingen nu prima. Na een minuut of 15 ging het echter weer heel traag. Het beeld bleef zo 10 tot 20 seconde stilstaan! Bij het afspelen van andere scenes, ging het echter weer heel soepel! Het kan dus niet zo zijn dat mn pc het niet aankan zou je zeggen. En omdat het niet om dezelfde scenes gaat, kan het ook niet aan de dvd liggen toch? Waar dan wel aan?
Ik heb een
P3-450
80GB Maxtor DP9
Hitachi DVDROM GD-2500
256MB intern
GF2MX400 64MB
Hoop dat iemand me kan helpen, want mn hele filmavond is naar de kl*te!
PS: DMA stond aan...
Opnieuw opstarten en wat instellingen veranderen hielp in eerste instantie niet veel, maar uiteindelijk toch wel weer. Scenes die eerst heel schokkerig verliepen, gingen nu prima. Na een minuut of 15 ging het echter weer heel traag. Het beeld bleef zo 10 tot 20 seconde stilstaan! Bij het afspelen van andere scenes, ging het echter weer heel soepel! Het kan dus niet zo zijn dat mn pc het niet aankan zou je zeggen. En omdat het niet om dezelfde scenes gaat, kan het ook niet aan de dvd liggen toch? Waar dan wel aan?
Ik heb een
P3-450
80GB Maxtor DP9
Hitachi DVDROM GD-2500
256MB intern
GF2MX400 64MB
Hoop dat iemand me kan helpen, want mn hele filmavond is naar de kl*te!
PS: DMA stond aan...