[digicam]Fuji Finepix A202, hoe sluitertijd instellen?

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Mijn ouders hebben een Fuji FinePix A202 gesjopt en ik ben even aan het spelen geweest. Nu zit er bij deze camera om een of andere misterieuse reden alleen een Duitse handleiding, en daar ken ik geen antwoord vinden op mijn vraag:

Hoe stel ik de sluitertijd in van deze Camera?

Ik ben al op de Fuji site aan het zoeken geweest maar deze leverd ook geen oplossing, er wordt alleen verteld wat je ermee kan, maar niet hoe je het insteld.

De search hier leverd alleen maar troep waar ik ook niets mee kan, dus dan maar de vraag hier stellen...

Breek je nek voorzichtig

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:57
Niet.

Je kan aleen met de handmatige witbalans spelen, en de ev waarde aanpassen.
Verder kan je kiezen voor bewust GEEN flits en een met flits en langere sluitertijd..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Maar waarom staat er dan in de specs dat je de sluitertijd in kan stellen tussen de: 1/2 ~ 1/1000 sec.
gecombineerd met mechanische sluiter

dan zou je toch denken dat je dat handmatig instellen kan of is dat nou heel stom?

Breek je nek voorzichtig

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

The_PyroPath schreef op 08 januari 2003 @ 17:10:
Maar waarom staat er dan in de specs dat je de sluitertijd in kan stellen tussen de: 1/2 ~ 1/1000 sec.
gecombineerd met mechanische sluiter

dan zou je toch denken dat je dat handmatig instellen kan of is dat nou heel stom?
Nee, de camera kiest een sluitertijd tussen 1/2 ~ 1/1000 sec, als er niet bij staat dat het handmatig (manual) kan dan kan je de sluitertijd niet zelf instellen.

Als je een foto wilt onder/overbelichten kun je wel gewoon de EV hoger/lager zetten zodat de camera een kortere/langere sluitertijd kiest.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.