Toon posts:

Mobo doet het weer!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van 2 vorige topics weer een update. Kon mijn oude topic niet vinden doordat de search het niet doet.
Ik had dus het probleem dat mijn compu niet meer aan ging. Soms wel en soms niet. De laatste week alleen aan als ik 's nachts als ik ging slapen mijn stekker er uit deed en 's ochtends er weer in deed.
Ik had maar weer eens mijn C: vervangen voor een oude image. Omdat mijn windows weer wat naar deed.
Wat krijg ik nou: mijn compu gaat weer aan als ik op de aan knop doe. Nu weer altijd.
Nog een probleem wat ik had is dat mijn 3d mark score soms 4100 nog wat was en soms 4400 nog wat. Zonder een reden.
Vandaag virus gescand, staar er een virus op. Die eraf gehaald en nu is mijn 3d mark score ook weer constant 4400.

Mijn vraag is:
kan een virus er voor zorgen dat je compu soms wel aan gaat en soms niet?
Dus hardware matig aan?
Is dat een bootvirus? (zal wel een n00b vraag zijn)
Ik hoop van wel want dan zijn mijn problemen verleden tijd en kan ik weer met een gerust hart slapen en voltmodden })

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Als jij op je naam linksboven klikt zie in welke topics je allemaal gereageerd hebt de laatste tijd, dan zie je ook de twee door jou bedoelde topics :) Drie topics vind ik nogal over-done (twee over hetzelfde onderwerp is al teveel) dus verzoek ik je dit in je vorige topic te copy-pasten, dan doe ik deze dicht :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.