Toon posts:

dvd rippen + afspelen tv out

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal vragen want ik doe het voor het eerst:

1) Met welk programma kan ik makkelijk een originele dvd rippen en afspelen via mijn gf2 mx400 tv-out kaart verbonden met mijn televisie?

2)Hoe verbind ik mijn tv- out kaartje met mijn televisie? afstand is circa 10meter

2a)hoe heet zo'n kabel?)

3)In welk programma kan ik geripte file afspelen en 3a) moet tv op videokanaal staan?

alvast bedankt!

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-02 09:31

ranzige pad

kwaaak kwaak

jemig zeg, dat moet hier toch wel te vinden zijn via de search optie ?????

HT & NAS & Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel uur moet je zoeken dan?

de search geeft 1000 topic's en omdat allemaal te bekijken is geen pretje meer!

vroeger kon dat makkelijk nu is tweakers een beetje groot geworden......

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

Korakal

Up up up!

Goedemorgen! Beste topicstarter, je hebt geluk dat ik in een behulpzame bui ben :P

1 > smartripper, dvd2avi, nandub, zie topic Hoe rippen de profs hun dvd's
2 > via een videokabel; afhankelijk van wat je kaart ondersteunt composite, liever nog via super-video (betere kwaliteit, meer beeldlijnen)
2a > composiet-videokabel of super-videokabel
3 > divx player (http://www.divx.com) of radlight
3a > uiiiiteraard. Als je TV geen ingang heeft voor bovengenoemde kabels, dan een scartblokje/converter kopen en die ingang selecteren.

Succes!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-03 01:34

ThaHandy

Discovery Channel

DVDx v2 werkt ook mooi

Verwijderd

Topicstarter
is er een programma dat ik niets hoef in te stellen maar dat ik gewoon een volle dvd rip en hem op cdr zet en dan afspeel op tv? Hoelang duurt zoiets op een XP2000+ / 256mb

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 20:44
Je zal altijd wel wat in moeten stellen, bij het rippen van een dvd. DVDx is inderdaad een van de simpelsteprogramma's. Je kan ook Gordian Knot gebruiken, alleen moet je daar juist zelf veel meer instellen, een uitgebreide guide is te vinden op www.doom9.org .

Voor het verbinden van je pc met je tv moet je de grote tv out faq eens door lezen bij videoplanken en beeldkanonnen. Daar staat alles in.

Op mijn AMD 2200 + duurt het ongeveer 3 uur, afhankelijk van de lengte van de film en het gebruikte programma.

Toch raad ik je aan de search eens te gebruiken, omdat er talloze topics zijn met veel informatie over dit onderwerp.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

dvd's maken en rippen kan je vinden op de website www.doom9.org, hoe je je TV-out aansluit kan je zien in de TV-out FAQ in videoplanken en beeldkanonnen

ALs je twee keer gezocht had, een keer op "DVD divx rippen" en een keer op "TV-out aansluiten" had je dat al binnen 5 minuten gevonen :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.