En dit is het resultaat van het doorlopen van de Shops met de letter A... veel plezier ermee.
Ik heb de reacties globaal doorgenomen, maar die liggen er over het algemeen wel goed voor. Het zijn dus meer andere punten die ik er uit gehaald heb. En nu ga ik slapen...
Deze mag een urlchange ondergaan naar ABetterPrice.nl.
Bij Aabeco Teleshop mogen wel wat meer gegevens ingevuld worden:
• E-mailadres: info@aabeco.nl
• Telefoonnummer: 0174642360
• Land: Nederland
Kan bij deze die ene reply van knakworst verwijderd worden (de kortste dan wel te verstaan
)?
Deze site doet niets meer bij mij. Zie maar wat je er mee doet.
Wat verkopen zij dan nu precies? Ik vind niet echt iets over een winkel oid op hun site. Wel hosting etcetera, maar dat mag toch niet in de SS?
Ado Computers. Hun site doet-ut-nie
Ze hebben wél een mailadres, namelijk info@adorama.com.
Wat ik me echter afvraag is of ze wel naar Nederland versturen, als ik hun FAQ lees, haal ik dat er niet 1-2-3 uit.
Het mailadres van deze hier moet even aangepast worden, een mailto: minder zou iets beter werken.
Verkopen wij ook nog producten? Het lijkt er op alsof ze alleen diensten doen en bij mijn weten horen die niet thuis in de PW en de SS.
Akko Productions heeft zijn telefoonnummer gewijzigd, het is nu: 0162-680979.
En dan komen we bij de Appie Happie
Ze hebben een gratis servicenummer: 0800-0305 waar je terecht kan met al je vragen.
Mag spam in een SS? Deze bevat namelijk een opmerking van Slambam_ die wel erg veel op spam lijkt. En moet Aldi Duitsland apart in de SS staan genoemd?
In deze vindt een hele kleine mini discussie plaats tussen twee gebruikers.
En ook deze heeft een website die het niet meer doet. Ook maar verwijderen dan? Er zitten toch geen reacties onder.
Ook in Tilburg is er telefoon en e-mail: 013-5910901 en info@allcomputerservices.nl. Een adres hebben ze ook ;): Middelgraaf 102 5032 EH Tilburg.
Hebben Alternate Duitsland en Alternate Nederland beide een SS plekje nodig?
Kunnen Altrium en Altrium Group gemerged worden? Of één van beide weggegooid aangezien er onder geen van beide een reactie staat.
In deze SS staan twee loze opmerkingen van de drie (de site die in een van de opmerkingen staat doet het niet meer en de onderste reactie is nu ook niet echt toevoegend voor de SS; als er nu bewijzen waren
).
De gegevens van deze shop moeten even aangepast worden IMO. (Bron, je moet bij de gegevens voor Europa kijken en niet bij die voor de VS.)
• Email-adres: euro-info@archos.com
• Telefoonnummer: 020 504 0510
• Adres: 12 rue Ampère
• Postcode/ Plaats/ Land: 91430 Igny, France
Wat zullen we hier eens van zeggen: THE STORE FORMERLY AT THIS ADDRESS HAS BEEN SUSPENDED.
In deze staat een reply waarin staat:
Ach, wat liev O+:
En de laatste uit de rij met A's: Azcomputers, enhun website doet niets meer. Trashen dan maar?
Deze mag een urlchange ondergaan naar ABetterPrice.nl.
Bij Aabeco Teleshop mogen wel wat meer gegevens ingevuld worden:
• E-mailadres: info@aabeco.nl
• Telefoonnummer: 0174642360
• Land: Nederland
Kan bij deze die ene reply van knakworst verwijderd worden (de kortste dan wel te verstaan
Deze site doet niets meer bij mij. Zie maar wat je er mee doet.
Wat verkopen zij dan nu precies? Ik vind niet echt iets over een winkel oid op hun site. Wel hosting etcetera, maar dat mag toch niet in de SS?
Ado Computers. Hun site doet-ut-nie
Ze hebben wél een mailadres, namelijk info@adorama.com.
Het mailadres van deze hier moet even aangepast worden, een mailto: minder zou iets beter werken.
Verkopen wij ook nog producten? Het lijkt er op alsof ze alleen diensten doen en bij mijn weten horen die niet thuis in de PW en de SS.
Akko Productions heeft zijn telefoonnummer gewijzigd, het is nu: 0162-680979.
En dan komen we bij de Appie Happie
Mag spam in een SS? Deze bevat namelijk een opmerking van Slambam_ die wel erg veel op spam lijkt. En moet Aldi Duitsland apart in de SS staan genoemd?
In deze vindt een hele kleine mini discussie plaats tussen twee gebruikers.
En ook deze heeft een website die het niet meer doet. Ook maar verwijderen dan? Er zitten toch geen reacties onder.
Ook in Tilburg is er telefoon en e-mail: 013-5910901 en info@allcomputerservices.nl. Een adres hebben ze ook ;): Middelgraaf 102 5032 EH Tilburg.
Hebben Alternate Duitsland en Alternate Nederland beide een SS plekje nodig?
Kunnen Altrium en Altrium Group gemerged worden? Of één van beide weggegooid aangezien er onder geen van beide een reactie staat.
In deze SS staan twee loze opmerkingen van de drie (de site die in een van de opmerkingen staat doet het niet meer en de onderste reactie is nu ook niet echt toevoegend voor de SS; als er nu bewijzen waren
De gegevens van deze shop moeten even aangepast worden IMO. (Bron, je moet bij de gegevens voor Europa kijken en niet bij die voor de VS.)
• Email-adres: euro-info@archos.com
• Telefoonnummer: 020 504 0510
• Adres: 12 rue Ampère
• Postcode/ Plaats/ Land: 91430 Igny, France
Wat zullen we hier eens van zeggen: THE STORE FORMERLY AT THIS ADDRESS HAS BEEN SUSPENDED.
In deze staat een reply waarin staat:
Mag dat?Okay.. zoals zojuist beloofd aan John Marcelius van Atin..
Ach, wat liev O+:
Zouden er ook andere mensen dan busje zijn die bij AVC Holland komen? Oftewel, zou iemand wat willen trashen?We willen op deze plaats allereerst de mensen bedanken die bij Tweakers een reactie hebben neergezet.
En de laatste uit de rij met A's: Azcomputers, enhun website doet niets meer. Trashen dan maar?