Toon posts:

[A7S333] IDE probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een A7S333 gekocht en op geen enkele manier worden op m'n secondary IDE apparaten herkend.
Als ik deze apparaten op m'n primary IDE aansluit dan werken ze wel :? Iemand een oplossing voor dit probleem of is dit een bekend probleem met A7S333?
Hoogstwaarschijnlijk kan ik voor de tweede keer terug met m'n mobo :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 00:18 ]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:56

The Third Man

The Third Jellyfish

Al in het bios gecheckt dat de Secondary IDE Controller niet op Disabled staat? Wat heb je verder allemaal al geprobeerd?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

I/O controller perikelen horen in Opslagmedia & I/O Controllers :)

[PMG] > [OM]

Verwijderd

Topicstarter
Tja wat heb ik verder al geprobeerd.....In de BIOS heb ik iig 'both' onboard IDE controllers aangezet...Voor de rest alleen eigenlijk die apparaten op primary ook getest en daar deden ze het wel.
Wat zou ik nog meer kunnen proberen?

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Worden ze in het bios wel gezien?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer de bios eens te flashen van dat ding (mits dat lukt)
Ik had met dit bord ook gezeik met o.a. mijn IDE. Bleef constant hangen. (verder deed ook het keyboard het niet, bak bleef hangen in boot en geheugen draaide niet op de goed snelheid).
ben blij dat ik het bord verkocht heb, wat zelfs met biosflashes lukte het niet om hem aan de praat te krijgen (heb het bord in juni 2002 eens gekocht geloof ik).

Verwijderd

Topicstarter
Ze worden in de BIOS ook nie gezien. ik gaat dalijk die comp weer es aansluiten, maar het staat me bij dat ook de Floppy het nie deed.... ff checke

Verwijderd

Topicstarter
Floppy doet et dus wel, dus heb iig alvast windows geinstalleerd met men CDROM op Prim. Slave....Maar ja ik weet nix meer, dus dat wordt weer ruilen zaterdag..
Pagina: 1