Window not found

Pagina: 1
Acties:

• Thunderbyte
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik krijg op een windows 2000 computer een hele vreemde foutmelding;

http://huizen.dds.nl/~rjmooms/schermafdruk.JPG

Het ligt niet aan de website of zo, want bij een andere pc heeft hij er helemaal geen last van, ik heb de volgende stappen al ondernomen;

* Service pack 3 geinstalleerd
* Virusscanner ge-update en gescand (alles virusvrij)
* Microsoft Java opnieuw geinstalleerd
* van internet explorer 5.0 naar 6.0 met sp1
* stel dat je denkt dat het misschien aan de internetprovider zou leggen, helaas want via dezelfde verbinding lukt het op de laptop wel.

er zijn ook geen firewalls of pop-up killers geinstalleerd, wie weet links of zo voor meer informatie... of wie heeft het zelf gehad en op een bepaalde manier opgelost... behalve formateren enzo natuurlijk..

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ad-aware ook al gedraaid? Volgens mij is dit niet echt een windows fout namelijk.. Ik schop em iig naar SA :)

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
ik zie precision time in je taakbalk staan..das ad/spyware..
...dus fftjes adaware iid installen :)

• Thunderbyte
Helaas , dit bleek niet te werken..

Verwijderd

Lijkt me Spyware. Zoek ff onder die fout in je register! Ik kan me herinneren dezelfde pas geleden ook te hebben gehad en ook via z'n register dat ding te hebben kunnen vinden :9

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 21:49 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

probeer spybot dan even http://security.kolla.de/

Iperf

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

lache die duitse hostnames voor hun websites

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Probeer Ad-Aware eens te draaien: www.lavasoftusa.com

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Thunderbyte
Ik heb ad-aware geprobeerd en hij heeft alles eruit gehaald aan spyware alleen dus niet dat probleem. ik ben er in ieder geval wel achter dat het iets met java te maken moet hebben want wanneer ik de software van sun installeer dan komt de foutmelding niet meer, er is dan een ander klein detail; de gehele browser slaat vast op die pagina ;)

dus die heb ik toen maar weer geuninstalled, maar toen krijg ik mijn window foutmelding weer terug,

a3vantilburg weet je toevallig niet waar ergens in het register ik moet zoeken want op die fout zelf is niks te vinden. bepaalde sleutel of zo ?
Pagina: 1