MS Sidewinder Precision Pro 2, doet et opeens niet meer??

Pagina: 1
Acties:

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Ik draai WIndowsXP en heb een MS Sidewinder Precision Pro 2 Joystick. Omdat DX9 multiplayer probs gaf en de uninstaller mislukt/verprutste heb ik een reinstall van WinXP gedaan. De Sidewinder werkt hier nog steeds top en prima.

Maar nadat ik de reinstall toenet had gedaan wilde windows geen Sidewinder detecteren. Ik heb zoals het moet eerst de software geinstalled, en wanneer het word gezegd de Sidewinder aangesloten. Maar hij geeft dan een FOUT. Dat er niks op de USB bus is aangesloten :?

Hoe kan het nou dat na 7x WinXP installs, en 7x Sidewinder install het nu opeens niet meer doen/installeren??? Er is niks veranderd ondertussen. Hoe kan het nou dat nog geen 2 uur later nadat hij nog toppie werkte, nu opeens niet meer te installeren is?

Specs :
1,2GHZ Duron
ECS K7S5A
512MB geheugen PC133
GF4 TI4200
SB1024 Player
Windows XP Proffesional

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je nog meer aan je USB poorten hangen?
Mij is het nog nooit gelukt om mijn dingen werkend te krijgen als ik ook nog een USB intellimouse en gamepad eraan had hangen (had toen een probleem met een MS racewheel)

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 07 januari 2003 @ 23:49:
Heb je nog meer aan je USB poorten hangen?
Mij is het nog nooit gelukt om mijn dingen werkend te krijgen als ik ook nog een USB intellimouse en gamepad eraan had hangen (had toen een probleem met een MS racewheel)
Nope hangt niks meer aan, ik heb op beide USB poorten (2 onboard) geprobeerd, geen resultaat :'(

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??