Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ach, 2 puntjes:
1: voor een GOEDE jas, is dat nog best een redelijke prijs. Een 3 laags Goretex jas van b.v. Northface kost ook ongeveer zoveel.
Als je er een Ipod bijkreeg, was de jas gratis
(althans, dat heb ik betaald voor m'n ipod).
2: Waar ik me meer zorgen om maak, is dat je met je Ipod niet boven de 3000m mag: Uit de tech specs: Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m). Een beetje een snowboarder komt daar toch wel boven. Beetje jammer. Koop je een Ipod, deze jas, en dan crasht de hd....
3: (ik zou er maar 2 zeggen, naja, bonuspuntje
) Hoe zou een ipod een val overleven?
* PanMan gaat op Wintersport, neemt z'n Ipod zeker mee, maar denk niet dat ik hem meeneem tijdens het boarden. Toch een beetje TE jammer, als je goed hard valt..
1: voor een GOEDE jas, is dat nog best een redelijke prijs. Een 3 laags Goretex jas van b.v. Northface kost ook ongeveer zoveel.
Als je er een Ipod bijkreeg, was de jas gratis
2: Waar ik me meer zorgen om maak, is dat je met je Ipod niet boven de 3000m mag: Uit de tech specs: Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m). Een beetje een snowboarder komt daar toch wel boven. Beetje jammer. Koop je een Ipod, deze jas, en dan crasht de hd....
3: (ik zou er maar 2 zeggen, naja, bonuspuntje
* PanMan gaat op Wintersport, neemt z'n Ipod zeker mee, maar denk niet dat ik hem meeneem tijdens het boarden. Toch een beetje TE jammer, als je goed hard valt..
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Ik vind die jas alleen een beetje saai 
't wordt een beetje donker als je ook nog een zwarte snowboardbroek hebt (zoals ik)
't wordt een beetje donker als je ook nog een zwarte snowboardbroek hebt (zoals ik)
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
wel vet...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mijn binnenzak heeft een verticale opening waar ik zo die AB op de rand kan klemmen en zonder te kijken kan ik er alles mee. Je gaat toch niet als een debiel met zo'n jas lopen zeg
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Boring jas man
Wel praktisch, maar zeg nou zelf... wie de neuk gaat nou z'n dure iPod van over de 800 gulden meenemen tijdens het boarden
Wel praktisch, maar zeg nou zelf... wie de neuk gaat nou z'n dure iPod van over de 800 gulden meenemen tijdens het boarden
Over de 800 euro?Thanatos schreef op 08 januari 2003 @ 15:01:
dure iPod van over de 800 gulden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
godver man lees dan, je quote zelfs 800 euro! 
Verder is zo'n jas niet eens extreem duur voor een goede goretex jas
Verder is zo'n jas niet eens extreem duur voor een goede goretex jas
Gulden, euro... die euro moeten ze gewoon afschaffen
Pagina: 1