Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
zal vast wel op het pcb staan.
Zoek anders ff op hoe veel ns het geheugen op beide zijn
Zoek anders ff op hoe veel ns het geheugen op beide zijn
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
staat vast wel matrox op, en als dan de geheugen chips vierkant zijn en een aantal daarvan zijn schuin geplaatst > parhelia
Verwijderd
wat is relevant aan dit bericht?bolleh schreef op 08 januari 2003 @ 20:14:
staat vast wel matrox op, en als dan de geheugen chips vierkant zijn en een aantal daarvan zijn schuin geplaatst > parhelia
De plaatsing van de chips is altijd hetzelfde. Topicstarter wil alleen weten hoe met het blote oog het verschil tussen retail en bulk versies is te zien, aangezien retail met snellere chips is uitgerust.
De Parhelia die Mycom had liggen had volgens mij een wit stikkertje over de GPU of de geheugenreepjes geplakt waarop retail stond.
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 20:30:
[...]
wat is relevant aan dit bericht?
De plaatsing van de chips is altijd hetzelfde. Topicstarter wil alleen weten hoe met het blote oog het verschil tussen retail en bulk versies is te zien, aangezien retail met snellere chips is uitgerust.
De Parhelia die Mycom had liggen had volgens mij een wit stikkertje over de GPU of de geheugenreepjes geplakt waarop retail stond.

kijk nog eens een keer, 8 mem chips, 4 daarvan in 45 graden geplaatst
de enige matrox kaart die dit heeft is de parhelia, dus als je zo een ziet en er staat matrox op > parhelia he, ff nadenken zeg
verder is dit de enige matrox kaart met die vierkante mem chips als het goed is
[ Voor 6% gewijzigd door bolleh op 09-01-2003 07:11 ]
Maar... Is dit nou een bulk of een retail?bolleh schreef op 09 January 2003 @ 07:10:
[...]
[afbeelding]
de enige matrox kaart die dit heeft is de parhelia, dus als je zo een ziet en er staat matrox op > parhelia he, ff nadenken zeg
Verwijderd
ff nadenken? Topic starter weet best hoe zo'n ding eruit ziet, maar hij wil weten of je aan de kaart kunt zien of het een oem of retail versie is... dit ivm het snellere geheugen wat op een retail versie zitbolleh schreef op 09 January 2003 @ 07:10:
[...]
[afbeelding]
ik heb um al, zit gewoon een wit stickertje op met de toevoeging R itt tot de bulk daar staan namelijk een jawel B op.
Draadje kan dicht, thx anyways allemaal.
Draadje kan dicht, thx anyways allemaal.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Pagina: 1