When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Weet iemand waardoor het veroorzaakt wordt?
Of je hebt een crack gebruikt die ervoor zorgt dat het prog na zoveel dagen blijft werken door de tijd van de install te veranderen
[ Voor 32% gewijzigd door Prulleman op 27-01-2003 19:05 ]
Het doet zich ook voor bij freewarePrulleman schreef op 27 January 2003 @ 19:03:
edit:
Of je hebt een crack gebruikt die ervoor zorgt dat het prog na zoveel dagen blijft werken door de tijd van de install te veranderen
Ja dat weet ik maar de volgende keer dat ik op start klik heb ik hetzelfde probleem, niet echt een oplossing dus.YouKnow schreef op 27 January 2003 @ 19:06:
Geen idee, wat wel vaker helpt, is dat je de highlighted items aanklikt. Als alles goed is, gaan de highlights dan vanzelf weg.
Verwijderd