[WinXp] Start menu -> Er zijn nieuwe...

Pagina: 1
Acties:

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 10:04

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Ik krijg sindskort bij het openen van het start menu af en toe de volgende (neem ik aan bekende boodschap)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~keesb/got1.jpg

Dit terwijl er geen nieuwe software is geinstalleerd terwijl de kleurenindicatie in het startmenu dit wel aan geeft.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~keesb/got2.jpg

Deze software was dus al geinstalleerd maar WinXp ziet het ineens als nieuwe software oid? En het verschilt dus per keer welke software er als nieuw gezien word.

Iemand een idee waardoor dit veroorzaakt wordt en eventueel een oplossing voor dit probleem?

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:18
Waardoor het veroorzaakt wordt, weet ik niet, maar de oplossing is om persoonlijke menu's uit te schakelen bij instellingen van start menu :)

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Ik heb het tijdelijk opgelost door de highlights uit te zetten maar het is natuurlijk niet een echte oplossing.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Vervelend maar na een herinstall van Windows (had hier niets mee te maken hoor) heb ik het weer.

Weet iemand waardoor het veroorzaakt wordt?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
Misschien dat er iets mis is met je datum, (dat ie elke keer terugschiet naar de datum vlak na de install van die software), tis vergezocht, maar anders zou ik het ook niet weten...

edit:

Of je hebt een crack gebruikt die ervoor zorgt dat het prog na zoveel dagen blijft werken door de tijd van de install te veranderen :)

[ Voor 32% gewijzigd door Prulleman op 27-01-2003 19:05 ]

Strava

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Geen idee, wat wel vaker helpt, is dat je de highlighted items aanklikt. Als alles goed is, gaan de highlights dan vanzelf weg.

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Prulleman schreef op 27 January 2003 @ 19:03:

edit:

Of je hebt een crack gebruikt die ervoor zorgt dat het prog na zoveel dagen blijft werken door de tijd van de install te veranderen :)
Het doet zich ook voor bij freeware :)
YouKnow schreef op 27 January 2003 @ 19:06:
Geen idee, wat wel vaker helpt, is dat je de highlighted items aanklikt. Als alles goed is, gaan de highlights dan vanzelf weg.
Ja dat weet ik maar de volgende keer dat ik op start klik heb ik hetzelfde probleem, niet echt een oplossing dus.

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Anyone else?

Verwijderd

Ik had dit probleem ook. Wat er dus gebeurde is dat ik een programma draaide die gecracht was, en met een trial draaide. Wanneer ik dat programma starte schoot mijn windows tijd terug naar de tijd van wanneer dat programma gecracked was. Wanneer je dan in je start menu ging kijken was alles geel wat na die tijd was geinstalleerd. Dit is de einige mogelijkheid die ik zelf heb gehad, en waar het aan kan liggen.

• BFS

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Mijn systeem klok veranderd niet, ik heb het meerdere keren gecontrolleerd ook nog nadat het hierboven vermeld werd maar ik kan er geen veranderingen in vinden.

• ^Stalkie^
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:51
Ik had het ook en heb gewoon highlight uitgeknikkerd.. Ik denk dat het gewoon een of andere ruck bug is in XP.. Ehmm.. Wellicht staat er in het registry by het programma iets van een datum..??
Pagina: 1