Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ligt eraan wie je als doelgroep wilt hebben.
Mensen uit alleen Nederlandstalige landen, of mensen uit Engelstalige landen.
Grtz Petuhr
Mensen uit alleen Nederlandstalige landen, of mensen uit Engelstalige landen.
Grtz Petuhr
He geen duitsers en fransen is wel beter
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Waaro doe je niet allebei :?
Alle sites die ik tot nut toe heb gebouwd. Heb ik tweetalige gemaakt.Dit kun je vervolgens nog op twee manieren doen:
Aan het begin de lezer een keus laten maken NL of US. Vervolgens doorsturen naar de juiste versie.
Nadeel: Je moet twee sites up-to-date houden.
Elke pagina in twee kolommen verdelen. Linkerkolom de nederlandse tekst, rechterkolom de engelse tekst.
Nadeel: Kan snel rommelig overkomen.
Heb zelf altijd de laatste methode gebruikt. Is tot nu toe zeer goed bevallen. Have fun
Alle sites die ik tot nut toe heb gebouwd. Heb ik tweetalige gemaakt.Dit kun je vervolgens nog op twee manieren doen:
Heb zelf altijd de laatste methode gebruikt. Is tot nu toe zeer goed bevallen. Have fun
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Hangt ervan af; Ga je voor het grote publiek? Dan zou ik het in het engels doen, zeker omdat Holanders best een beetje engels kunnen lezen, zal dat geen probleem voor ons zijn;) En: Dan ben je ook meteen af van die duitsers(op Tom na dan;)) en fransen, want die kunnen toch geen engels 
Als het je niet uitmaakt hoeveel/weinig mensen er op je site komen, doe je het gewoon in het Ned. toch?
Ned.talige sites behalen gewoon minder bezoekers, ja alleen zulke goeie sites als tweakers halen de grote aantallen bezoekers, maar ik neem niet aan dat je een concurrent wil worden van t.net toch?
Als het je niet uitmaakt hoeveel/weinig mensen er op je site komen, doe je het gewoon in het Ned. toch?
Ned.talige sites behalen gewoon minder bezoekers, ja alleen zulke goeie sites als tweakers halen de grote aantallen bezoekers, maar ik neem niet aan dat je een concurrent wil worden van t.net toch?
~* Peace, Love & XTC *~
Neuh, tweakers is heilig:)
Maar ik ben er al uit: het wordt engels.
Denk dat ik woensdag ofzo de KT7 settings online heb. (k*twerk zeg, instelling veranderen, 3dmark, reboot, instelling veranderen...)
Maar ik ben er al uit: het wordt engels.
Denk dat ik woensdag ofzo de KT7 settings online heb. (k*twerk zeg, instelling veranderen, 3dmark, reboot, instelling veranderen...)
Pagina: 1