[DPC] Unreal Tournament Team

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 21:59

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ok, ik heb nu 5 mails ontvangen voor het [DPC] UT team, ik ben van plan om binnenkort een game te spelen om elkaar gewoon eens te ontmoeten en dan tegen elkaar spelen, wil je alsnog het UT team joinen mail me dan ff op nander@euronet.nl met je verbinding snelheid/PC gedoe enzow.

Maps die we gaan spelen:

CTF-Face
DM-Deck16][

Als je een andere map speciaal wilt spelen please mail me then :) (Ben bezig met een poll te maken in php3 zodat we kunnen stemmen en ik ben ook nog bezig met de page...)

Intentionally left blank.

Verwijderd

Heb de balle geen verstand van spellen, maar van dit opzetje zou ik zowat enthausiast worden.

Keep on the verbroedering van DPC !!! :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
En ik heb alweer een mailtje naar je gestuurd :)

Goeie zaak, dit soort dingen, vooral met UT :P

Verwijderd

Heeeel leuk denk dat ik ook maar een mailtje stuur al hoewel Unreal Tournament niet mijn spel is. Q3 is leuker maar jah is altijd wel geinig om me te doen. Ohja Bitfreak waarom maak je weer een nieuwe subject aan terwijl de oude er nog steeds gaat lijkt mij dat daar dan verder gaat anders wordt het zo onoverzichtelijk.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:14

Flapmo

and back is gigi!

He

Ik vind die levels best hoor. Ben al weer begonnen met UT om in vorm te komen....

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Bitfreak, zoals semsite boven mij al zei en ik in het andere topic al gezegt heb, zou je alsjeblieft gewoon in hetzelfde topic willen reageren en niet steeds een nieuw topic aanmaken. Ik weet niet of je het per ongeluk doet of niet, maar reageren op hetzelfde topic kun je gewoon doen met een druk op de knop post reply onderaan de reacties.

Ik zal de topic nu ook maar closen omdat ik dan hoop nog enigszins het overzicht een beetje kan behouden.

Reageren kan je dan dus nog steeds hier doen: http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000799.html
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.