Counter-Strike zonder geluid

Pagina: 1
Acties:

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik speel al meer als een jaar Counter-Strike, maar nog steeds als ik Counter-Strike minimaliseer met b.v. 'alt+tab' en dan weer terug kom dan valt het geluid weg :( . Meestal komt het geluid terug als je één keer op de 'esc' toets drukt en dan weer terug gaat, maar dat is niet altijd het geval.

Misschien zou er iemand zijn die ook dit geluids probleem heeft en zijn verhaal hierover kwijt wil of een oplossing of een tip heeft.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 17:37

Tim Schuhmacher

abasios

volgens mij is dit een bekend probleem, ik weet niet een oplossing, maar ik weet wel dat je in het verkeerde forum zit. Je moet hier wezen: Spielerij - Problemen & Vragen
Maar misschien dat je de search op je probleem kunt checken.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
probleem heb ik al jaren, gewoon niet alt+tabben

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

of eerst op esc duwen voor je alt tabbed

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02 16:19

ThaHandy

Discovery Channel

dat probleem krijg ik alleen als ik host ben en los ik op door eenst op esc te drukken ( kom je in menu) en dan alt-tab

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:39

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Standaard probleem idd. Ligt gewoon aan de verouderde halflife engine. Ook heb je vaak dat je muisaanwijzer in beeld komt en andere vage problemen.

/offtopic

Ennuh Frank welkom op got :p

[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 07-01-2003 23:31 ]

Tweakers Discord

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
in 1.6 is die bug eruit :)

http://csnation.counter-s....php/csinfo/next.csn#misc
Misc Fixes

Minimize and Keep Sound
The new version of Half-Life will fix a long standing bug regarding sound. If you lose focus of the HL window (say ICQ pops up, or something), you lose sound. In the next version of HL, sound will automatically return. A four year old bug being fixed is quite remarkable!

Netcode Variables Locked
VALVe has removed the ex_correct, ex_extrapmax, ex_maxerrordistance, and cl_nopred variables from the next version of Half-Life. ex_interp may also be removed and locked to .1. For more info, see this news post. Many esports CS players tweak these variables under the impression that they can improve their aim and the netcode's "inaccuracy."

HLTV Improvements
HLTV will use less bandwidth and will fix a few bugs (such as a "flashbug" that rendered flashbangs ineffective on some servers with HLTV.

[ Voor 4% gewijzigd door RAJH op 07-01-2003 23:34 ]

• XippIX
  • Niet online
okeeeej....... nou frank welkom op GOT :P

Dan moet je maar even wachten tot 1.6 uitkomt. Zoals hierboven al gezegd wordt.
Je hebt er dus nog maar even last van :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:31

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

gwoon ff wachten op 1.6 en niet alttabben!!!!!

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hahn
  • Laatst online: 22:34
Dit probleem heb ik ook, maar het is wel mooi om te horen dat het eindelijk in 1.6 gefixt gaat worden :)
Niet dat ik er veel last van had, maar als het gebeurde was het wel wat minder...

The devil is in the details.

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06-2025
het is al gezegd maar nog maar eens voor de duidelijkheid:

eerst druk je op ESC,
(dan kom je in het scherm waarin je normaal dubbelklikt om naar en server te connecten)
vervolgens kan je naar hartelust ALT-TAB doen.

soms wil ie via ALT-TAB niet terug naar HL, open dan de task manager en klik op "half life" en dan op "switch to"

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Ik krijg altijd mun cursor over mijn crosshair te zien als ik via alt-tab terug ga.. gaat wel weg na esc + resume maarja, toch irritant..

• BLACK SPIDER NL
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, er zit vast wel wat bij wat van toepassing is

• Speedfight
  • Niet online
Ik heb dat probleem ook maar dat is binnenkort verleden tijd met Counter-strike condition zero (hoop ik)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
er was al een eerder hier een topic over.
/me zoekt
[rml][ cs]Geluid[/rml]

Verwijderd

hehehe.. 1.6 komt uit en cs:cz .....lol

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 21:35

aapelite

Do the kirby!

ik speelde CS altijd via gametiger proggy, als ik dat had gedaan was heteen kwestie van 2x op ESC drukken en voila, daar is geluid weer.

• Hahn
vage schreef op 08 januari 2003 @ 10:39:
het is al gezegd maar nog maar eens voor de duidelijkheid:

eerst druk je op ESC,
(dan kom je in het scherm waarin je normaal dubbelklikt om naar en server te connecten)
vervolgens kan je naar hartelust ALT-TAB doen.

soms wil ie via ALT-TAB niet terug naar HL, open dan de task manager en klik op "half life" en dan op "switch to"
Ik weet wel hoe het kan zonder dat je je geluid kwijt raakt, maar soms als er iets door je beeld heen komt en je klikt daarop zit je ineens weer in Windows waardoor je toch je geluid kwijt bent.
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 12:28:
hehehe.. 1.6 komt uit en cs:cz .....lol
Dat hebben ze expres gedaan hoor ;)
Met CS:CZ kan je online spelen tegen CS 1.6 spelers. Wat CS:CZ is eigenlijk gewoon CS 1.6, maar dan ook nog met een singleplayer erin.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
CZ = CS1.6? echtwaar? dat wis ik niet :)

• Hahn
CU2morO schreef op 09 januari 2003 @ 16:27:
CZ = CS1.6? echtwaar? dat wis ik niet :)
Zoals ik al zei: CZ is online eigenlijk gewoon CS 1.6, misschien wat meer skins enzo. Alleen offline is het natuurlijk anders.
Maar dit is eigenlijk ook wel logisch, want als je CZ hebt en je wilt online spelen dan zou dat alleen op CZ servers kunnen, nu kan je het tegen iedereen spelen, ook al hebben die CZ of CS 1.6 :)

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10-2025

Tuumke

Shingaling?

maar kerels!! als je je geluid kwijt bent.. kan je dus gewoon op esc drukken en dan op resume drukken!!! dat werkt bij mij altijd! :)
maar heb laatste tijd ook dat je gewoon terug gaat en dat ik nog geluid hebt!!
maar wanneer komt CS 1.6 nou uit dan :S want die zou 1st half december uitkomen! maar hijs er nog steeds nie :(
weet iemand daar meer over?

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

bij mij blijft geluid gewoon als ik alt+tab doe, krijg dan wel een muisaanwijzer in me crosshair, maar dit stoort niet erg
(winxp met cs+realism update)

Verwijderd

MaRc0 schreef op 09 January 2003 @ 16:28:
[...]

Zoals ik al zei: CZ is online eigenlijk gewoon CS 1.6, misschien wat meer skins enzo. Alleen offline is het natuurlijk anders.
Maar dit is eigenlijk ook wel logisch, want als je CZ hebt en je wilt online spelen dan zou dat alleen op CZ servers kunnen, nu kan je het tegen iedereen spelen, ook al hebben die CZ of CS 1.6 :)
Ik kan een heel eind meekomen met jouw opmerking, maar volgens mij zit er nog net een subtiel verschil tussen. CS 1.6 introduceert vast wat nieuwe dingen (wapens, maps en nieuwe explosies bijv.) uit CZ. Ik denk echter dat op het moment dat CZ uitkomt, CS definitief een upgrade krijgt om volledig te profiteren van alle nieuwtjes. CS 1.6 is meer een lekker-makertje op dat gebied.

Anyhoos, ik ben net zo benieuwd als jullie allemaal :)

• BLACK SPIDER NL
Maar wat ik nu zo van hierboven hoor is het niet mogelijk om met b.v. cs1.5 in te joine bij een cs1.6 of csCZ server???

• Hahn
BLACK SPIDER NL schreef op 17 January 2003 @ 21:07:
Maar wat ik nu zo van hierboven hoor is het niet mogelijk om met b.v. cs1.5 in te joine bij een cs1.6 of csCZ server???
Nee, net zoals het niet mogelijk was om met CS 1.4 een CS 1.5 server te joinen en met 1.3 een 1.4 server.
CS 1.6 en CS CZ servers zijn hetzelfde trouwens :)

Pagina: 1