Problem cai signaal

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik word er een beetje gestoord van... We hadden hier, toen we hier gingen wonen geen cai kabels liggen, moest allemaal aangelegd worden. Het beeld was altijd maar klote. Goeie kabel gehaalt en onder aangelegd, de hoofd tv deed toen goed. De andere 2 tv's nog altijd niet super beeld. @home kwam nieuw modem installeren en die installateur (een belg) zag het probleem en installeerde een goeie (belgische, merk EDC, compleet van ijzer) splitter. Onder bij de hoofd tv installeerde hij een betere wandcontactdoos en boven 2 nieuwe stekkers. Sindsdien zijn alle tv signalen weer goed. Nu heb ik zelf op me kamer een wandcontactdoos geinstalleerd en mijn signaal is weer super slecht op sommige zenders. De contactdoos is gewoon ene van de formido, met een weerstandje (weghalen daarvan maakt niets uit). Is er iemand die me kan garanderen als ik een duur merk wandcontactdoos koop en installeer, dat het beeld beter wordt?
Als er iemand zich aangetrokken voelt om eens te komen kijken, omdat hij er verstand van heeft en het denkt te kunnen oplossen, dan mag dat... (woon in Maastricht)

Verwijderd

Die metalen splitters kun je bij de betere gereedschapszaak wel halen.

Overigens zit er wel een limiet aan, als ik het goed begrijp had je 3 TV's met goed beeld, en wil je er nu een 4e bij hebben? Er zit een maximum aan, in zo'n geval is het beter te investeren in een goede versterker. Bel anders je CAI-exploitant even, die kan je precies vertellen welke types goed werken..

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
search

Dit had je letterlijk in de search kunenn vinden (dat cai dingen van de bouwmarkt ruk zijn en welke wel goed zijn)

Volgende keer iets beter zoeken graag :)

Dit topic is gesloten.