Ik heb hier 2 philips savvys liggen die ik niet meer gebruik. Kan ik deze lcds dan ook gebruiken aan de pc. Er zit een aantal philips chips op de printplaat en een hitachi (!) chip. En loop nou niet meteen te zeuren dat het niet kan en dat het in de FAQ staat want die hek gelezen maar volgens mij is het Philips lcd tekstgestuurd en kan het ook alleen maar tekst laten zien. DUS NIET GRAFISCH! Zal vanavond even de exacte chip types opgeschrijven en die morgen posten. Heb ook al met google gezocht maar niks gevonden
Aan de linkerkant is ie wel grafisch volgens mij, een klein vierkant blokje is dat, voor de rest is hij text only.
Dat klopt iig]-[Skinlab]-[ schreef op 07 januari 2003 @ 21:37:
Aan de linkerkant is ie wel grafisch volgens mij, een klein vierkant blokje is dat, voor de rest is hij text only.
Ik vrees alleen voor de topicstarter dat als het mogelijk is hijzelf de software zal moeten schrijven, want in GSM's worden bij mijn weten geen standaard controllers gebruikt.
[ Voor 7% gewijzigd door The Bad Seed op 07-01-2003 21:40 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ik kan helaas zelf geen software schrijven maar ik zag wel een leuke Hitachi chip zitten
. Misschien is het daarom mogelijk met een aangepaste versie van Smartie ofzo.
Chips zijn de volgende:
Hitachi HWYN206
AMD 38061100
Chips zijn de volgende:
Hitachi HWYN206
AMD 38061100
En toch...
Denk nou eens na, ga eerst eens kijken of die Hitachi-chip niet toevallig speciaal voor die Savvy gemaakt is en kom dan nog eens terug. Denk niet dat je wat vindt, maar succes.
Denk nou eens na, ga eerst eens kijken of die Hitachi-chip niet toevallig speciaal voor die Savvy gemaakt is en kom dan nog eens terug. Denk niet dat je wat vindt, maar succes.
Dit topic is gesloten.
![]()