Toon posts:

[TTD]Patch-uitwerkingen op savegame?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Werken de instellingen in ttdpatch.cfg ook in savegames die je nadat je wat veranderd hebt, maar eerder al hebt opgeslagen, opstart :?

Want ik zit met het probleem met deze optie:
// `servint' (-i) verandert het standaardonderhoudsinterval voor nieuwe locs. Bereik 1 -32000, standaard is 16000.
servint 300
hij stond dus standaard op 16000 toen ik een game begon in 1950, maar nu heb ik dus allemaal van die treinen met reliability van 0%, omdat ze pas na 16.000 dagen naar de depot gaan voor onderhoud. Ik wil dus dat dat iets is van 150/300 dagen ofzo (ik snap zowiezo niet waarom dat standaard zo hoog is :?), maar het lijkt erop dat ik dat wel kan veranderen in de ttdpatch.cfg, maar dat dat geen effect heeft op een savegame die ik dan later open ;(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Sla het bestand op met het aantal dagen dat jij wil, en zet het bestand dan op Alleen lezen/Read Only door er op rechts te klikken en dan de optie aan te vinken, misschien dat dat helpt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er intussen al achter gekomen dat je per trein dat interval kunt veranderen, maar dat is 'nogal' wat klikwerk voor 16.000 dagen naar 300 dagen ;)

Het werkt wel voor elke nieuwe trein die je bouwt, maar dan blijft mijn vraag. Hoe snel neemt die reliability af en daaropvolgend, wat is een mooi aantal dagen om in te stellen :? (wat is eigenlijk default zonder de patch :?)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 21:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet ff weten wat een mooi aantal dagen is mensen. Ik kan dat niet zo goed inschatten. iets van 150 ofzo :?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand :?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
150 is mooi zat :)
Edit: Ligt me iets van bij dat het standaard 60 is

[ Voor 60% gewijzigd door oVRoM op 13-01-2003 11:54 ]

Pagina: 1