Weet iemand waar ik de Replay Patch kan halen? Deze is al eens uitgekomen maar waar die staat... Geen idee! Alvast bedankt en ik hoop niet dat deze gesloten wordt!
Verwijderd
Ik gok hier...
Heb je zelf überhaubt al gezocht, zowel hier als op google?!
Heb je zelf überhaubt al gezocht, zowel hier als op google?!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 21:30 ]
Verwijderd
Goh ik moest wel 3 woorden intypen voordat hij wat vond....kijk doe mij maar na Gta 3 patch
De enige officiele patch die bij Rockstar Games voor GTA3 is uitgekomen is de 1.1 patch. En ik heb geen hack-patch kunnen vinden die de replay uitzet...
Volgens mij moet je de replayfunctie uitzetten in een .ini file. Ik kan me niet herinneren dat daar een patch voor is gemaakt.
The devil is in the details.
Er was wel iets voor! Je moest dan idd een .ini downloaden en die laten vervangen door de andere ofzow. En warmonger; Geen replay hoor
Verwijderd
ik wil het eigenlijk ook weten waar ut staat en ik ga geen 13 paginas doorlezen dat kost 2 uur.
50 posts per pagina hier, gewoon even CTRL+F, replay invullen en dan Enter, kom ik op de 3e pagina dit tegen: [rml]Phant0m in "De grote GTA3 troubleshooting topic [ Dee"[/rml] 
edit:
Ook nog op de andere pagina's, maar dat zijn alleen maar vragen...
[ Voor 19% gewijzigd door Rafe op 08-01-2003 17:58 ]
Verwijderd
daar word ik naar de gta 3 site gestuurd maar die patch voor xp heb ik al braaf erop gezet maar het blijft zwaar traag.Rafe schreef op 08 January 2003 @ 17:55:
50 posts per pagina hier, gewoon even CTRL+F, replay invullen en dan Enter, kom ik op de 3e pagina dit tegen: [rml]Phant0m in "De grote GTA3 troubleshooting topic [ Dee"[/rml]
edit:
Verwijderd
Er is nog geen officiele patch uitgebracht die dit probleem verhelpt, er zijn wel mensen bezig geweest met High FPS patches, maar van een uiteindelijke oplossing voor de replays weet ik niets.
Verwijderd
oke ik geef het op ik blijf gta 3 maar op 640x480 @ 16 bit spelen. mooi balen.Verwijderd schreef op 08 January 2003 @ 18:01:
Er is nog geen officiele patch uitgebracht die dit probleem verhelpt, er zijn wel mensen bezig geweest met High FPS patches, maar van een uiteindelijke oplossing voor de replays weet ik niets.
Verwijderd
Ai mijn fout 
Ik las Replay als de ontwikkelaars naam
,maar dat is rockstar ofcourse .
sorry voor mijn sarcastische zoekgrap
Ik las Replay als de ontwikkelaars naam
sorry voor mijn sarcastische zoekgrap
Pagina: 1