Is deze site legaal of illegaal 
Vroeg me dat af, om een topic te openen over deze Patch voor TTD voor windows
Waarom zouden trainer illegaal zijn, dit zijn gewoon hulp programmas om met een spel vals te spelen...Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 21:16:
Dat snap ik wel, maar trainers zijn die dan ook legaal
[ Voor 22% gewijzigd door White Dust op 07-01-2003 21:26 ]
Nou ja, het kan te maken hebben dat er bepaalde rechten op het spel zitten die je met een trainer breektWhite Dust schreef op 07 January 2003 @ 21:17:
[...]
Waarom zouden trainer illegaal zijn, dit zijn gewoon hulp programmas om met een spel vals te spelen...
Gewoon legaal dus
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 21:19 ]
[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 07-01-2003 21:26 ]
mja, ook leuk, want wat nu als de modjes straks bijvoorbeeld zeggen dat deze site illegaal is en zodoende niet mag posten, heb jij het ondertussen toch gedaanVerwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 21:11:
Is deze site legaal of illegaal
Ja, ik was vergeten te zeggen (hier dus), dat ik allerlei topics zie over die patch, dus het lijkt me niet dat die allemaal over het hoofd gezien zijn ofzoErkens schreef op 07 January 2003 @ 21:31:
[...]
mja, ook leuk, want wat nu als de modjes straks bijvoorbeeld zeggen dat deze site illegaal is en zodoende niet mag posten, heb jij het ondertussen toch gedaan
btw als je goed zoekt vind je hierover meer topics(over het onderwerp van die site dan)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq