hijs wel kewl, maar hoe komt het dat de recht van voren genomen afbeeldingen zoveel minder mooi zijn dan de schuin genomen fotos ?
Misschien een uber photoshopper
Misschien een uber photoshopper
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Mooi gedaan maar niet mijn stijl
Vind die muis en keyboard wel
Vind die muis en keyboard wel
Hij is inderdaad vet mooi geworden, voordat ik zo kan spuiten ..... paar eeuw later
plaatjes werken nu wel @chello, nice gemaakt
Tis wel enorm mooi , maar der is toch niks aan gemod ?
Uber kwell
Dit is
, Uber airbrush
(
)
Dit is
Wow, als ik zo kon airbrushen. Een simpele 2-kleurige kast heb ik al problemen mee. Magoed ieder z'n eigen vak he
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
zonde om je hand op die muis/toetsenboard te leggen
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Verwijderd
woh kon ik maar zo mooi spuiten. Maar voor mij is ie wel iets aan de drukke kant. Maar zker wel mooi!
DAMN!!! dat is een PHAT ASS MUTHAFUCKAofzo 
die dude is echt wel goed
deze topic doet haar naam recht toe
die dude is echt wel goed
deze topic doet haar naam recht toe
I don't want no cake, I want me some pie!
Nu mag ie mijn Xaser 5000 ook wel modden.
Verwijderd
Ja hij is wel aardig, alleen jammer dat het niet zijn eigen artwork is. Het zijn allemaal geripte plaatjes. Een stuk of 3 ervan heb ik ook op mn puter staan zelfs
.
Ik vond die airbrush die dice-man van VH had laten doen weer wel GRUWELIJK gaaf. Maar dat was ook meer een geheel, en die had zn plaatjes tenminste nog enigszins zelf aangeshopt.
Airbrushen is tof, als het een geheel wordt. Het moet niet een opeenstapeling van leuke plaatjes zijn imo.
[edit]
Ik zie nogal veel replies, van waar kan je dat laten doen? Ga gewoon een keer naar een airbrushbedrijfje toe, die doen dat voor je. Er zijn er niet zo heel veel, dat klopt. Het is gruwelijk prijzig, dat klopt ook. Maar je moet er wat voor over hebben om zo'n kast te krijgen. Zoiets zelf doen is onbegonnen werk, of je moet gewoon een artist zijn.
Ik vond die airbrush die dice-man van VH had laten doen weer wel GRUWELIJK gaaf. Maar dat was ook meer een geheel, en die had zn plaatjes tenminste nog enigszins zelf aangeshopt.
Airbrushen is tof, als het een geheel wordt. Het moet niet een opeenstapeling van leuke plaatjes zijn imo.
[edit]
Ik zie nogal veel replies, van waar kan je dat laten doen? Ga gewoon een keer naar een airbrushbedrijfje toe, die doen dat voor je. Er zijn er niet zo heel veel, dat klopt. Het is gruwelijk prijzig, dat klopt ook. Maar je moet er wat voor over hebben om zo'n kast te krijgen. Zoiets zelf doen is onbegonnen werk, of je moet gewoon een artist zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2003 22:33 ]