[CS]progje dat je wallhack hebt bij bekijken demo

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:57

inXs

known as inXs

Topicstarter
Effe een vraagje dus, ik heb ooit van iemand gehoord van een speciaal programmatje dat wanneer je een demo bekijkt (via geekplay ofzo) dat je een progje aan kan zetten dat je dus wall hack hebt in die demo.. Zo kan je precies zien of iemand wallhack heeft..

Dus een speciaal programmatje, dat je niet in cs wallhack hebt.. maar alleen wanneer je de demo bekijkt..

superB

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
nee, hier heb ik nooit van gehoord. volgens mij bestaat zoiets niet :)
aangezien demo's gewoon in de hl engine worden afgespeeld lukt het alleen met een echte wallhack (en mischien dan nog niet eens) maar zoals je zelf al aangeeft wil je dat niet

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Nou nu je het zegt, ik zat laatst op een forum te kijken van een bedrijfje die servers verhuurd.
Hier poste iemand een filmpje van iemand, en zei dat ie dus een wallhack gebruikte.
Het was duidelijk te zien, alleen ik begon me af te vragen hoe hij kon zien wat hij zag :?
Maar dit zal het dan wel verklaren ofzo... * M@NIC zoekt filmpje :)

• CU2morO
sorry manic, is dit een sarcastische opmerking of grap richting mij? :) of ging het niet over mij

als persoon a een wallhack gebruikt, en persoon b niet, die bij persoon a spectate, en persoon b maakt een demo (zoals het meestal gaat) is het normaal dat je niet door muren heenkijkt. omdat je via persoon b, door de ogen van persoon a kijkt. (lekker vaag huh?)
iig, je hoeft niet door muren te kunnen kijken om te zien dat iemand anders dat doet. je ziet persoon a de hele tijd tegen een muur aan staan, en hij schiet er door heen ventjes raak

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:57

inXs

known as inXs

Topicstarter
ja maar soms ga je puur op geluid af dus dan weet je het niet zeker, maar als je dat kan doen in die demo dan zie je precies of ie diegene ook echt volgt.

superB

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2025
Als een spectator in Counter-Strike zelf zou je er nooit achter kunnen komen of iemand wallhack heeft of niet. Alleen zou het kunnen opvallen dat diegene die wallhack gebruikt steeds mensen door muren raak schiet. Ik heb verder niets van een programmatje gehoord die dat wel kan.

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
CU2morO schreef op 07 January 2003 @ 22:38:
sorry manic, is dit een sarcastische opmerking of grap richting mij? :) of ging het niet over mij

als persoon a een wallhack gebruikt, en persoon b niet, die bij persoon a spectate, en persoon b maakt een demo (zoals het meestal gaat) is het normaal dat je niet door muren heenkijkt. omdat je via persoon b, door de ogen van persoon a kijkt. (lekker vaag huh?)
iig, je hoeft niet door muren te kunnen kijken om te zien dat iemand anders dat doet. je ziet persoon a de hele tijd tegen een muur aan staan, en hij schiet er door heen ventjes raak

Ik snap best hoe dat werkt, ik heb ook héél wat uurtjes CS/DoD achter de rug :o
En wat jij zegt lijkt mij ook, maar ik zag laatst dit filmpje, wat ik al zo vreemd vond.
En nu zie ik dit topic :?

Check: http://home.wanadoo.nl/dehollander14/cheater.rar
Geniaal muziek op de achtergrond trouwens :D

• unfor
  • Laatst online: 14-02 12:02
nou ja... gewoon ff zo'n opengl hack downloaden van myg0t ofzo :) geen ogc oid.
als je weer online gaat spelen zou ik hem weer wegdoen.

• CU2morO
-sorry, nevermind-

[ Voor 84% gewijzigd door CU2morO op 08-01-2003 19:27 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
M@NIC schreef op 07 januari 2003 @ 23:21:

[...]

En wat jij zegt lijkt mij ook, maar ik zag laatst dit filmpje, wat ik al zo vreemd vond.

Ik had al zo'n idee door het liedje, maar het is toch een ander filmpje. Er wordt wel 'I'm a loser' gezongen :P
Maar daar gaat het niet om. Het filmpje dat ik bedoel heeft ongeveer hetzelfde, je ziet zelf ook door de muren heen waardoor je eigenlijk wallhack hebt. Dus als je geen wallhack in het spel gebruikt moet je die toch echt in de demo hebben. Omdat de demo in CS zelf wordt afgespeeld zou dit wel mogelijk zijn. Ik ben alleen nog nooit een wallhack voor filmpjes tegen gekomen.

The devil is in the details.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:57
ik bekijk ook altijd gewoon die dodgy demo's met die openglhack, heb 2 x cs geinstalleerd, 1x voor de demo's en 1x voor het spelen.

en nee, ik ben geen cheater :p

• Genghis Khan
  • Niet online
BLACK SPIDER NL schreef op 07 januari 2003 @ 23:16:
Als een spectator in Counter-Strike zelf zou je er nooit achter kunnen komen of iemand wallhack heeft of niet. Alleen zou het kunnen opvallen dat diegene die wallhack gebruikt steeds mensen door muren raak schiet. Ik heb verder niets van een programmatje gehoord die dat wel kan.
Jawel hoor, in First Person Mode spectaten en opletten of diegene z'n crosshair blijft 'plakken' op de enemy... Met name bij het springen opletten.

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

KaAzKoP schreef op 08 January 2003 @ 23:01:
[...]

Jawel hoor, in First Person Mode spectaten en opletten of diegene z'n crosshair blijft 'plakken' op de enemy... Met name bij het springen opletten.
Das Aimbot geen Wallhack... Je moet gewoon opletten of hij veel naar de muren kijkt. Als ie dan even zelf zijn crosshair door de muur op een enemy houdt, of al begint te schieten voordat de enemey de hoek om is, kan je zeggen dat het een wallhacker is. Maar dat is nog niet zeker.

[ Voor 33% gewijzigd door Apocrypha op 09-01-2003 07:45 ]

• Genghis Khan
  • Niet online
Apocrypha schreef op 09 January 2003 @ 07:43:
[...]

Das Aimbot geen Wallhack...
|:( Lang geen CS meer gespeeld he :P.

Maar met wallhack kan je kijken of de verdachte veel tegen muren aan kijkt en zo de muren 'scant'.

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

KaAzKoP schreef op 09 January 2003 @ 07:45:
[...]

|:( Lang geen CS meer gespeeld he :P.

Maar met wallhack kan je kijken of de verdachte veel tegen muren aan kijkt en zo de muren 'scant'.
pcies :)

Verwijderd

M@NIC schreef op 07 January 2003 @ 23:21:

[...]

WHAHAHH!! Geniaal filmpje inderdaad.

Jezus, ik speel geen CS, alleen RA3, maar die wallhack is wel echt heel erg lomp. Bij RA3 is de wallhack nogal vaag. De models zijn alleen veel puntjes door de muren, maar je ziet ze hier net alsof ze voor je staan :o

Verwijderd

blik, zo'n proggie lijkt me aardig kut..... als je bijv een war heb gespeeld en die gasten willen je demo.. gaan dus dat proggie gebruiken zodat je wallhack hebt en het aan de clanbase crew geven en zeggen dat je aan het cheaten was....;)

en apocrypha, ik kijk af en toe ook wel tegen muren... zodat mensen gaan roepen cheater:) en ik ben vast niet de enigste denk ik...:)

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 12:35:
blik, zo'n proggie lijkt me aardig kut..... als je bijv een war heb gespeeld en die gasten willen je demo.. gaan dus dat proggie gebruiken zodat je wallhack hebt en het aan de clanbase crew geven en zeggen dat je aan het cheaten was....;)
Als je een demo bekijkt van een wallhacker kan je heus niet door muren kijken, daarvoor moet je zelf een wallhack draaien..

Verwijderd

Peertje schreef op 09 januari 2003 @ 13:38:
[...]

Als je een demo bekijkt van een wallhacker kan je heus niet door muren kijken, daarvoor moet je zelf een wallhack draaien..
Het hier juist om een progje waarmee je het dus toch in een demo kan aanzetten, zonder dat je zelf wallhack installeerd :z

Verwijderd

volgensmij is het fanta, een demo is gewoon een scripted sesie die gerenderd wordt, een wallhack is, onder andere, een hack in je renderer waardoor die de models wel renderd terwijl ze niet in je field of view zitten, dit is dus alleen mogelijk als je 2 verschillende renderers gebruikt, en aangezien die in de half life engine zit lijkt me dit onwaarschijnlijk... en het is zeker niet op een dergelijke manier te achterhalen of iemand een wallhack gebruikt, aangezien je alleen z'n actions in een script opneemd en niet welke renderer hij gebruikt of in welke resolutie hij speeld of wat z'n keyboard layout is....

Verwijderd

juist, ik ben het met je eens

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 14:04:
[...]

Het hier juist om een progje waarmee je het dus toch in een demo kan aanzetten, zonder dat je zelf wallhack installeerd :z
Als je niet weet hoe zoiets werkt... zeg dan ook niks.

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 12:35:

en apocrypha, ik kijk af en toe ook wel tegen muren... zodat mensen gaan roepen cheater:) en ik ben vast niet de enigste denk ik...:)
Ik sta ook weleens tegen een muur aan te kijken, maar dan is het meer om te horen waar de tegenstanders lopen.

Ik, geheel anders

Verwijderd

ik schiet regelmatig op muren in de hoop dat ik iemand eens raak, maar als je dan een headdie schiet dan is het 9vande10 x kick :(

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2003 @ 20:01:
ik schiet regelmatig op muren in de hoop dat ik iemand eens raak, maar als je dan een headdie schiet dan is het 9vande10 x kick :(
De goeden moeten onder de kwaden lijden he ;(.

Beter als er 9 cheaters worden gekickt en 1 onschuldige dan dat er 9 cheaters niet worden gekickt en de onschuldige ook niet IMO :).

[ Voor 20% gewijzigd door Genghis Khan op 09-01-2003 20:03 ]

Verwijderd

juist, maar daardoor ben ik dus wel van mijn gebruikelijke servers gebanned (demon.nl) waar ik dus nooit meer kan spelen :(

• unfor
  • Laatst online: 14-02 12:02
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 20:20:
juist, maar daardoor ben ik dus wel van mijn gebruikelijke servers gebanned (demon.nl) waar ik dus nooit meer kan spelen :(
mja.. demon is ook voor newbs, dus als je daar een beetje voorbij bent word het tijd om eens verder te kijken. clanservers bijv.

Verwijderd

of je moet natuurlijk zorgen dat er geen demon.nl admins demos voor ogen krijgen die met wallhacks bekeken duidelijk en onmiskenbaar aangeven dat je echt mega zit te sjieten :)
alhoewel dat meer voor cu2mor0 geldt dan voor reverend volgens mij? (die punkbuster screens waren ook best tof, om nog te zwijgen van de HLGuard logs van een bevriende andere server)

reverend, contact mij eens als je wilt? icq/msn/mail whatever.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 08 januari 2003 @ 19:41:
Ik ben alleen nog nooit een wallhack voor filmpjes tegen gekomen.
Je kunt op de gebruikelijke manier een dem omzetten naar filmpje als je een wallhack gebruikt, dan neemt ie je hack mee.

en voila, zo maak je dus zo'n filmpje: met wolhek :)

Verwijderd

M@NIC schreef op 07 January 2003 @ 23:21:

[...]

OMFG!!! LOL
Ik heb het filmpje nu 30 keer achter elkaar gezien.. mijn conclusie dit is een zeer triest filmpje gemaakt door een n00b.

sorry maar het is bij mij vrij duidelijk dat dit dus geen cheater is!!! kan iemand de orginele demo uploaden... misschien kan ik dan een beter ordeel vellen
dit filmpje spreekt hem duidelijk vrij. in mijn ogen is let hij gewoon goed op tijdens het spelen.

vooral die kill die hij maakt op terror spawn(met die waarschuwing: "why shooting? " ROFLMFAO. why? nou omdat hij ziet dat zijn teamlid voor zijn neus word afgeshoten!! de kogels die de teamlid troffen tegen de muur kwamen, en wat dus een duidelijke hint is vanaf welke hoek de teamlid werd geraakt.

Heel duidelijk GEEN cheater!!! ik zou haast zeggen iedereen die wel gelooft dat hij een cheater is is een n00b of die moet het fimpje wat beter bekijken.

(no flame intended :)

Verwijderd

FF OFFTOPIC : Dat filmpje komt mooi van pas ik ken namelijk DMS Shaker ken zowat de hele DMS clan ;), ff naar me ftp geupload en heel DMS gemaild hopelijk krijg die gozer nu een mooie ban op de BlackList nooit meer CS voor hem :P, dus shaker cheat wel zoals ik al dacht aan het begin dat ik heb kende :P. dus eh manic tnx voor dat filmpje man :)

Hij is namelijk ook al van onze server gebanned OGC found blabla met die HLguard dinges :P. en dit filmpje is dus het HARDE bewijs

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 15:06 ]

Pagina: 1