Toon posts:

Nascar Racing Season 2003

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De voorlopig laatste Nascar telg van Papyrus. Hij komt in februari uit. Wie gaan er allemaal naar de winkel rennen om hem te kopen? Of wie heeft hem al in pre-order staan :o.
De laatste evolutie, en het lijkt nog een flinke stap vooruit te zijn. De basics zijn niet verandert, maar de omdat dit de laatste versie is mag men er veel van verwachten.

http://www.bhmotorsports.com/NR2003/movies <==Trailers
Kwaliteit van de trialers is door compressie en gebrek aan geluid eigenlijk om te huilen, maar je kunt wel een indruk krijgen van het spel.

Het zal een spel blijven dat pas echt tot z'n recht komt met de multiplayer races. Mochten iemand op zoek zijn naar online Nascar races, daarvoor zijn nu al wat adressen bekend :P;
http://dutch.simracingzone.net/ (Nederlands)
http://escors.racesimcentral.com/ (europees)

Op de bovengenoemde sites moet elke Papyrus/Nascar/Simracing lieverhebber soulmates kunnen vinden.
Ik weet dat hier wel wat DSZ mensjes rondzwerven. Dat maakt dit meteen een poging om die een beetje in kaart te brengen ;).

Maar goed, wie heeft het begin van het Nascar seizoen in Amerika met een dikke stift op z'n kalender gemarkeerd als lanceerdatum van Nr2003?
(let wel op, dit is meer simulatie dan de meeste(lees alle) racespellen tot nu toe. Dat kan resulteren in wat gewenningsproblemen :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:50
wat is er zo bijzonder aan deze game ?

Kwil screens :)

[ Voor 21% gewijzigd door STIMPPYYY op 07-01-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle Nascar titels van Papy en deze zal zeker niet ontbreken en doe nog steeds 2 league races per week vanaf Nascar 4.
Vind het alleen jammer dat dit (voorlopig ?) de laatste is van Papy op race gebied.
En ja Nascar season 2003 staat bij mij met een hele dikke stift op de kalender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zelf heb ik Nascar 4, season 2003

Als ik dat filmpje zie, dan zie ik alleen nieuwe car-livery's en nieuwe lichteffecten. Ik wil wel eens een list van vernieuwingen zijn :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat vrij veel info http://www.bhmotorsports.com/NR2003 plus screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 14:00
Ik heb Nascar 2002, maar als ik dan de domo van 2003 speel vind ik het wel een beetje een afgang, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACK SPIDER NL schreef op 07 January 2003 @ 21:58:
Ik heb Nascar 2002, maar als ik dan de domo van 2003 speel vind ik het wel een beetje een afgang, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
denk 't ook want die komt pas op 5 Feb uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Wat is er eigenlijk nieuw aan deze versie behalve dat de teams van 2003 zijn? De physics vond ik in Nascar 2002 al erg goed, daar kan volgens mij nog weinig aan verbeterd worden. Qua graphics zie ik ook geen verbeteringen. Is dit niet gewoon een goedkope manier om nog even flink te cashen?

Ik snap ook niet waarom Papyrus nooit een opvolger voor GPL of Indycar 2 heeft gemaakt, beiden zijn toch niet bepaald geflopt :? Met sims gebaseerd op andere klasses (CART, ALMS of Can AM om maar eens iets te noemen) zal de afzetmarkt toch ook groter zijn? Europeanen zijn nou eenmaal niet zo dol op ovals als Amerikanen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:33

BM

Moderator Spielerij
kNarf schreef op 07 January 2003 @ 22:59:Ik snap ook niet waarom Papyrus nooit een opvolger voor GPL of Indycar 2 heeft gemaakt, beiden zijn toch niet bepaald geflopt :?
GPL is nooit een echte kaskraker geweest. De nascar series loopt veel harder, vooral in amerika.
Volgens mij had papyrus ook geen toestemming van Sierra om wat anders te maken dan Nascar. Pas na deze nascar zouden ze wat anders mogen maken. Gedacht werd eerst dat dat een open wheel sim zou worden (gpl2?), maar naar wat nu blijkt verschuift papyrus zijn aandacht naar de consoles. Ze zullen echter niet helemaal uit de pc wereld verdwijen.

Laat ze samen werken met de broertjes West ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 21:10:
Ik heb alle Nascar titels van Papy en deze zal zeker niet ontbreken en doe nog steeds 2 league races per week vanaf Nascar 4.
Vind het alleen jammer dat dit (voorlopig ?) de laatste is van Papy op race gebied.
En ja Nascar season 2003 staat bij mij met een hele dikke stift op de kalender :)
Als jij alle papyrus nascar games heb.

Wil ik je wel een vraagje stellen.

Waar heb jij dan Nascar legendes gekocht ?

Want ik zelf heb zelf wel de rest van die zooi .. ook de shaftmantrucks :)

Maar ik mis alleen nascar legendes :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De physics zijn weer flink uitgebreid. Hobbels in het circuit zouden beter te merken zijn, er zijn 4 verschillende chassis (bij de laatste versies was er geen echt verschil), alle pitcrews zijn te zien in de pitsstraat. En je verzamelt nu dirt op je windscreen, die rotzooi kun je er in een pitstop af laten halen via tear-off.

Papyrus ging games maken voor consules :(. Hopelijk komen ze daar over een poosje op terug. De Nascar licentie is 'ingenomen' door Electronic Arts, dacht ik. Nou wordt het wachten of die ooit op hetzelfde niveau komen wat realisme betreft.

Uit het interview op Blackhole Motorsports:
BHMS: In a previous interview, one of the Papyrus producers had stated "In fact, the physics model is so accurate now that we can plug in a real-life Winston Cup Car setup, and the car will behave just as it would in real life." Can you tell us if and who in Winston Cup has helped in the development of Nascar 2003 in order to achieve this and how was this implemented? Did you take a known setup for a particular track and then try to match the physics to that? We know that NR2003 will have manufacturer specific bodies. Will there also be physics differences between them?

Steve Myers: Manuel Daskalos and the guys at Jasper Motorsports helped us so much in making changes to our physics model, I never could have imagined how much data they ended up providing us. Even at this point in development we are continuously getting feedback from Manuel and his team. We essentially adjusted every value we could based off real world data Manuel provided. The end result gave us a physics model that is as close to a real world stock car as possible, one that will not be matched or surpassed for years to come. I should also add that Mike Stackpole at Goodyear Tire and Rubber has also provided us with every piece of data we could ask for, and our tire model is incredibly improved because of it.
http://www.bhmotorsports.com/sims/NR2003/screenshots/5.jpg
http://www.bhmotorsports.com/sims/NR2003/screenshots/4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

LOL ik dacht dat ie allang uit was :D Heb m wel ergens @ hdd staan, maar nooit gespeeld. Ff installeren en dan post ik wel wat pics !

/edit:

Mja is dus die van EA :P

Inmiddels heb ik die van Papyrus ook :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sport_Life op 15-02-2003 16:41 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
SpeedAddict schreef op 07 januari 2003 @ 23:07:
[...]

GPL is nooit een echte kaskraker geweest. De nascar series loopt veel harder, vooral in amerika.
Volgens mij had papyrus ook geen toestemming van Sierra om wat anders te maken dan Nascar. Pas na deze nascar zouden ze wat anders mogen maken. Gedacht werd eerst dat dat een open wheel sim zou worden (gpl2?), maar naar wat nu blijkt verschuift papyrus zijn aandacht naar de consoles. Ze zullen echter niet helemaal uit de pc wereld verdwijen.

Laat ze samen werken met de broertjes West ;)
De moeder van de PC racesimulaties gaat overstappen naar de consoles, wat dus nog meer arcaderacers tot gevolg heeft? :(
Gelukkig zijn er idd nog de West-brothers, als die Racing Legends core een beetje goed wordt hebben we helemaal nooit meer een andere racesim nodig :*)
LOL ik dacht dat ie allang uit was Heb m wel ergens @ hdd staan, maar nooit gespeeld. Ff installeren en dan post ik wel wat pics !
In de war met Nascar Thunder 2003?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

eMAeRCe schreef op 07 januari 2003 @ 23:11:
LOL ik dacht dat ie allang uit was :D Heb m wel ergens @ hdd staan, maar nooit gespeeld. Ff installeren en dan post ik wel wat pics !
Je bent waarschijnlijk in de war met Nascar Thunder 2003 van EA. Maar van wat ik heb gehoord is m'n bij papyrus de licentie kwijt aan EA (was de laatste jaren al een gedeelde NASCAR licentie). Ze gaan bij Papyrus dus andere racegames maken, over consoles werd in het Blackhole interview niet verteld.
Sierra Entertainment, Inc. and Papyrus Racing Games Present NASCAR® Racing 2003 Season

BELLEVUE, WA (November 14, 2002) - Sierra Entertainment, Inc., a studio of the Games division of Vivendi Universal Publishing, announced today the latest addition to their NASCAR® racing franchise. Developed by Massachusetts-based Papyrus Racing Games, NASCAR® Racing 2003 Season will feature new 3D graphics, an enhanced physics model developed with the input of official NASCAR® team engineers, and informative driving aids for both seasoned and novice drivers. In addition, the game will include 2003 NASCAR® Cup series teams, sponsors, and tracks.

"For over a decade, Sierra's vision has been to create an authentic and immersive driving experience for the PC marketplace," said Charles Holtzclaw, director of marketing at Sierra Entertainment, Inc., "By forming key technical partnerships with Goodyear® Tire and Rubber®, the sole provider of racing tires for the NASCAR® Series, and Jasper® Motorsports, the No.77 NASCAR® Cup Team, we have enhanced our physics model and brought a higher level of accuracy to the NASCAR® Racing franchise. With brand new 3D graphics, drivers are now immersed in a race environment where dirt and oil accumulate on the windshield and pit crews come to life."

NASCAR® Racing 2003 Season showcases new dynamic 3D graphics including a populated pit row, team war wagons, pit signs, aerial objects such as planes, helicopters, blimps, and more. In addition, the enhanced AI automatically adjusts to match the player's driving ability, allowing both rookies and veterans the opportunity to trade paint with the pros. Inspired by the exhilarating world of actual NASCAR® Cup racing, drivers can also choose to compete against a full field of 42 NASCAR® drivers online via Internet or LAN in NASCAR® Racing 2003 Season.

NASCAR® Racing 2003 Season will ship in February 2003 with a suggested retail price of $49.99. The game is rated "E" for everyone by the Entertainment Software Rating Board (ESRB). More information about the game can be found at http://www.sierra.com/

[ Voor 67% gewijzigd door Fuelke op 07-01-2003 23:23 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 23:10:
De physics zijn weer flink uitgebreid. Hobbels in het circuit zouden beter te merken zijn, er zijn 4 verschillende chassis (bij de laatste versies was er geen echt verschil), alle pitcrews zijn te zien in de pitsstraat. En je verzamelt nu dirt op je windscreen, die rotzooi kun je er in een pitstop af laten halen via tear-off.

Papyrus ging games maken voor consules :(. Hopelijk komen ze daar over een poosje op terug. De Nascar licentie is 'ingenomen' door Electronic Arts, dacht ik. Nou wordt het wachten of die ooit op hetzelfde niveau komen wat realisme betreft.

Uit het interview op Blackhole Motorsports:
[...]

http://www.bhmotorsports.com/sims/NR2003/screenshots/5.jpg
http://www.bhmotorsports.com/sims/NR2003/screenshots/4.jpg
Ok als ik dat moet geloven is het misschien toch niet zo'n goedkope opvolger van 2002 :)
Maar toch zou ik veel liever een keer een sim zien gebaseerd op een andere klasse zonder ovals ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Centenkwestie he. Ik zou echt dolgraag een CART-sim willen zien, maar dat gaat vrees ik niet lukken nu Papy voor consoles moet gaan produceren. Zal wel een een of andere GT-racer worden. In het beste geval gebruiken ze de huidige physics-engine, tunen die down voor de gamepad-console-spelers en releasen een simmy versie voor de pc. Maar ja, tijd is geld.

Onze enige hoop zijn nu de West-broertjes.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

* Bokkie is proud owner of Nascar, Nascar 2, Nascar 3, Nascar 4 :)
deze ook meteen halen, heb heel wat uurtjes in racen en auto spuiten zitten :)
echt geweldige game serie van papyrus :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je Nascar 1 ook aan de praat? hier doet ie t (nogsteeds) niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 07 januari 2003 @ 23:08:
[...]

Als jij alle papyrus nascar games heb.

Wil ik je wel een vraagje stellen.

Waar heb jij dan Nascar legendes gekocht ?

Want ik zelf heb zelf wel de rest van die zooi .. ook de shaftmantrucks :)

Maar ik mis alleen nascar legendes :)
Oei , tijd terug ;)
Ik dacht dat ik toen naar het Computer collectief in A'dam ben gegaan want dat was de enigste die legends had.
Ben al opzoek geweest naar de doos maar ik kan em niet vinden ,CD trouwens ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 14:13:
Geen idee

Als ik nascar speel, is het eigenlijk of 2 of 4 :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 14:13:
Ik dacht dat die het enkel onder DOS deed, misschien ligt daar het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De templates voor NASCAR Racing 2003 Season zijn beschikbaar (http://www.bhmotorsports.com/download/1352). Wie z'n eigen auto wil ontwerpen kan alvast aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
Maar hoe gaat dat online racen eigenlijk? is dat op een bepaalde tijd dat iedereen er moet zijn of gewoon als alle andere online games dat iemand gewoon een game opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACK SPIDER NL schreef op 12 January 2003 @ 21:49:
Maar hoe gaat dat online racen eigenlijk? is dat op een bepaalde tijd dat iedereen er moet zijn of gewoon als alle andere online games dat iemand gewoon een game opent?
Online racen met Nascar is erg makkelijk.
Nadat je een account hebt aangemaakt log je via het spel aan op het Sierra netwerk.
Je ziet alle races ( servers) staan en er zijn 30 verschillende lobby's waarin je kunt chatten of kunt afspreken.
In kort het is 1 van de beste online interfaces die er bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 18:47:
[...]

Oei , tijd terug ;)
Ik dacht dat ik toen naar het Computer collectief in A'dam ben gegaan want dat was de enigste die legends had.
Ben al opzoek geweest naar de doos maar ik kan em niet vinden ,CD trouwens ook niet :?
Als je hem ooit vind geef mij even een mailtje dan :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nu aan mij of lijkt het maar zo dat ik naar 2002 zit te kijken :?

Graphics, banen, auto's zijn allemaal hetzelfde.
Enige verschil dat ik zie is in de pitstraat...nu hebben alle teams een bordje wuiven waar ze stil moeten staan.

Verder niks anders dan lof over Nascar...wat een bruut spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 13 januari 2003 @ 01:24:
[...]

Als je hem ooit vind geef mij even een mailtje dan :)
Ik heb het opgegeven en kan Nascar legends niet meer vinden en ben daar best wel pissig om }:O
Maar mocht ik em ooit nog eens tegen komen ben je de eerste die het weet .

ot )Ben trouwens wel GP 500 van Microprose tegen gekomen en ik ga die effe installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou me niks verbazen , tis mij gelukt met een dl manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Demo is hier ook te downloaden. Ik heb hem net al even gespeeld. Echt veel veranderingen ten opzichte van 2002 heb ik niet gezien, al vind ik wel dat je hobbels in het wegdek nu veel beter voelt. Verder zijn er wat lichte grafische verbeteringen. Maar in het geluid zit bij mij een nogal rare piepende/fluitende toon, hoort dat zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=nascaracing2k3 << Nog een extra link, de zipfile is hier wel een pak groter is maar het is wel dezelfde demo ;) Het vage is dat ie om DirectX 9.0 vroeg maar dat ie toch draaide onder 8.1

Nog maar een paar rondjes gereden, paar zaken die me opvielen waren dat ie zowat identiek is qua graphics aan z'n voorganger. Wel ff wennen aan het zonlicht: ik rij meestal met de roof cam (is tegenstrijdig: sim vs. non-cockpit view) en plots kreeg ik de zon vol in het gezicht, ik stond meteen met de neus in de andere richting. Vanuit de cockpit zie je de voorruit vuiler worden (ik dacht eerst m'n monitor vies was). Heb wel al gemerkt dat je nu ook de pitstop frequentie kan instellen (waardoor de tirewear & fuel usage van 1x tot 4x versneld kan worden). Ik ga nog wat rondjes draaien nu.

Hmm, nog een negatief puntje. Bij het veranderen van de player info is ie vrij traag en blijft ie vaak eventjes hangen, bij het rijden zelf loopt ie echter heel vlot.

Wat het geluid betreft geen klachten, alleen varieert het meer naargelang het standpunt t.o.v. NR2002

[ Voor 96% gewijzigd door Fuelke op 21-01-2003 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er goed uit allemaal zelfs onder de motorkap ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Engine%20N3.jpg

beetje slecht zicht met stukkende motor en kap wat verbogen >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/engine%20blowup%20N3.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ook even geprobeerd aangezien ik nog steeds plezier heb met Nascar season 2002 leek me deze ook zeer goed :)

Ik vind niet zoveel veranderd :( Het geluid van buiten vind ik persoonlijk minder mooi dan bij de vorige versie.

Na een "klein" foutje hing ik opeens in de hekken 7(8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.chadron.com/banner/images/nascar2003.jpg

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word die rotzooi op je ruit ook nog schoongemaakt door je pitcrew ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 22:28:
word die rotzooi op je ruit ook nog schoongemaakt door je pitcrew ofzo?
Ja , er word een tearoff afgehaald .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACK SPIDER NL
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 22:16:
[...]

denk 't ook want die komt pas op 5 Feb uit :)
Nou je heb dus mooi ongelijk, zo te zien zijn er al 3 links gegeven naar de demo!!! en het is dus nog GEEN 5 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACK SPIDER NL schreef op 22 January 2003 @ 22:17:
[...]

Nou je heb dus mooi ongelijk, zo te zien zijn er al 3 links gegeven naar de demo!!! en het is dus nog GEEN 5 februari.
Ja dat heb je met uitgelekte demos zoals ik al eerder vermelde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

The_FrankO schreef op 21 January 2003 @ 22:11:
Ook even geprobeerd aangezien ik nog steeds plezier heb met Nascar season 2002 leek me deze ook zeer goed :)

Ik vind niet zoveel veranderd :( Het geluid van buiten vind ik persoonlijk minder mooi dan bij de vorige versie.

Na een "klein" foutje hing ik opeens in de hekken 7(8)7
[afbeelding]
Ik vind dat het geluid van buitenaf sterk veranderd is tov 2002, vooral als je dicht tegen de muur rijdt hoor je het verschil.

BTW, als ik de Player Info wil veranderen gaat het verschrikkelijk traag, en ook bij de Opponent info is ie traag. Iemand die daar ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och och wat ziet dat er weer gelikt uit zeg. Ik weet zeker dat ik hem ga halen. Al is het alleen maar om mijn race collectie bij te vullen. Het mooist vond ik die spins en de crashes die je maakte. Veel brokken veel rook. :) Prachtig gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Fuelke schreef op 23 January 2003 @ 13:02:
[...]

Ik vind dat het geluid van buitenaf sterk veranderd is tov 2002, vooral als je dicht tegen de muur rijdt hoor je het verschil.

BTW, als ik de Player Info wil veranderen gaat het verschrikkelijk traag, en ook bij de Opponent info is ie traag. Iemand die daar ook last van heeft?
Dat geluid vind ik ook mooier... vooral met een beetje surround klinken de opponents veel beter. Je hoort niet alleen de motor, maar ook nog wat randgeluidjes van de auto.

Dat die info schermen traag zijn, heb ik niet gemerkt...

Ik had alleen last van een blauw scherm in XP :(
( bug van de R8500?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine tip , je kan de sound directory van NR 2002 verwijderen en die van NR 2003 gebruiken .
Wel op eigen risico natuurlijk ;) maar ik heb 't gedaan en het werk probleemloos.
btw de geruchten gaan dat er nog een demo komt, dit was de beta versie voor game bladen / sites.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 13:51:
kleine tip , je kan de sound directory van NR 2002 verwijderen en die van NR 2003 gebruiken .
Wel op eigen risico natuurlijk ;) maar ik heb 't gedaan en het werk probleemloos.
btw de geruchten gaan dat er nog een demo komt, dit was de beta versie voor game bladen / sites.
Zou je dat met alles kunnen doen?

Effecten, layout dir e.d. ?

Daar kunnen we natuurlijk via trial and error achter komen, eens kijken hoeveel de 2 versies werkelijk schelen ( qua engine / mogelijkheden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe speed24 , ik zat er aan te denken om de effects ook te doen maar heb het toch niet gedaan . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een demo gevonden van het spel.
Ik heb alleen nog niet gekeken of hij het doet. :)
Demo
117.9MB

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

De tracks van 2002 naar 2003 werkte niet echt, en de auto's overdragen ging ook niet helemaal goed. Komt misschien doordat ik het roster ook meegenomen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 15:12:
hehe speed24 , ik zat er aan te denken om de effects ook te doen maar heb het toch niet gedaan . :)
Nou, met effects vervangen:
- Geen skidmarks, geen rook uit de auto ( "you're smoking out there" en ik zie niks :) ) en geen vonken bij wallriden.

Met layout vervangen:
- Spel crashed na intro, menu wordt niet getoond

Objects maar niet geprobeerd, zal ook wel niks worden.

Het geluid merk ik niks van eigenlijk, de extra geluiden van N2003 worden blijkbaar niet aangeroepen/ gebruikt door N2002.

Apehaar: Bedankt, maar da's dus de demo die iedereen hier al speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speed24 schreef op 23 januari 2003 @ 15:29:
[...]

Nou, met effects vervangen:
- Geen skidmarks, geen rook uit de auto ( "you're smoking out there" en ik zie niks :) ) en geen vonken bij wallriden.

Met layout vervangen:
- Spel crashed na intro, menu wordt niet getoond

Objects maar niet geprobeerd, zal ook wel niks worden.

Het geluid merk ik niks van eigenlijk, de extra geluiden van N2003 worden blijkbaar niet aangeroepen/ gebruikt door N2002.

Apehaar: Bedankt, maar da's dus de demo die iedereen hier al speelt :)
Wehehe ja verdomd ik zag het ook staan. ;)
Veel rij plezier. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al waar je NR2003 kan bestellen hier in Nederland ?
Ik ga meestal naar Dynabyte maar die weten nog van niks ..... beetje vreemd want ik las op BHmotorsports dat ie vandaag "gold" gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

dat hij gold is gegaan betekend nie gelijk dat hij al in de shop ligt.. maar wel dat het spel af is..

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:58:
Weet iemand al waar je NR2003 kan bestellen hier in Nederland ?
Ik ga meestal naar Dynabyte maar die weten nog van niks ..... beetje vreemd want ik las op BHmotorsports dat ie vandaag "gold" gegaan is.
Ik denk dat ie begin februari uitkomt in de VS, voor Europa wellicht nog een weekje of 2 langer (was tenminste zo met NR2002)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das waar :)
Vind het alleen een beetje vreemd dat je DTM Racer al een paar maanden terug kon reserveren terwijl die ook pas later dit jaar uitkomt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 23:51:
Vind het alleen een beetje vreemd dat je DTM Racer al een paar maanden terug kon reserveren terwijl die ook pas later dit jaar uitkomt .
Misschien komt dat doordat DTM Race Driver al zo lang aangekondigt wordt Eerst was het october, dan november en nu dus maart.

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 23-01-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 23:51:
Ja idd ik vind wel dat ze er laat mee zijn. Wel lullig want al die PS2 spelers die hebben
hem al lang in de kast liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hepo wel het spel gezien bij me broer best wel coel ik hep het op zen pc gedaan in het begin de wegop koomen vind ik nog best moelijk mara waar kan je dast spel downloaden ik wil geen demo hebben gewoon de echte versie dan wil ik de sit zien bedankt
Dit is te erg voor woorden. warez request; En je Nederlands is zeer slecht.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.bhmotorsports.com/NR2003/screenshots
Een hele berg screenshots. De een niet met even veel detail ingeschakeld als de ander,... en waarschijnlijk allemaal van de gelekte beta demo.

Maar ik loop er al warm voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 08:15:
ik hepo wel het spel gezien bij me broer best wel coel ik hep het op zen pc gedaan in het begin de wegop koomen vind ik nog best moelijk mara waar kan je dast spel downloaden ik wil geen demo hebben gewoon de echte versie dan wil ik de sit zien bedankt
Dit is te erg voor woorden. warez request; En je Nederlands is zeer slecht.
Ach,

dat kuikentje is net 11 jaar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door M@NIC op 29-01-2003 13:52 . Reden: Niet zomaar quoten dude :) ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Drie nieuwtjes te melden over NASCAR Racing 2003 Season:
• Na de beta demo of de officiële demo nu ook te downloaden - http://ftp.sierra.com/sie...mo/si_nascar2003_demo.exe
• De site voor NR2003 is opengesteld: http://www.sierra.com/games/racing2003/
• Het belangrijkste bericht: In de VS wordt ie sinds gisteren naar de winkels verzonden.

Afbeeldingslocatie: http://www.papy.com/images/boxshot_nr2003.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 05-02-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Fuelke schreef op 05 February 2003 @ 14:49:
Drie nieuwtjes te melden over NASCAR Racing 2003 Season:
• Na de beta demo of de officiële demo nu ook te downloaden - http://ftp.sierra.com/sie...mo/si_nascar2003_demo.exe
• De site voor NR2003 is opengesteld: http://www.sierra.com/games/racing2003/
• Het belangrijkste bericht: In de VS wordt ie sinds gisteren naar de winkels verzonden.

[afbeelding]
In Nederland kun je 'm nu ook bestellen, maar het zal nog wel even duren voordat je 'm dan hebt.

Ik zag 'm bij Dynabyte voor 29,95 op de site staan... klopt dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hij is voorzien voor 21 februari in Europa, prijs wist men mij nog niet te vertellen, maar NR2002 kostte ook minder dan 29 Euro, dus het zou best wel kunnen kloppen.

BTW, weet iemand waarom de Chip Ganassi wagens van Sterlin Marlin (#40), Casey Mears (#41) & Jamie McMurray (#42) alweer ontbreken? Ze zullen wel beschikbaar zijn bij de skinners net zoals ik ze bij NR2002 heb kunnen verkrijgen maar ik vroeg het me toch af. Van de officiële NASCAR piloten ontbreken ook nog Larry Foyt (#14), Todd Bodine (#26) en Tony Raines (#74). Alle andere piloten zijn present, sommige onder hen zelf in verschillende smaken (zo zijn er 3 versies van Mark Martins wagen met verschillende sponsors (Viagra - Pfizer - Kraft) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Ik 'heb' hem al, en ik moet zeggen, een juweeltje. Papyrus gaat ons dan wel verlaten, maar N2003 is zeker geen update van 2002. Enkele schitterende nieuwe effecten en bloedstollende physics. Echt, dit is pas racen :)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Lister_Storm schreef op 10 February 2003 @ 13:41:
Ik 'heb' hem al, en ik moet zeggen, een juweeltje. Papyrus gaat ons dan wel verlaten, maar N2003 is zeker geen update van 2002. Enkele schitterende nieuwe effecten en bloedstollende physics. Echt, dit is pas racen :)
Ik heb nog steeds het probleem dat ie soms niks doet in het Player Info & Opponent Manager scherm ik moet dan steeds ff wachten vooraleer ik keuzes kan maken. Misschien heeft het te maken met DirectX 8.1, terwijl ie bij de Setup aangeeft dat DirectX 9 vereist is. Racen zelf geeft geen probleem. Heb jij ook DirectX 8.1 of reeds 9? BTW, bij de demo had ik hetzelfde probleempje.

[ Voor 5% gewijzigd door Fuelke op 10-02-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Lister_Storm schreef op 10 February 2003 @ 13:41:
Ja ohkee, het is wel een mooie afsluiter...

maar qua veranderingen is het wel mager t.o.v. NR2002 heb ik het gevoel...

physics zijn wat anders
mooie zon-effecten
iets betere reflectie van licht op de auto's
schaduweffecten :9

Maar nog steeds dezelfde soort textures ( slecht afgewerkt bij de koplampen)
Nog steeds dezelfde lelijke textures om lampen heen die dan licht moeten voorstellen.

Als je een n00b NASCAR 2002 en 2003 zou laten spelen zou ie niet veel verschillen kunnen ontdekken geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik vindt de gameplay er op vooruit gegaan, betere feeling bij close racing... Gewoon super... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie misschien wat ingame screenshots posten? Want ik ben hem ook van plan te halen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik achter het stuur van een Nascar wagen hebt gekropen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik vond 2002 echt heel leuk, ook al was het met keyboard.
toch maar eens een el cheapo stuurtje halen.
iemand tips?

maare wanneer kan ik hem halen in nederland want ik wil wel online, kon namelijk met 2002 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hier een 3-tal screens.

Screen1 Screen2 Screen3

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik werd gisteren nipt geklopt voor de tweede plaats op Daytona :(

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Close_finish_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Close_finish_02.jpg
cky schreef op 11 February 2003 @ 13:57:
maare wanneer kan ik hem halen in nederland want ik wil wel online, kon namelijk met 2002 niet...
21 februari

[ Voor 54% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Fuelke schreef op 11 February 2003 @ 16:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

21 februari
sweet B)
ik bedoel dan die replay dan he ;)
maar ut scheelt maar een haartje idd.
ik speel nu veel nascar4, dus zit ook vol smart te wachten op de nieuwe versie!

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Fuelke schreef op 11 februari 2003 @ 16:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

21 februari
Zo :o mooi camera werk :9

Maar zie ik het goed? Daytona? Een circuit waar ik vaak rij met Nascar season 2002 :) bij 2003 heb ik het nog niet geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Tracks zijn hetzelfde gebleven, enkel Lowe's day is verdwenen, Sears Point is nu de Infineon Raceway

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/tracks.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 11-02-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind NR2003 top! Dat vuil op de voorruit vind ik wel geinig. En dat je allemaal borden en zo ziet in de pitstraat ook. Een van de beste nieuwe opties vind ik dat je dit pitstops kunt versnellen zodat je nu zelfs in een 10% race strategische pitstops kunt (móet) maken! Dat vind ik echt top! Dat maakt een korte race (ik heb nooit zoveel tijd) stukken leuker!

Wat het grafische betreft... In eerste instantie lijkt het allemaal meer van hetzelfde. Maar hier en daar ziet het er toch wel beter uit. Maar dan moet je wel opletten. 't Is niet een gigantische stap voorwaarts of zo. Meest opvallende is dat vuil op de voorruit. Op zich vind ik het niet erg: zodra je three wide door de bochten scheurt heb ik toch geen behoefte meer om naar de omgeving te kijken! Meestal hecht ik nogal veel waarde aan grafische schoonheid maar in geval van Papy's Nascar serie heb ik altijd een uitzondering gemaakt: de Nascar races zijn altijd zo heerlijk NERVE WRECKING! Niet dat het er slecht uitziet of zo, maar de Nascar serie lijkt toch altijd minstens een jaartje of zo achter te lopen. Maar zoals ik al zei: mij hoor je niet klagen!

Ik heb alleen nog maar met een grid van 18 geraced op Daytona, maar met alle opties aan (behalve shadows on cars ) en zowat alles op max (res 1024x768x32) is de fps stukken beter dat bij NR2002! Varierend tussen de dik 30 bij de tribunes tot dik 60 achter op het veld. Dus ik ben dik tevreden. Met 42 auto's op de baan zal dat wel minder worden, maar ach...

Al met al: een topper. En ik ga 'm zeker kopen zodra die in de winkel ligt (moet ook wel hè, voor het online gebeuren!). Je moet dan wel snel zijn want meestal hebben ze er maar eentje of zo van op voorraad... Wat ik trouwens ook wel lekker vind is dat ze de prijs hier altijd zo laag houden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens... ik begin helemaal te houden van de bonnet-view! (Of hoe die ook heet: in-car view en dan 1 keer op Pgae Up drukken). De sensatie van snelheid is echt tig keer groter! Dat je tegelijkertijd beter zicht heb op hoever je van je tegenstanders af zit, voelt aan de ene kant aan als cheaten, maar aan de andere kant... in het echt hebben ze het voordeel van een echte 3-d view! Dat valt toch niet te vergelijken, volgens mij.
Anyway, in die view zie je eindelijk ook de prachtige track-textures en zo. Al met al moet je dat toch echt eens proberen. Vooral voor de snelheidsensatie!
't Wordt alleen wel lastig dat sommige van de betere servers in-car view verplichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 22:03:
Trouwens... ik begin helemaal te houden van de bonnet-view! (Of hoe die ook heet: in-car view en dan 1 keer op Pgae Up drukken). De sensatie van snelheid is echt tig keer groter! Dat je tegelijkertijd beter zicht heb op hoever je van je tegenstanders af zit, voelt aan de ene kant aan als cheaten, maar aan de andere kant... in het echt hebben ze het voordeel van een echte 3-d view! Dat valt toch niet te vergelijken, volgens mij.
Anyway, in die view zie je eindelijk ook de prachtige track-textures en zo. Al met al moet je dat toch echt eens proberen. Vooral voor de snelheidsensatie!
't Wordt alleen wel lastig dat sommige van de betere servers in-car view verplichten...
Ik heb zo bij nascar season 2002 altijd gereden :)

Ik ben nu bij deze weer onboard bezig. Dit gewoon omdat ik dan het geluid beter vindt :P

Trouwens is het jullie ook opgevallen dat de banden slijtage veel groter is? Twee keer blokkeren op (ex) sears point en je hebt een lekkeband :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Er is inderdaad wat werk gemaakt van het banden model, dat is ook het voornaamste probleem wara ik nu mee kamp: m'n rechtervoorband slijt vrij snel waardoor ik een pak vroeger moet pitten dan de AI. Maar misschien heeft het een beetje met m'n rijstijl te maken.

Ik racete in NR2002 steeds met de Roof cam, maar sinds NR2003 gebruik ik enkel de cockpit view. Enkel om opgelopen schade te inspecteren schakel ik wel eens over naar een extern camerastandpunt.

• coelho
  • Laatst online: 25-09 17:25
Mooi spel op het eerste gezicht, heb alleen een probleem: de filmpjes van de lessen lopen na een paar seconden vast, iemand die weet hoe dit kan? heb een athlon 1800+ met 512 mb ddr en een radeon 8500...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Lister_Storm
speed24 schreef op 11 februari 2003 @ 13:02:
[...]

Maar nog steeds dezelfde soort textures ( slecht afgewerkt bij de koplampen)
Nog steeds dezelfde lelijke textures om lampen heen die dan licht moeten voorstellen.

Als je een n00b NASCAR 2002 en 2003 zou laten spelen zou ie niet veel verschillen kunnen ontdekken geloof ik.
Nascar-wagens hebben geen verlichting. Dat zijn stickers.

En een n00b zal het verschil niet merken, zoals ik het verschil tussen UT en UT2003 niet zo erg merk. Echter iemand die 1 of 2 league-races per week rijdt zal een wereld van verschil ontdekken. De stap tussen N2002 en N2003 is vele malen groter dan tussen N4 en N2002.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Lister_Storm schreef op 13 februari 2003 @ 23:17:
[...]
Nascar-wagens hebben geen verlichting. Dat zijn stickers.

En een n00b zal het verschil niet merken, zoals ik het verschil tussen UT en UT2003 niet zo erg merk. Echter iemand die 1 of 2 league-races per week rijdt zal een wereld van verschil ontdekken. De stap tussen N2002 en N2003 is vele malen groter dan tussen N4 en N2002.
Uhm, ik bedoelde natuurlijk NIET de "verlichting" van de auto (stickers als verlichting aanzien? :D ) ... helaas heb ik ook niet duidelijk gezegd wat wel bedoelde, en dat was het "lichtschijnsel" rond de lampen / lantaarnpalen die aan de rand van het asfalt staan.
Die schijnsels zien er zo lelijk uit, en die vallen nogal op.

Trouwens, UT en UT2003 is een wereld van verschil, graphics zijn imo totaal niet te vergelijken bij die 2, terwijl bij de NASCAR Serie deze keer het graphics gedeelte ongeveer hetzelfde is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik moet zeggen dat ik nog niet echt op de lichten rondom gelet heb op Daytona-night, Lowe's night of Richmond zal ik volgende keer eens doen, maar iets anders wat me een beetje stoort is dat de weergave van de lucht heel soms ronduit lelijk is (bewolking op Daytona night bijvoorbeeld) en dat elke cockpit hetzelfde is. Ik bedoel, in de echte NASCAR zie je wel eens sponsorstickers in de cockpit, details die je bijna nooit zal zien, maar toch ...

En wat maken die mindere elementen in de graphics uit als je met z'n 43-en aan het racen bent op centimeters van elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Ik doel niet op graphics. Mind you, N2002 is pas een jaar oud. Waar ik op doel zijn de physics. Als je echt aan het racen bent heb ik geen tijd om naar de lampen te kijken ;)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alles is anders vergeleken met Nr2002.
Ik heb hem nu een dag of 2. En het voelt heerlijk aan. Veel directer, en de bumps op een baan als Lowe's maken het een heel ander verhaal dan met Nr2002.

Alles ziet er goed en degelijk uit. Menu is beter, weerseffecten zijn beter. Ik ben happy.
Alleen ben ik nog even preoccupied met Nr2002 vanwege de eerder genoemde NL League ;).
Vanaf 1 april kun je al in league verband racen met Nr2003 (DSZ).

Ik ga wel even m'n systeem upgraden. Anders kan ik alle grafisch extra dingen tov 2002 gewoon weer uitzetten omdat ze zo hier en daar wel wat fps kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Heb me vorige week terug me eens gewaagd aan een 100% race op Indianapolis. Resultaat: 3de na 160 ronden, en met een 5 tal finishers. Ik was vertrokken met een vol AI veld dus met 43 auto's op de baan. En dan zie je pas de verbeterde AI. Waar deze vroeger weleens vaker crashte is dit in NR2003 flink verbeterd. Want halverwege (na ongeveer 80 ronden) had ik pas twee uitvallers. Helaas maakte de AI toen z'n eerste crash ergens middenin het veld waardoor er zo'n 15 wagens uitvielen. Twee ronden na het zwaaien van de groene vlag tikte ik de wagen van Tony Stewart iets te hard aan, deze spinde en veroorzaakte een tweede massacrash waarbij weer een groot deel van het veld verdween. :( Ik denk dat er toen nog zo'n 10 piloten overbleven om meer dan 60 ronden mee af te leggen. In totaal 12 keer onder geel gereden (47 ronden) waarvan ik 10 keer mee aan de basis van de crash lag :X Paar screenies:

In de openings pace lap
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Full_race_Indianapolis_01.jpg

Bumper aan bumper
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Full_race_Indianapolis_02.jpg

Vlak na de tweede grote crash, toen waren we nog met 10
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Full_race_Indianapolis_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Full_race_Indianapolis_04.jpg

De finish na 160 ronden & 3 uur 38 minuten racen
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Full_race_Indianapolis_05.jpg

Winner's circle
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Full_race_Indianapolis_06.jpg

De racesettings
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/Full_race_Indianapolis_07.jpg

Racestats > http://users.pandora.be/fuelke/full_distance.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijd om de AI Strength flink omhoog te gooien joh :).
Of zet hem op dynamisch als je een lange spannende race wil in je eentje.

Voor iemand die een 100% race rijdt krijg ik vanzelf respect 8) _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb eens een 100% race geprobeerd met N2002 op Talladega.. Maar bij een massacrash in de 43 ronde was het toen over voor mij :'( Zat precies tussenin en kon geen kant meer op... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

SideSwipe_XP schreef op 05 March 2003 @ 08:31:
Ik heb eens een 100% race geprobeerd met N2002 op Talladega.. Maar bij een massacrash in de 43 ronde was het toen over voor mij :'( Zat precies tussenin en kon geen kant meer op... :(
Ja, ik ken dat gevoel als je ervoor wilt gaan, en dan gaat het ergens vroeg (of later al mis).

erikvs > de AI stond op dynamisch hoor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 05-03-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat je te hard heb gereden in de pits. Dat vind ik altijd wel vervelend: de AI komt altijd perfect de pits in. Ik zit zelf meestal veel te vroeg op toegestane snelheid, om te voorkomen dat ik nét (maar dan ook nét) te hard rij bij het inkomen van de pits. Ook bij het wegrijden rij je toch al gauw iets langzamer dan toegestaan. Heeft iemand de AI wel eens kunnen betrappen op te snel of ook langzaam rijden in de pits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:08:
Ik zag dat je te hard heb gereden in de pits. Dat vind ik altijd wel vervelend: de AI komt altijd perfect de pits in. Ik zit zelf meestal veel te vroeg op toegestane snelheid, om te voorkomen dat ik nét (maar dan ook nét) te hard rij bij het inkomen van de pits. Ook bij het wegrijden rij je toch al gauw iets langzamer dan toegestaan. Heeft iemand de AI wel eens kunnen betrappen op te snel of ook langzaam rijden in de pits?
Ze AI rijdt altijd precies de snelheid. Jammer, want ik had graag wat andere auto's willen zien met een tijdstraf...
* SideSwipe schiet nog weleens door als de remmen blokeren. Valt er nix meer aan te doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door SideSwipe op 05-03-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:08:
Daar heb je online races voor :).
Daar gebeurt zoiets tenminste bij iedereen. Tenminste, iedereen die zich verslikt in de pitlane speed limit, of in de kwaliteit van z'n banden. Het is heel goed te oefenen btw. Gebeurd me zelden meer.
Vanavond een 160 laps Lowe's Night race gereden, maar dat was Nr2002 dus offtopic. Dat is al een aanslag op het zitvlees :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed spel vind ik dit, zoals de meeste in dit topic...
:)

Echter heb een vaag verschijnsel:
Wanneer ik het spel start, sprinkt mijn audio instelling spontaan op het effect "steengroeve".
Dit geeft een uitermate irritant echo-effect.
(Asus A7V8X heeft onboard 5.1 sound. )

Wie weet wat de oorzaak van dit verschijnsel is?

Ik heb wel een 'tijdelijke' oplossing:
Ik start het spel, vervolgens keer ik terug naar de windows-omgeving (alt-tab)
Dan zet ik het geluidseffect weer uit, vervolgens keer ik terug naar het spel.

Dit werkt, maar is natuurlijk wel lastig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
Ik heb een probleem met m'n ms sidewinder feedback wheel. Als ik een normale training rijdt, dan staat mijn stuur goed gericht. Op het moment dat ik een wedstrijd ga rijden, moet ik mijn stuur al een halve uitslag naar rechts geven om recht te sporen. Opnieuw calibreren geeft keer op keer hetzelfde effect. Iemand die weet of hier iets aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
vraagje :)
als ik wil joinen krijg ik bij het scherm (waar mijn ip staat) mijn netwerk ip te zien, 192.168.*.* dus. mijn vraag: welke porten moet ik forwarden en erg belangrijk wat is de triggerport :? zou erg dankbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:33

BM

Moderator Spielerij
coelho schreef op 13 March 2003 @ 21:44:
Ik heb een probleem met m'n ms sidewinder feedback wheel. Als ik een normale training rijdt, dan staat mijn stuur goed gericht. Op het moment dat ik een wedstrijd ga rijden, moet ik mijn stuur al een halve uitslag naar rechts geven om recht te sporen. Opnieuw calibreren geeft keer op keer hetzelfde effect. Iemand die weet of hier iets aan te doen is?
Leer er mee leven :)
Ik gok dat je in training met easy setup rijd, en in de race met fast setup.
Dit is niks om je zorgen over te maken, is een volkomen normaal verschijnsel. De wagens staan zo afgesteld dat ze zonder al te veel moeite naar links gaan (zijn en blijven ovals he ;)). En daardoor trekken ze op het rechte stuk hard naar links als je je stuur recht hebt. Echte nascar rijders hebben hetzelfde, het is dus precies zo bedoeld :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
ok, thanx, verklaart een hoop. Moet alleen m'n dode moment uit m'n stuur en uit mijn gaspedaal zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:00:
Wanneer ik het spel start, sprinkt mijn audio instelling spontaan op het effect "steengroeve".
Dit geeft een uitermate irritant echo-effect.
(Asus A7V8X heeft onboard 5.1 sound. )

Wie weet wat de oorzaak van dit verschijnsel is?

Ik heb wel een 'tijdelijke' oplossing:
Ik start het spel, vervolgens keer ik terug naar de windows-omgeving (alt-tab)
Dan zet ik het geluidseffect weer uit, vervolgens keer ik terug naar het spel.

Dit werkt, maar is natuurlijk wel lastig.
Ik heb hetzelfde, met dezelfde hardware. Ik dacht al dat ik gek werd ;). Tis een hele vage. Ik ga ff op de Sierra forum's surfen om te kijken of men daar al wat meer weet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit nu een nieuw topic verdient of niet,..
Er is een patch uitgekomen om het spel nog een niveau hoger te krijgen.
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier op het moment mee bezig zijn.

De patch heeft ook een wereld aan mogelijkheden geopend voor uitbreiding buiten Papyrus om.

Er is een Busch Grand National mod (lichtere auto's dan de Cup cars)
Er is een Craftsman Truck Series mod. Deze is zeker aan te raden omdat hij erg relax rijdt.
Afbeeldingslocatie: http://www.racinusa.com/images/sshots/Tuck/tpwf.jpg
Het verschil tussen de hierboven genoemde series wordt hier uitgelegd.

En dan is er een mod die nog in de beta fase is. Een mod die racen met Trans Am auto's mogelijk maakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.onlineracin.com/pwf/PWstuff/hughes/vette5.jpg

Al dit lekkers is te krijgen via. Bij Project Wildfire. Allemaal kostenloos vermaak(als je Nr2003 tenminste hebt).
http://www.onlineracin.com/pwf/

Er zijn inmiddels ook steeds meer banen beschikbaar. Voor de liefhebber van Nr2003 is het al heel erg vroeg Kerstmis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
_/-\o_

Dat is super ... mods voor NASCAR Racing 2003. Dat is echt geweldig nieuws.

Zeker nu NASCAR Thunder 2003 behoorlijk (erg) tegenvalt, is het goed om te horen dat N2003 nog wat verbeterd wordt.

Maar hopen dat de verbeteringen blijven komen totdat EA een fatsoenlijk NASCAR spel maakt ( kleine kans ;) ) of dat een andere ontwikkelstudie een poging waagt ( al dan niet met officiële licentie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 00:41:
Ik weet niet of dit nu een nieuw topic verdient of niet,..
Er is een patch uitgekomen om het spel nog een niveau hoger te krijgen.
Ik vroeg me af hoeveel mensen hier op het moment mee bezig zijn.

De patch heeft ook een wereld aan mogelijkheden geopend voor uitbreiding buiten Papyrus om.

Er is een Busch Grand National mod (lichtere auto's dan de Cup cars)
Er is een Craftsman Truck Series mod. Deze is zeker aan te raden omdat hij erg relax rijdt.
[afbeelding]
Het verschil tussen de hierboven genoemde series wordt hier uitgelegd.

En dan is er een mod die nog in de beta fase is. Een mod die racen met Trans Am auto's mogelijk maakt.
[afbeelding]

Al dit lekkers is te krijgen via. Bij Project Wildfire. Allemaal kostenloos vermaak(als je Nr2003 tenminste hebt).
http://www.onlineracin.com/pwf/

Er zijn inmiddels ook steeds meer banen beschikbaar. Voor de liefhebber van Nr2003 is het al heel erg vroeg Kerstmis.
Alleen hebben we er lang genoeg geduld voor moeten oefenen. ;) Ik ben net als ericvs actief in ESCORS dus ik ben er zeer zeker mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er mee bezig sinds Nascar Racing 4 en race elke week.
De Truck mod is een leuke afwisseling maar ik wacht meer op de Trans-am mod .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.roadrunnersracing.nl/screenshots/n2003/cts/truck1.jpg
3-wide uitkomen van Las Vegas Night. Geen probleem met de trucks.

Afbeeldingslocatie: http://www.roadrunnersracing.nl/screenshots/n2003/cts/truck2.jpg
Bumpershot. Let ook op het tire model. Dat is ook heel erg verbetert tov de nog enigszins blokkerige banden voor de patch/mod.

• Lister_Storm
En dan wilde ik nog even melden dat er elke dag een CTS-server draait met de naam Dutch.CTS. Hij gaat meestal aan ergens in de middag tot middernacht.

Heusinkveld Engineering

Pagina: 1 2 Laatste