hallo allemaal
ik ben nieuw hiero
kep al vaak rondgekeken ophet forum
ben ook een vaste bezoeker van tweakers.net
nou heb ik een vraagje, ik denk dat de breinen die jullie hier hebben mij vast wel kunnen helpen...
ok ik ben een UBERNOOB en wil mn pc beetje tweaken, hier een paar vragen...
Overklokken:
-amd athlon xp 1800+ [tot hoever kan ik dees overklokken, en waar staat een NL tutorial ervoor voor zowel unlock/overclock]
-256 mb ram ddr [kan ik dit ook overklokken? zo ja hoe...]
-leadtek gf4ti4200 128mb ram [dees kan ook volgens mij?.. hoe stiller/en overclock]
Geluid:
wat is een ontzettend stille, niet te dure koeler voor mn PROC [iig geen zalman]
en wat is een stille, goede voeding...
nog iets, waar kan je die soort matten kopen, die je tegen de zijkant van je kast plakt
ok missgien onwijse noob thread, maar zoals ik al zei ik ben pas nieuw
en hoop me ook te ontwikkelen tot net zo een tweaker als jullie
dus plz help me beetje
thx anyway
specs: athlonxp1800+, epox8K3a, 40 gb maxtor 7200, 256 mb 2700 ddr, leadtek gf4ti 4200 128 mb ram
ik ben nieuw hiero
kep al vaak rondgekeken ophet forum
ben ook een vaste bezoeker van tweakers.net
nou heb ik een vraagje, ik denk dat de breinen die jullie hier hebben mij vast wel kunnen helpen...
ok ik ben een UBERNOOB en wil mn pc beetje tweaken, hier een paar vragen...
Overklokken:
-amd athlon xp 1800+ [tot hoever kan ik dees overklokken, en waar staat een NL tutorial ervoor voor zowel unlock/overclock]
-256 mb ram ddr [kan ik dit ook overklokken? zo ja hoe...]
-leadtek gf4ti4200 128mb ram [dees kan ook volgens mij?.. hoe stiller/en overclock]
Geluid:
wat is een ontzettend stille, niet te dure koeler voor mn PROC [iig geen zalman]
en wat is een stille, goede voeding...
nog iets, waar kan je die soort matten kopen, die je tegen de zijkant van je kast plakt
ok missgien onwijse noob thread, maar zoals ik al zei ik ben pas nieuw
en hoop me ook te ontwikkelen tot net zo een tweaker als jullie
thx anyway
specs: athlonxp1800+, epox8K3a, 40 gb maxtor 7200, 256 mb 2700 ddr, leadtek gf4ti 4200 128 mb ram