Toon posts:

[KPN] Nummer weergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
de search werkt niet echt goed..
dus stel ik hier maar de vraag.
ik heb sinds vandaag een vaste aansluiting thuis voor mijn telefoon..
ik heb nummerweergave aan laten zetten bij het aanvragen van het abbonnement. dus ik ga ervan uit dat dit er nu ook op zit..
alleen als ik gebelt word zie ik niets op mijn display van de telefoon.. ik heb een basis station met 1 handset. ik kan gewoon bellen enzo.
alleen in het display blijft alleen de naam van de handset staat.

in het boekje staat dat die na 2x overgaan het nr laat zien wie je belt..
maar bij mij doet die dat niet..
het is trouwens een AEG D1100 mogt iemand dit toestel kennen..

weet iemand hoe ik nr weergave aan krijg?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 13:43

Korakal

Up up up!

1. het kan een paar dagen duren voordat nummerweergave daadwerkelijk werkt...
2. is je toestel wel geschikt voor KPN-nummerweergave? (en niet bijv de Chello of Duitse nrweergave)?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
als je aansluiting aanvraagt krijg je bevestigingsbrief thuis, staat in die brief ook erbij dat er nummerweergave geleverd wordt?

tja op zich moet je nummer gewoon in het scherm zien, tenzij met een geheim nummer gebeld wordt. Moet je misschien nummerweergave in de telefoon activeren? Ik zou zeggen, kijk even in de handleiding van je telefoons.

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 21:53
Normaal krijg je een brief als het geactiveerd is. Tussen aanvraag en activatie zit een paar dagen.
Heb je een telefooncentrale in huis? Sommige geven op een of andere manier dat signaal niet door.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Verwijderd

Het kan zijn dat je toestel alleen CFK aankan (KPN gebruikt DTMF). NW wordt door de centrale vlak voor de belspanning uitgezonden, dus je zou het meteen moeten zien. Als het niet werkt moet je de storingsdienst van KPN bellen, het kan soms aan de aansluiting liggen, zeker in oudere huizen.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56
Als ik me niet vergis wordt de standaard die het nummer pas tussen de eerste en tweede keer dat de telefoon gaat doorstuurt niet gebruikt in Nederland, je zal dus een aparte melder moeten kopen die het goede protocol ondersteunt.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Het kan idd voorkomen, dat door bepaalde aansluitingen het signaal niet/niet goed wordt doorgegeven. Bij mijn ouders is één en ander door de kpn gecontroleerd en men kwam tot de conclusie dat het gewoon niet mogelijk was op hun aansluiting.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 19:36
Onze telefoon liet ook geen nummers zien , en met een nummermelder van paar euro werkte het wel. dus ook onze telefoon deed het gewoon niet met kpn vaag. maarja hebben nu toch siemens setje :)

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

RippyNL schreef op 07 January 2003 @ 20:46:
Onze telefoon liet ook geen nummers zien , en met een nummermelder van paar euro werkte het wel. dus ook onze telefoon deed het gewoon niet met kpn vaag. maarja hebben nu toch siemens setje :)
In ons geval zat er wel een geschikte telefoon aan, en met een losse nummermelder werkte het ook niet.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Pagina: 1