Ik weet niet meer of ik dit al eens eerder heb gevraagd.. maarjah.. hier gaat ie dan.. ik heb een idee om met een 5" touchscreen lcd schermpje een externe interface te maken.. dus dat ik via de lcd scherm een menutje kan activeren door bijv een code in te tikken op het druk gevoelig lcd schermpje (die dan een keypad laat zien) en vervolgns mij toegang geeft tot een menutje waar ik bijv functies kan kiezen.. zoals "reset" en "pc aan" en "pc uit" etc.. en misschien "boot up with winXP" en "Boot up with Linux".. zoiets.. de interface moet niet afhankleijk zijn van de pc.. zodat als ik de pc uit zet de interface ook uitgaat omdat de pc bijv het proggie runt
ik heb gee flau idee hoe ik hieraan moet beginen.. wat aanwijzingen en tips zouden erg nuttig zijn.. kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat lcdtje met het menu etc onafhankelijk van de pc kan laten draaien?
ik heb gee flau idee hoe ik hieraan moet beginen.. wat aanwijzingen en tips zouden erg nuttig zijn.. kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat lcdtje met het menu etc onafhankelijk van de pc kan laten draaien?