Toon posts:

wel lite geen basic

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waarom kan ik wel lite bestellen bij de providers maar geen basic. ik heb onderhand al lite dus de lengtetest is goedgekeurd maar ik wil van de datalimiet af dus op naar basic

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-08 13:43

Korakal

Up up up!

Maximum capaciteit van de centrale voor Basic is bereikt :?

• martijnr17
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 19:36
Of je line is toch niet zuiver genoeg voor een sneller abbo. Maar dat de kast vol is lijkt me logischer.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:22

Sport_Life

Solvitur ambulando

Bij ons is het andersom, geen lite; wel basic en premium :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
maar kan ik mijn lite abo dan niet gewoon omzetten in een basic plaats om plaats neemt toch niet meer ruimte in beslag en nu al vol lijkt me sterk is nog maar net 2 maand beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
dan heb je toch ook niks te mopperen of je moet basic te veel poen vinden natuurlijk

Verwijderd

Misschien wel i.v.m. afstand tot telefooncentrale. Komt eigenlijk een beetje neer op wat RippyNL zegt.... Hoe verder van de cetrale, hoe minder snelheid mogelijk....

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook contact gehad met kpn helpdesk en die zegt dat als je lite hebt het eigenlijk ook geen probleem moet zijn om basic te hebben. en er wordt ook niks van op de site van de kpn vermeld over dat bv lite wel wil maar basic niet dit wordt alleen vermeld bij de providers en de providers doen het toch met de gegevens van kpn??

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 20:29:
maar ik wil van de datalimiet af dus op naar basic
neem je toch hccnet, geen limiet :)

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Bel je ISP op. Er zijn zoveel mogelijke redenen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.