ASUS V7100 Pro driver verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Op mijn systeempje heb ik ongeveer 5 maanden een ASUS V7100 Pro draaien zonder problemen en met de gedownloade drivers voor XP, maar heb wel eens van die verveelbuien dat ik alles ga updaten zo ook de drivers van deze kaart.

Probleem nu is dat ik geen clone van mijn beeldschem via de tv-out kan krijgen. De enige manier dat ik nog wat op tv krijg is via stretch mode maar het slepen van programma's en dergelijke voor het kijken van een filmpje vinnik niet alles.

Roll-back van de driver geprobeerd maar kreeg de oude drivers met de nieuwe instellingen. Dus nog steeds alleen met de strecht. Oude drivers weer geprobeerd te installen maar wilde niet baten :?

Nieuwe detonators en beta versies geprobeerd maar dat wil ook niet werken. Als ik nu uninstal driver probeer wertk dat wel maar na het opstarten herkent XP uit zichzelf de kaart en installeerd weer vrolijk de Gforce2 MX400 drivers. Nu is het wel een ASUS V7100 Pro Gforce2 MX400 maar ik kan gewoonweg niet clonen.

Aangezien clonen ook weer helemaal hip is wil ik mijn schermpje ook weer kunnen clonen :) Iemand een suggestie...

Overige specs:
- P4 1,8 512 cache
- 256 MB geheugen
- ASUS P4B533 Mobo

Verdere specs die van belang zijn kan ik even niet op komen, eventueel op aanvraag dus :P

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

TV Tool geprobeerd?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• beatle
Mmmz, nu heb ik ongeveer wat ik bedoel, maar moet nu dus wel een extra programma draaien, voorheen gewoon de tv op 0 en media player full screen en klaar, nu moet ik weer gaan rotzooien met tv tool... :|

Iemand nog een suggestie om gewoon en tv-out te clonen via de beeldscherm opties?

Verwijderd

wel eens van detonater-remover gehoord? kweeniet als dat help. probeer google es.
ik ken wel een site voor die programma, maar die was nog niet voor de laatste drivers :?

Verwijderd

MX kaarten ondersteunen niet altijd TwinView, dus clone werkt niet altijd...

op http://www.guru3d.com/ vind je Detonator remover.
wat krijg je als je clone doet?
geen beeld
of niet het hele beeld.
want het is even uitvogelen wat de juiste instelling is.
TV-Tool is ook een goed programma.

succes.

• beatle
Het probleem is juist dat ik geen clone meer kan doen, en voorheen wel... Dat is dus het hele probleem. Kan dus alleen beeld op de tv krijgen als ik stretch doe, maar dat is super vervelend omdat ik als ik de tv uit mijn muis wel eens kwijt ben, najah mijn pijltje... :'(

Met tv-tool werkte het dus wel weer, maar dna moet ik een ander programma erbij draaien, wat dus eigenlijk niet de bedoeling is... Ik zal de detonator remover even opzoeken en proberen, thnx in ieder geval...

• beatle
Ben eruit gekomen, drivers verwijderd allemaal als het goed is en de nieuwste erop gezet. Werkt weer als een speer, alleen moet ik die instelling op een andere plaats instellen dan voorheen, maar de werking is het zelfde, thnx voor de hulp :)
Pagina: 1