Harman Kardon AVR 120-Z

Pagina: 1
Acties:

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 20:14
'k Was een beetje aan het rondneuzen naar een nieuwe versterker. Een pre is wel dat ie DTS moet hebben. Nu kwam ik dus op de site van Harmanaudio (h**p://www.harmanaudio.com) en zag daar de AVR 120-Z staan voor 198 dollar. Mijn vraag is nu aan de 'experts': ;) "Is dat wat?"
En zouden er nog veel kosten bovenop komen als ik dat ding zou bestellen (BTW, invoerrechten en dergelijke). 'k Heb eigenlijk nog nooit iets uit de VS gehaald...

Verwijderd

Ik raad je aan om gewoon in Nederland en eventueel Duitsland rond te neuzen, is genoeg leuks te vinden, ook een hoop koopjes! Ik raad je het echt af om iets helemaal uit Amerika te halen, behalve dat er een hoop invoerkosten bij komen, geeft het ook een hoop problemen met garantie, denk namelijk niet dat HK europa amerikaanse producten aanneemt.
Verder moet je ook bedenken dat Amerika gebruik maakt van 110 volt ipv van hier de gebruikelijke 240v, hier zijn wel convertors voor te krijgen.

HK maakt goede av receivers, je kan dus bv naar een avr-2550 gaan zoeken, ook andere receivers zijn goedkoop te vinden, daarover kan je alles vragen in het Centrale HT draadje. ;)

• Bashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 20:14
Tnx! 'k Zal het onthouden... Vrijdag ff shoppen in R'dam, dus zal ik gelijk eens wat zaakjes afstruinen...

Verwijderd

Bashy schreef op 07 January 2003 @ 23:44:
Tnx! 'k Zal het onthouden... Vrijdag ff shoppen in R'dam, dus zal ik gelijk eens wat zaakjes afstruinen...
Tipje in rotterdam: Correct, en voor wat oudere, maar wel goedkope receivers: Correct Koopjeskelder (Ceintuurbaan 111) zit een beetje buiten het centrum, maar dan heb je wel wat spul om ff in rond te neuzen. Hebben ze veel aflopende modellen voor weinig! :)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
zoals de Marantz sr*200 serie die in de aanbieding daar is voor hele leuke prijzen :p