Zijn er mensen die ervaring hebben met de chieftec scorpio en een standaard baybus? Ik ben namelijk bang dat de schakelaars van de baybus tegen het deurtje aan komen, en ik vind het zonde om het deurtje eruit te halen.... Anybody?
Heb je toegang tot de kast ? Dan kan je gaan meten, grootte van knoppen is altijd te vinden in de catalogus, tja indien niet...
Me, myself & I
bedoel je dit?

ja, deurtje kan gewoon dicht en er is nog wel wat ruimte.

ja, deurtje kan gewoon dicht en er is nog wel wat ruimte.
alleen is dat geen scorpio maar een dragon. Ik weet niet of er verschil zit in de deurtjes maar die van de scorpio ziet er boller uit. zie ook http://www.chieftec.com
maakt niks uit deurtje is het zelfde... en anders pak je toch andere knoppen?Gr0wLiThE schreef op 07 January 2003 @ 20:23:
alleen is dat geen scorpio maar een dragon. Ik weet niet of er verschil zit in de deurtjes maar die van de scorpio ziet er boller uit. zie ook http://www.chieftec.com
Als het deurtje hetzelfde is past het wel hoor.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
hmm, ik heb hier een dragon (zelfde deurtje) en ik heb knoppen van 1.5cm, die passen over de hele breete, als je alleen knoppen in het midden hebt (middelste de buitenste 2.5cm van je 5.25" slot niet gebruikt voor knoppen) dan kan je zelfs 2.3 cm hebben
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Ik heb knoppen van 14mm en mijn kast kan niet dicht. En ik heb 2 dragon kasten (midi en full) en de deurtjes zien er wel iets anders uit
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Bij mijn midi zou het wel kunnen dat ie past. Nooit geprobeerd eigenlijkWabs schreef op 07 januari 2003 @ 23:12:
'k wou net zeggen, dan heb jij andere deurtjes, 15mm werkt bij mij makkelijk (dragon midi tower)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Gebruik anders wipschakelaars ipv tuimelschakelaars. Die hebben niet zo'n afstand nodig.
Verwijderd
Ik heb een scorpio full tower en op de 5.25 bayplaatjes moest ik aan beide zijden een marge van minstens 2cm in acht nemen om m'n deur weer dicht te krijgen (switches zijn ongeveer 1cm 'diep' en het bovenste plaatje heb ik voor de zekerheid niet gebuikt)
Voor de kleine bayplaatjes moest ik er enkel op letten geen switch pal in het midden te zetten anders kon em ook niet dicht. (heb dan maar 3 spst switchen en 3 leds netjes op een rij gezet)
Voor de kleine bayplaatjes moest ik er enkel op letten geen switch pal in het midden te zetten anders kon em ook niet dicht. (heb dan maar 3 spst switchen en 3 leds netjes op een rij gezet)
Pagina: 1