Mmmmzzz wel erg hoog voltage. Ik ga voor PC3500 mem van ECZ, zit er nog op te wachten

kan nog een week of langer duren
Met dit -=exact=- zelfde bankje kwam ik tot die 205 fsb maar amper kunnen testen toen want weinig tijd enzo.... Ik ben wel benieuwd hoe m'n ECZ het doet, ik heb op internet goede reviews erover gelezen. Maare, 3.2 volt vind ik wel hoog.... hoeveel maanden wil je ermee doen

en litteguy, als je je mobo hebt moeten we ff testen hoe hoog dat mem komt wat je nu hebt.... Wat voor corsair zit er nu in? In die dual mode ofzo moet je wel hoog komen
Die pio modus scheelt wel veel snelheid van je HD's ..... Had te maken met rechtstreekse communicatie ofzo [m'n geheugen is een beetje leger door een hersenschudding, je moet niet hangen aan een scooter, en na 2 weken ziekenhuis

]
Probeer voor de gein eens een HD testje uit te voeren met sandra ofzo, en kijk verschil tussen pio en DMA (DMA = direct memory acces als ik me niet vergis?). Idd voor een leuke 3dmark score wel handig, maar voor een normaal werkende pc niet. Of PCmark.....