Toon posts:

Cpu fan stop er mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem na dat me computer 5 min aan staat stop me CPU fan er mee. Hij gaat dan af en toe heel even aan.
heeft iemand eig idee wat dat kan zijn.

en me computer gaat dan ook uit en ik denk dat het daar aan ligt of kan het wat anders zijn

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 18:11 . Reden: extra info ]

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-08 14:41
Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 18:06:
Ik heb het volgende probleem na dat me computer 5 min aan staat stop me CPU fan er mee. Hij gaat dan af en toe heel even aan.
heeft iemand eig idee wat dat kan zijn
temperatuur gestuurd Cker dan daalt de temp laag zat en kapt ie.

Burp

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

da-dude schreef op 07 January 2003 @ 18:08:
[...]

temperatuur gestuurd Cker dan daalt de temp laag zat en kapt ie.
Misschien is het op te lossen met een nieuwe BIOS-versie?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:09
gaat je systeem niet gewoon in standby :?

anywayz ik zou energy-beheer in windows ff bekijken, en natuurlijk hetzelfde ook in de bios

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
In mijn bios zit een optie om de fans te laten regelen op basis van temperatuur van mijn cpu, kast en voeding. Als de temperatuur te hoog wordt schakelt mijn mobo (asus a7v8x-sa) de rpm's terug (Er zijn ook programma's die dit doen)

ik vind dit geen probleem het is zelfs stiller, maar ik kan me voorstellen dat als je een koeler hebt die veel geluidmaakt, dat het dan gaat irriteren

- Kijk in het boekje van mobo of zo'n optie erop zit en kijk in je bios of je zoiets aan hebt staan

- Hoe warm wordt je cpu en kijk of je koeler steeds bij dezelfde temp uit en aan gaat

drastische oplossing:
Koop een superstille koeler

Verwijderd

Topicstarter
hij wordt echt heetover de 65 graden maar ik vind het zo vaag in ide draait de wel en stres niet

en hij staat niet in standby

Verwijderd

Topicstarter
dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 21:24 . Reden: dubbel ]

Pagina: 1