Toon posts:

meest kwaliteitsvolle + bug vrije gsm is?

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben als gsm-leek een weekje geleden begonnen met het lezen van fora over gsm's enz,
en het valt nogal op dat er heel veel problemen hebben met freezes enz.

Nu ben ik dus op zoek naar een gsm die vooral stevig gemaakt is (geen knopjes die er over een mand nog maar half aanhangen, ik ga er niet mee gooien of mee zwemmen ofzo, dat niet), gewoon zeer degelijke kwaliteit dus.
En entje die weinig tot geen bugs heeft, geen freezes tijdens bellen ofzo.

Bestaat deze telefoon wel?
of welke komt er het dichts bij?

btw: ik heb gsmvergelijking.nl en goedekeuze al beetje doorlopen, maar eentje die aan de eisen die hierboven staan ben ik nog niet tegengekomen....

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
http://www.nokia.nl/5210/nl/index.htm

Is dit misschien iets?

Heb hem nu zelf een half jaar naar volle tevredenheid in gebruik voor mijn werk in de bouw, en ik moet zeggen, stevig is ie zeker.
Ook van een freeze heb ik nog geen last gehad, maar of ie verder aan je eisen voldoet kan je alleen zelf bepalen.

Suc6

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 08:26

jep

Nou, het lijkt me niet redelijk om in een topic over bugvrije kwaliteitsvolle gsm's het woord Nokia te roepen. Met alle respect. :)

Verwijderd

dat wou ik dus ook net zeggen......

• Banshee
  • Laatst online: 31-12-2025
jep schreef op 07 januari 2003 @ 17:30:
Nou, het lijkt me niet redelijk om in een topic over bugvrije kwaliteitsvolle gsm's het woord Nokia te roepen. Met alle respect. :)
Het wil natuurlijk niet zeggen dat als je het best geteste toestel pakt, wat voor merk en type dat ook is, dat een ander dus ook geen last heeft van eventuele bugs, de ene gsm is de andere niet.

Maar als je met Nokia de 3310 of 3330 bedoelt, dan snap ik je wel :P

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
De nieuwere toestellen +/- 9 maanden zijn nog maar weinig fouten over te vinden.

En elke fabrikant heeft zijn bugs, alleen omdat Nokia marktleider is, dan maakt het ineens slechte toestellen. Terwijl als Erricson marktleider was geweest dan was het precies hetzelfde geweest.

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-01 23:35

Draven

It wasn't me

Samsung A300.. Als je er gewoon mee omgaat is het echt een supertelefoon.. Ben tot nu toe geen bug tegengekomen, ligt lekker in de hand, lekker klein, het dubbele beeldscherm is ook zeer makkelijk. Beltonen genoeg, en je kan ze ook zelf maken. Geluid is goed, ik heb nog geen nadeel aan deze telefoon kunnen ontdekken.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 07 January 2003 @ 17:35:
De nieuwere toestellen +/- 9 maanden zijn nog maar weinig fouten over te vinden.
*kuch* mijn T68i valt regelmatig zonder aanwijsbare reden uit. En die is 'n stuk jonger dan 9 maanden.

En als ik zoveel mensen zie praten over het updaten van de firmware van 't toestel, dan denk ik toch dat daar redenen voor zijn :)

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Siemens C25 :D

[ Voor 85% gewijzigd door MVC op 07-01-2003 18:58 ]

Verwijderd

IDD. A300. Alleen bij Wappen wil ie nog wel eens crashen, voor de rest stevig en solide!

• Thomaszki
  • Laatst online: 22:59
Draven schreef op 07 januari 2003 @ 17:39:
Samsung A300.. Als je er gewoon mee omgaat is het echt een supertelefoon.. Ben tot nu toe geen bug tegengekomen, ligt lekker in de hand, lekker klein, het dubbele beeldscherm is ook zeer makkelijk. Beltonen genoeg, en je kan ze ook zelf maken. Geluid is goed, ik heb nog geen nadeel aan deze telefoon kunnen ontdekken.
ik ben het 100% met je eens :)

zoek je een goeie degelijke telefoon die klein is en waar je goed mee kan bellen en smsen enz. en niet teveel poespas...dan issi perfect voor jou :)

nog nooit vastgelopen en al vaker laten vallen maar doet het nog steeds _/-\o_

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 18:38:
[...]

*kuch* mijn T68i valt regelmatig zonder aanwijsbare reden uit. En die is 'n stuk jonger dan 9 maanden.
Ik bedoelde Nokia toestellen. :)

Verwijderd

Wil je er puur mee bellen en niks anders, dan zou ik gewoon voor een Panasonic GD90 gaan.
Een al wat oudere telefoon maar nog nooit 1 probleem mee gehad.

Verwijderd

neem een siemens!
zelf hele goede ervaringen mee....
heb de c25 toen de m35 (geen postbank) en nu heb ik de me45.
met geen van allen ooit problemen gehad, kun je zonder probleem vanaf een aantal meter op de grond laten vallen!
das geen enkel probleem.
ook weinig tot geen software problemen
Ik ga morgen de siemens s55 halen, kijken of die net zo goed is!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 18:38:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat ze de aan/uit toets niet geblokkeerd hebben, als je toetsblokkering aan hebt staan, ik vind het ook zeer dwars :?

Maar ik heb tot nu toe de volgende telefoons gehad:

-Philips Twist, deed het perfect geen bugs

-Ericsson T18, meesterlijk goed toestel, sterk als een huis en absoluut geen bugs.

-Nokia 3210, goed toestel geen bugsm duidelijk menu

-Siemens C35i, geen last van bugs gehad. Inmiddels wel overleden, precies nadat ik mijn T68i had aangeschaft :) Maar tot die tijd een goed toestel. Zeer robuust, is meermalen hard op de grond gevallen.

-SE T68i, het eerste toestel waar bugs inzitten :/ Af en toe gebeuren er onverklaarbare dingen. Bij spelletjes kapt ie ineens :? Reageert niet echt goed op joystick, en heel af en toe springt ie naar een menu waar ie niet heen zou moeten gaan.... Backlight blijft branden, terwijl de tijd in beeld is. SE T68i gebruikers weten dat dit onmogelijk zou moeten zijn. Ook als je backlight aan zou laten staan, want dan laat ie de tijd nooit op die manier zien.....

Verwijderd

Ik heb op het momente een Nokia 8210. Heb hm al ruim een jaar en heb nog niks geen problemen gehad. Geen freeze helemaal niks. En persoonlijk vindt ik hm nog gebruiksvriendelijk ook, makkelijk en overzichtelijk, en vooral lekker klein :D

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:36
Mijn Motorola V50 deed het heel goed, zal de v66 het vast ook wel goed doen. Hoor weinig klachten over Mot.

no comment

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 19:15:
Wil je er puur mee bellen en niks anders, dan zou ik gewoon voor een Panasonic GD90 gaan.
zou ik dus niet doen .. die was bij mij heel snel kapot
vooral het accu gedeelte was een erg zwak punt ..

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb hele serie nokia bijna gehad (vanaf de 2110) nu aanbeland bij 8850, geheugen is wat traag, heeft geen "gadjets" ofzo, gewoon ding doet et.

Qua stabiliteit, hij staat vaak langer dan een week aan (opladen tussen door), nooit crash ofzo (wel software update gehad vorig jaar maart).

Hij's nu bijna 1,5 jaar oud, zie [rml]deze topic[/rml] voor mijn recente ervaring ermee. Maar werkt nog perfect (buiten wat krasjes op de achterkant).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2003 19:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Respect voor de C25 _/-\o_ die echt niets anders kan dan bellen en sms-en, en dat zonder ook maar één maal iets raars te doen in 2,5 jaar.

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:00
Kheb al 2.5(!) jaar een nokia 3210 en die is nog nooit stuk gegaan, hij is al 4 keer twee verdiepingen naar beneden gepleurd en nog steeds doet ALLES het. Hij staat volgens mij ook al iets van 1 jaar aan en nog steeds geen probbies. Sja of het nou mooi is daar valt over te twisten maar solide ZEKER!

Verwijderd

samsung A800, ik heb hem al een week en er is nog niets stuk. voor mij een record. alleen jammer dat er nog geen data support voor is.

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:04
Op m'n werk hebben we allerlei verschillene Nokia's.
De slechtste telefoons zijn hier 8210's (Sim- problemen,ontvangst problemen,etc) veruit de beste zijn de 3310 's, deze zijn heel degelijk en betrouwbaar.

Privé heb ik oa een Siemens C35 gehad, maar na een jaar (net buiten garantie) kwamen er problemen met ontvangst en de batterij was na 2 min. bellen al leeg (mijn broertje met dezelfde telefoon had precies hetzelfde).

Maar de meest degelijke telefoon die ik ooit heb gehad was mijn eerste een jaartje of 4-5 geleden :D :
de Motorola International 8700 (alleen wel een slechte batterij.....)

EDIT: Hij heeft wel wat weg van de SE P800 :+ :D

Afbeeldingslocatie: http://home.tula.net/mobile/img/mot_inter8700.jpg
Afbeeldingslocatie: http://phonearena.com/images/reviews/a77b888b4e672958456f9d364c3dbbce.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door EvolutionX op 07-01-2003 20:39 ]

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 16:00
* bramseltje heeft een 5210...
is op zich zeer fijn telefoontje, ook bij het zo af en toe terugkerende 'bellen onder de doesj' en 'bellen in de regen'. beiden geen probleem :D
Maar ik heb wel een bug erin zitten: Als ik in een berichtje een spatie invoer worden er twee tekens in mindering gebracht op de resterende ruimte :S Dus elke spatie betekent twee plekken vooruit, ipv de normale 1 :(
offtopic:
M'n software versie is (*#0000#):
v 5.18
08-04-02
nsm-5

misschien dat iemand dat ff kan checken?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:33

Ginz

Trek Superfly 5 powered

- Ericsson T29s
- Ericsson T39m
- Siemens S45
- Siemens ME45
- Nokia 6210
- Nokia 6310I
- Bijna alle SamSung`s
- Bijna alle Philipsen

Dit zijn naar mijn mening de toestellen met de minste fouten

En tuurlijk:

- Nokia 6110
- Nokia 6150
- Siemens S25
- Sony X1000
- Sony X2000
- Philips Diga
- Philips Xenium
- Philips Ozeo
- Ericsson a2618
- Ericsson a1018
- Panasonic EB GD450
etc.....

Maar deze zijn volgens mij al een tijdje niet meer te koop :? :?

[ Voor 44% gewijzigd door Ginz op 10-01-2003 13:16 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 10:37
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 19:15:
Hier heb ik ook al heel veel problemen mee gehad (3 reparaties en een accu die het na een jaar nog maar 1 dag volhield). Heb nu een Motorola T720 en die bevalt me heel goed. Kan nog niets zeggen over de bugvrijheid omdat ik hem pas een weekje heb, maar tot nu toe doet hij het uitstekend.

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 15:43
Bramseltje schreef op 07 januari 2003 @ 20:26:
* bramseltje heeft een 5210...
is op zich zeer fijn telefoontje, ook bij het zo af en toe terugkerende 'bellen onder de doesj' en 'bellen in de regen'. beiden geen probleem :D
Maar ik heb wel een bug erin zitten: Als ik in een berichtje een spatie invoer worden er twee tekens in mindering gebracht op de resterende ruimte :S Dus elke spatie betekent twee plekken vooruit, ipv de normale 1 :(
offtopic:
M'n software versie is (*#0000#):
v 5.18
08-04-02
nsm-5

misschien dat iemand dat ff kan checken?
Hier is een topic over:
Smsen bij Nokia 5210

Ik ben ook een fanatieke gebruiker van de 5210. Hij kan tegen een stootje en is stof - en vochtwerend! Toppertje als je een stevige telefoon wil :)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• epoman
  • Niet online
EvolutionX schreef op 07 januari 2003 @ 20:18:

EDIT: Hij heeft wel wat weg van de SE P800 :+ :D

[afbeelding]
[afbeelding]
Jah, een klepje...

:?

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:04
Ja en die P800 is bijna net zo'n grote pannekoek van een telefoon >:)

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 07 January 2003 @ 19:42:
[...]
Dat komt waarschijnlijk omdat ze de aan/uit toets niet geblokkeerd hebben, als je toetsblokkering aan hebt staan, ik vind het ook zeer dwars :?
bij mij is dat niet meer zo, ik heb van de verzekering een nieuwe gekregen omdat mijn toetsen het niet meer doen. nu heb ik ook een nieuwe softwareversie (r2e006 => r5c001)en kan ik tijdens toetsenblok gewoon de no/aan/uit knop een minuut inhouden zonder dat ie uitgaat

• _Gump_
  • Niet online
Heb meerdere toestellen gehad, maar de Siemens SL45i was toch wel top hoor ;)

Verwijderd

Volgens mij hebben die GSM's van nu ongeveer 100 x zoveel regels programmacode dan die van 3 of 4 jaar geleden.... Dus ook meer bugs: The Microsoft effect you can expect.

Een Siemens M35 zou ik persoonlijk aanraden. Nou ja als het maar een Siemens is....

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 18:55
ik heb de siemens c45 nu zo'n 3/4 jaar. Nog geen enkel probleem mee gehad en hij staat continu aan.
Hij is zelfs een paar keer tijdens het lopen uit me hand op de grond geflikkerd en doet het nog perfect.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Freezes :? Ik heb een nokia 3310, heb em nog nooit uitgezet en hij is nog nooit vastgelopen. Wat moet ik me overigens voorstellen van het vastlopen van een telefoon :? :?

• ESteg
  • Laatst online: 00:02
Siemens zijn zéér sterke toestellen, zowel bug-matig als val-matig.

'tuurlijk zijn er uitzonderingen te vinden, maar ik ben onderhand gaan zweren bij Siemens :)

Sinds kort heb ik trouwens voor 7,50 nog een oud model Siemens gekocht: een S10, echt built like a tank! Als je ergens een S10 Active kunt vinden heb je volgens mij een telefoon voor het leven.

Nadeel: hij is wat aan de grote kant, maar je hebt wel een verlicht 3-kleurenscherm en een voice-memo. Jaja - een voice-memo!

En - ik ben vól van dat toestel, merk ik :) - die knoppen zijn ook niet van dat slijtage-gevoelige rubberachtige spul, nee gewoon hardplastic, half-verzonken druktoetsen... O+

[ Voor 17% gewijzigd door ESteg op 08-01-2003 18:45 ]

• ESteg
Fairy schreef op 08 January 2003 @ 18:40:
Freezes :? Ik heb een nokia 3310, heb em nog nooit uitgezet en hij is nog nooit vastgelopen. Wat moet ik me overigens voorstellen van het vastlopen van een telefoon :? :?
Is jouw computer nog nooit vastgelopen dan? :?

Dan weet je het namelijk zo ongeveer wel: geen beweging meer in het ding te krijgen, wat je ook doet, bijvoorbeeld. Dan is het accu eruit en opnieuw proberen.

Of gewoon het uitgaan van het toestel bij een bepaalde handeling.

Verwijderd

iig geen nieuwe nokia toestellen maar wel de:
nokia 3210,
siemens, philips

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 14:27
Panasonic GD90, zonder meer!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• epoman
  • Niet online
En hoe zit het met de 5110?

• MaDLiVe
  • Laatst online: 03-03 15:21

MaDLiVe

.-Observer-.

epoman schreef op 09 januari 2003 @ 10:59:
En hoe zit het met de 5110?
Ik d8 dat deze niet compatible was met nieuwere sim kaarten. Derhalve een toestel dat snel uit elkaar valt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Tja, ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit een telefoon gehad die vastliep o.i.d. Ze doen het bij gewoon altijd, goede ontvangst, snel, soepel en altijd ok. Mijn afgelopen drie telefoons zijn de 3210, de 8210 en de 7210. En hoewel ik met name bij de 8210 en de 7210 veel over software fouten hoor, ben ik ze nog nooit tegengekomen.

Verwijderd

Ginz schreef op 07 januari 2003 @ 20:54:
- Ericsson T29s
- Ericsson T39m
- Siemens S45
- Siemens ME45
- Nokia 6210
- Nokia 6310I
- Bijna alle SamSung`s
- Bijna alle Philipsen

Dit zijn naar mijn mening de toestellen met de minste fouten

En tuurlijk:

- Siemens S25
- Sony X1000
- Sony X2000
- Philips Diga
- Ericsson a1018
- Panasonic EB GD450
etc.....

Maar deze zijn volgens mij al een tijdje niet meer te koop :? :?
Met de 6210 heb ik persoonlijk al meerdere keren (waarschijnlijk) softwarematige problemen gehad (netwerk kwijt, rare tonen bij indrukken toetsen, etc..).

Stevig is ie wel, al een paar keer laten vallen... (nee daar liggen die fouten niet aan, want na een software-update deed ie het weer prima, voor een paar maanden...:( )

Ik heb meer lof voor mijn oude 6150, die het nu nog steeds zonder tegensputteren doet... (er beginnen zich wel lichte barsten te vertonen bij de antenne 'wortel' maar verder ook fysiek sterk)

Verwijderd

Ik heb zelf al 4 jaar (!!!!) een Sony CMD-X2000.
Deze koelkast is nu wel eens aan vervanging toe, maar ik heb eigenlijk nooit problemen.
Af en toe wil die wel eens een sim-kaart lees error geven, maar alleen bij het aanzetten van de telefoon.
Ik weet nog niet wat ik wil hebben, ik zit te denken aan een Philips.
Fisio 820 Red Mars bijvoorbeeld, maar ik weet het eingelijk nog niet.
Zal deze thread maar eens blijven volgen.

• martijnr17
  • Laatst online: 19:36
Siemens s35 nooit problemen mee gehad hebt nu s35 doet het ook goed. Nokia slechte ervaringen mee en ericcson ook waren wel oude trouwens.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 19:35:
neem een siemens!
zelf hele goede ervaringen mee....
heb de c25 toen de m35 (geen postbank) en nu heb ik de me45.
met geen van allen ooit problemen gehad, kun je zonder probleem vanaf een aantal meter op de grond laten vallen!
das geen enkel probleem.
ook weinig tot geen software problemen
Ik ga morgen de siemens s55 halen, kijken of die net zo goed is!
Mijn nokia is ook is van 4 meter hoog gevallen op een stenen vloer.
Doet het ook nog prima :) (Geen geintje, frontje was wel kapot)

Samen staan we sterk!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Siemens gebruikers: zegt "kaart fout" dan jullie niks?
Ik heb momenteel een SL45 en heb zowat overal problemen mee (toetsen, beeldscherm, software)... t echt ff knijpen tot februari --> SE P800

Mn pa is een trouwe nokia gebruiker en hij is er opzich tevreden mee (alleen de 8850 werd een keer vervangen voor een nieuwe ivm de bekende beeldscherm-probleem.) Voor de rest heeft hij er geen problemen mee gehad...
hij heeft het zelfs gepresteerd om ooit een keer de 3210 dussen deur van de auto te laten vallen net wanneer ie de deur dichtgooide: had alleen een paar krasjes aan de achterkant.

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
wat dacht je van een nokia 5110?

Verwijderd

Ik zou zeker voro een Siemens gaan en niet voor zo'n fragiel ***nokiaatje. Die dingen zijn zo gammel en storingsgevoelig als het maar zijn kan.. maar ach.. iedereen heeft een nokia en die zijn hip.. dus iedereen wil er een, maar totaal niet degelijk. Lang leve mijn oerdegelijke M35i van Siemens.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het wordt wel een opsom topic maar goed. Ik heb een 6210 en 8310, en die hebben veel fouten. Ik heb mijn vriendin een Samsung T100 gegeven. Geen enkel probleem mee gehad.

• ESteg
Haso2000 schreef op 09 January 2003 @ 16:59:
Siemens gebruikers: zegt "kaart fout" dan jullie niks?
Die "kaart fout" is 99% van de gevallen een gevolg van een valpartij. Heb het zelf één keer gehad:
Ik zat op de fiets een belletje te plegen, en toen ik opgehangen had, wilde ik m weer in m'n broekzak steken. Nou niet dus, hij flikkerde er zo naast. Met 20 ~ 25 km/u kneep ik m toch wel een beetje, maar hij was heel en op het display stond idd "kaartfout". Uit en weer aan, nooit meer last van gehad.

Het is ook wel te repareren trouwens. Maar goed: Siemens is voor mij the bomb... S10, S25, M35 met Li-Ion accu, S45i :)

[ Voor 31% gewijzigd door ESteg op 11-01-2003 16:13 ]

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 January 2003 @ 17:46:
Ik zou zeker voro een Siemens gaan en niet voor zo'n fragiel ***nokiaatje. Die dingen zijn zo gammel en storingsgevoelig als het maar zijn kan.. maar ach.. iedereen heeft een nokia en die zijn hip.. dus iedereen wil er een, maar totaal niet degelijk. Lang leve mijn oerdegelijke M35i van Siemens.
Jouw 'oerdegelijke' M35i kan ik anders wel met één enkel smsje mollen... :z

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Mijn ervaring is dat vooral de wat oudere telefoons een stuk degelijker zijn dan de nieuwere met allerlei extra functies waar je eigenlijk niks aan hebt. Zo gaat m'n Nokia 3210 na verschillende zwempartijen nog steeds van de partij.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Duncan schreef op 12 January 2003 @ 15:20:
[...]

Jouw 'oerdegelijke' M35i kan ik anders wel met één enkel smsje mollen... :z
:D

Ik heb hele tijd een 3210 gehad (voor veel geld gekocht, voordat je dat kreng dus gratis bij de cornflakes kreeg). En nooit probs mee gehad. Nooit vastlopers oid, en hij kan tegen een stootje :)

• Big_Tower
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik heb een hele tijd een Sony CMD-C1 gehad. Na 3,5 jaar trouwe dienst zonder ook maar 1 storinkje en verschillende zwempartijen crashtests vanaf de auto e.d. 8)7 Totaal geen problemen mee gehad. Maar na 3 jaar begon de accu wel heel slecht te worden. 4 minuten bellen was wel max op het laatst. :/ Vandaar dat ie nu het veld heeft moeten ruimen voor een Siemens M50. Hopen dat die net zolang dienst doet.

Was btw een van de eerste toestellen zonder vishengel, waar ik nooit wat van gemerkt heb als het om ontvangst gaat dan.

edit:
Was ... dan.

[ Voor 16% gewijzigd door Big_Tower op 12-01-2003 15:42 ]

Pagina: 1