Toon posts:

8310 of t68

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben aan het kijken voor nieuwe phone...en nu bij gsmtrack.nl: 8310 gratis bij 1 jarig ben vaak abbo of de t68 gratis bij 2 jarig ben vaak abbo.
Maar ik weet niet of ik uberhaupt een van die moet nemen want ik vind ze alweer best oud.
jullie?

de samsung t100,a800 en s100 en ericssont300 zijn andere oties voor die aanbieding

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Ik heb de 8310 en bevalt me prima, nog geen problemen/tekortkomingen mee gehad. Inderdaad wel een beetje oud ja.
Samsung maakt ook mooie phones tegenwoordig idd.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:51

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

t300 nemen ;) of t68i .. of wil je niet in kleur gprsse en poly tonen gebruiken? etc..

Verwijderd

De T68i mag dan al wel wat ouder zijn, maar qua functionaliteit is het nog steeds een voorloper op de meeste toestellen, denk bv aan bluetooth.

Zelf heb ik ook een t68i en ik ben er nog heel erg tevreden mee. Voorlopig kan ik nog vooruit met dit toestel. Hij bevalt me nog prima :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 17:54 ]

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb beide toestellen bijna een half jaar gehad, en de 8310 zit kwa menu stukken beter in elkaar
(veel sneller), dus als je veel sms'd, beld, nummers opzoeken zou ik voor de 8310 gaan.

maar ja, het kleuren schermpje heeft zijn charme!... al is die van de 6610 stukken beter.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Blijkbaar is bijna elke moderne telefoon wel mogelijk.

Kies eerst eens uit welke specificaties je wilt hebben. Hier kun je ze vergelijken oa: klik.
En dan gewoon de mooiste kiezen. Als je nog evt. gebruikers ervaringen wilt weten, moet je even zoeken. Van elk van de genoemde telefoons is wel een (groot) topic te vinden met info :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.