Toon posts:

abit kt7 kopen of niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor de laatste alleen maar klachten over de kt7 van abit. Waarom scoort hij dan zo goed in allerlei testen! vreemd! De asus av7 is die stabieler,beter?

Verwijderd

ik heb ook de abit KT7 en ik ben er heel tevreden over ook is hij minder goed te clocken dan de asus A7V maar bij de abit hoef je voor de swites niet de kast in dat kan gewoon uit de bios

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
ik vond de abit stabieler. heb ze allebij gehad. die asus kreeg ik in geen enkel os stabiel.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 13:44

star-saber

Ryzen

kheb zelf sinds kort een a7v
voorheen abit ka7

en kheb tot heden nog geen blauw scherm gezien
of vastlopers meegemaakt

Verwijderd

Als je op http://go.to/kt7faq kijkt zie je voor ieder probleem een oplossing!

Lijkt me dus een prima bordje.

mh

Verwijderd

ik heb hem ook sinds een maandje, ben er zeer tevreden over. heel erg stabiel :) :)

Verwijderd

Ik heb er ook een. Het was een bitch om hem aan de praat te krijgen, maar als ie het eenmaal doet is het het beste mobo dat er bestaat.

Verwijderd

Ik had eerst de Asus en die heb ik weg gedaan omdat hij niet stabiel was. En nu heb ik de Abit en die is stukken beter.

Voor mijn gevoel is hij sneller en zeker stabieler. En ik kan op dit bord mijn T-bird wel OC'en. En op mijn Asus kon dat totaal niet.

Verwijderd

ik zou 'em niet kopen als ik jou was. :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik zou em wel kopen als ik jou was... hij is bij mij retestabiel, geen probs.

[statistiek-mode]
Er zijn nu al 259 topics over de KT7
[/statistiek-mode]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ik zei altijd ja maar begin toch te twijfelen. (heb er zelf ook 1 en krijg hem maar niet stabiel)

Op dit moment zou ik zelf de asus nemen.

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
KT7-Raid voor de echte tweaker =] A7V als je weinig gezeik wilt... ik heb beide bords...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:47
eh.. A7V is voor de echte tweaker, want dan moet je gaan solderen wil je hoge voltages en RAID hebben. Ook heb je dip-switches voor multiplier ipv van soft(ie)menu;):)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
hehe =]
dat is voor de die-hard tweaker .. die was ik vergeten :P

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:03
Is het zo dat er weinig coolers op de Abit KT7 passen omdat er dingens in de weg zitten?

Verwijderd

Ja, die grote zwarte condensatoren. Maar steeds meer koelwapper fabrikanten houden daar rekening mee.

Trouwens, als 7 van de 10 mensen een KT7 zouden kopen, is het toch logisch dat daar veel vragen over zijn, niet dan ????
Als je een bord kopen wil waar de minste vragen over zijn moet je een JetWay socket A kopen
( Ben je ook misschien de enige in Nederland HAH ! ) >:)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ik heb tot nu toe alleen maar goede dingen over de Abit gehoord. Asus koop ik nooit uit eigen ervaring -> slecht dus :(

Verwijderd

Ik heb altijd Asus gehad en nooit problemen. Nu met een Abit K7-Raid alleen maar. Wat een kut-board! Blijft 3 tot 10 keer per dag volledig hangen, dus reboot nodig.

Speciaal voor dat klote board m'n SB-Live eruit, nog steeds zuigen.

Abit K7-RAID, 128 mb 100mhz, GeForce Pro 64, Thunderbird 700 en regelatig vast.
Pagina: 1