Scandinavisch Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:39
Ik ben aan het zoeken naar een Zweeds of Deens toetsenbord. Dit omdat ik vaak in het Zweeds zit te chatten en gek wordt van al die alt en alt gr combinaties, wil eigenlijk gewoon op een knop kunnen drukken, net als voor de N bijvoorbeeld. Kan wel de software layout in windows aanpassen, maar dan moet je ook je toensen "bijschuren" zeg maar.
Aangezien dit toetsenbord al practisch gaar is voor de sloop, En dus toch een nieuwe moet kopen, wil ik dus eigenlijk 1 in t Zweeds ofzo.

Weten jullie een site waar ik die kan bestellen? Het liefst heb ik een MS keyboard, daar kan je nog mee slaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 20:50

DoD Cerberus

blabla!

mail s naar ms, of kijk s rond op zweedse sites...
google misschien?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-05 16:25

Goku33

Ownage!

plaats het eens in de vraag en aanbod zou ik zeggen: http://www.tweakers.net/aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Ah dankje, ik heb net een mail gestuurd, en tóch nog ergens een site kunnen vinden. eerst maar es ff wachten op t antwoord.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Volgens mij heb ik nog wel zoiets liggen, althans eentje met Ae en O met een streepje erdoor. Vier jaar geleden op de HCC gekocht voor 1 gulden. Hij ligt alleen op dit moment bij mijn ouders..... heeft een DIN-aansluiting maar is oerdegelijk.

Gratis op te halen in Rotterdam als je interese hebt ...... dan zal ik eerst wel even kijken of het ECHT een zweeds bord is.

[ Voor 14% gewijzigd door Mark_V op 07-01-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75062

Gewoon een zweedse compuboer mailen en daar een toetsenboard bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Ik heb succes! Na lang met Microsoft gebeld te hebben, kastje en muur verhaal, heb ik een reseller gevonden die aan buitenlandse toetsenborden doet. Hij leverd alleen aan bedrijven, maar er is nu een comp winkel m aan t bestellen!
Tech Data heet de distributeur, vooar als iemand zoiets nog eens nodig heeft
Pagina: 1