Toon posts:

XP 1800 + met ECS K7VZA 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een 1800+ op mijn K7VZA 3.0 zetten, maar kan die er echt op, ik heb wel wat verhalen gelezen over het kan, maar vlak daarna las ik weer dat de boel opgeblazen werd (zat geen koeler op, maargoed). Is er iemand die een ECS K7VZA 3.0 mobo die er een XP proc op heeft zitten. Ik heb geprobeerd te mailen naar ECS, maar de lukte niet.

Ik weet dat de vraag al vaak is langsgekomen, maar ik wil graag wat meer zekerheid voor ik de boel overhoop help!

Dit vond ik op de site van ECS:

http://www.ecs.com.tw/support/techcpu/athlonxp.htm

Het 3e regeltje onderaan geeft mij twijfels, iemand goed in engels en kan mij vertellen wat ze bedoelen?

MVG Niels

Verwijderd

Op dat 3e regeltje staat dat het kan mits je pcb 3.0 hebt, en dat heb je zoals je zegt. Wat is dan het probleem? Probeer het eens zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Proberen wordt een duur geintje als het mislukt. Hoe zit het eigelijk met KT133 en KT133a wat is het verschil, moet ik dat hebben voor een XP en hoe kan ik checken of ik wel of geen KT133a heb?

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou niemand die me kan helpen?

Verwijderd

ja het kan wel jij hebt de 3.0 versie ,die heeft een fsb van 266 (via kt133A).
het kan duz, suc6.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 07 January 2003 @ 18:54:
Is er nou niemand die me kan helpen?
Ja, dat je eerst de FAQ Forumgedrag aandachtig doorneemt en dat je je daarna eens moet afvragen waarom deze ene reply van jou hier eigenlijk niet wordt gewaardeerd.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij zit erop! En werkt, heb er een Arctic Cooling Super Silent Pro op zitten, stille koeler. Heb het systeem nu 1,5 uur draaien, 1 keer PcMark2002 en 3DMark 2001SE gedraaid en nu volgens Sisandra 33 graden. Systeem is verder stabiel. Heb bios versie 3.7
Pagina: 1