ik neem aan dat die 'bron' nu net de spam was/is, een of ander kristal dat de gevaarlijke electromagnetische straling neutraliseert (te verkrijgen via TellSell, als U nu belt krijgt u gratis ingestraald flesje Jomanda-water)
Maar feit is dat in hoeverre electromagnetische straling bestaat en invloed heeft op mensen en hun gezondheid, daar valt veel over te zeggen en weinig te bewijzen, ook het onderzoek dat als bron van het artikel geldt doet daar geen tot weinig uitspraken over en beperkt tot het optreden van het verschijnsel van depressie bij overmatig computergebruik.
Ik vind het leggen van een link naar alternatieve gezondheidstherapieen en -ideeen niet slecht en doordat de post hiermee ontopic en niet overbodig is, haalt hij volgens mij het recht op een 1-score binnen, het had ook best meer geweest als hij aan onderbouwing deed, anders dan dat bij hem kristallen van merk X op zn computer liggen, en dat die volgens hem (waarom?) werken.
(
* RM-rf heeft natuurlijk weer een Apple Mac, waar de standaard kristallen niet mee werken en moet nu via de Applestore aparte kristallen kopen die 3x zo duur zijn, maar wel een hippe designers-look hebben)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen