Toon posts:

Mp3 to Midi?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk om al het zang er uit te halen en alleen de instrumenten enz over te houden en dan naar midi converteren?

zoja welk programma?

ik heb gezocht op google, en de search.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Nee, can't do.
Een MP3 ziet er uit als het geluid dat op een cassettebandje staat. Zie het als 1 spoor. Midi bestaat uit meerdere sporen en vandaar dat je het wilt converteren. Helaas, een MP3/WAV bestaat uit 1 spoor die je niet kunt ontleden. :)

[ Voor 2% gewijzigd door bazs2000 op 07-01-2003 15:56 . Reden: typowiepo. ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
:( damn ik wil dit liedje graag alleen instumentaal :(

Verwijderd

je zou de instrumentale versie kunnen zoeken op internet, maar zown proggie bestaat idd niet (dat ik me kan herinneren)

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22
Dat kan wel, met cubase bijvoorbeeld, daar heb ik er wel plugins inzitten die dat ook kunnen... In het geval jij cubase niet hebt wil ik het misschien ook wel proberen...

edit:

alleen voice eruit he, niet naar midi

[ Voor 15% gewijzigd door DustMan4u op 07-01-2003 15:57 ]

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

Topicstarter
graag

heb je msn?

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:22
Hmz, ik kan de plugin zo niet meer vinden, ik weet zeker dat er een plugin voor was.... En er zijn zowieso ook nog andere programmatjes op internet die ditzelfde kunnen...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er zijn een aantal programma's die dit kunnen. Het blijkt alleen dat deze programma's heel slecht werken. Er is al eens een topic over geweest.

Omdat je je niet houdt aan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en Software Algemeen - Policy - updated 05-10 gaat dit topic dicht.

PS. pas op met vragen aan iemand of hij/zij een programma naar je toe wil sturen. Je kunt beter om een link naar de site van de maker vragen(anders kunnen we niet zien of er illegale dingen uitgewisselt worden).

[ Voor 23% gewijzigd door SH007 op 07-01-2003 16:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.