Printer Kaduuk

Pagina: 1
Acties:

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 21:29
Mijn Epson 740 print niet meer.
Zodra ik de printer aan zet begint hij zoals gewoonlijk met reiniging en uitlijning maar slaat dan ineens vast.
Printer schiet daarna helemaal terug naar de rechterhoek en doet dan helemaal niets meer.
De lampjes dat de zwarte en kleuren inkt op zijn branden constant en het lampje dat het papier op is knippert.

En ja er zit papier in de printer.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat klinkt niet echt gezond.
Als je er nog garantie op hebt, moet je er maar eens gebruik van maken.

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Denk dat 'ie gewoon kapot is, zoiets heb ik ook gehad, helpdesk Epson gebeld, krijg ik eindelijk dame aan de lijn, probleem uitgelegd, antwoord dame: "Ehm, zit de stekker erin". Ik heb heel snel de haak eropgegooid, want ik vond het niet nodig dat ze hoorde wat ik zei :(.
Sindsdien hoef ik geen Epson-printers meer, ze gaan me te snel kapot en als dat gebeurd is de support beroerd.

P.S. Over dat verhaal wat er eerst stond met dat papierschakelaartje is dus onzin, moet eerst goed lezen dus :o

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• BS
Dat met dat papier schakelaartje heb ik niet gelezen.

Heb ik gisteren wel gedaan printer deed het ongeveer een half a4tje en toen was het over begon de ellende weer.

Inderdaad gewoon terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb en een nieuwe of repareren.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:00
Epson moet je eerst even de kleuren knopje 5 seconden ingedrukt houden of langer
moet je ff kijken
en dan gat ie van alles doen enzo
gewoon laten uit doen heel vaak werken ze daarna
weer
ander schoonmaken

is ie buiten de garantie en helpt dit niet
dan koop maar een nieuwe hp
die heb je al voor235,- ofzo
repareren is altijd duurder als 250 piek omdat ze alleen al een onderzoekstarief hebben van 175 normaal gesproken

.

• BS
Er zit nog zeker 2 jaar garantie op dus dat zal wel goedkomen
Pagina: 1