Check alle รฉchte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen รฉchte deals zien

[GPRS dilemma] T300 vs T720 ?

Pagina: 1
Acties:

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:53

CT

๐Ÿ“ฑ๐Ÿ’ป ๐ŸŽฎ โŒš๐Ÿ–ฅ

Topicstarter
Okay, ik moet of kiezen voor de:
T720
Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/81679.2.g.jpg

of de

T300
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/t300_red_se_display

Ik ga'm gebruiken voor D* GPRS.. maar ik kan maar niet kiezen,

Voordelen:
T300 is robuster en ik vind het gewoon (persoonlijk) een mooi design.
T300 heeft alle functie's die ik gebruik en er zijn ook veel gratis spelletjes voor en de beltonen zijn mooier dan die van de t720.. etc.
Ik heb nog niks over defecten gelezen van de T300
T300 heeft een langere standby - spreektijd dan de T720.

Nadelen
De T300 heeft niet alleen een kleiner maar ook een lelijker scherm (minder kleuren).
De T300 heeft geen kalender en is ook een stuk "forser" dan de motorola (mits dichtgeklapt).
De T300 heeft GEEN J2ME, dat betekend (nog) geen MSN op GPRS :P

Dus..
Ik vind de t300 wel mooier + standbytijd maar de motorola heeft betere functionaliteit...

Wat zouden jullie doen?? :?

Verwijderd

motorola, standby tijd vallen vies tegen bij ericsson altijd. Ericsson heeft btw wel een kalender volgens mij hoor! De Ericsson zal wel handiger zijn met GPRS'en denk ik. makkelijke toetsen.

• CT

CT

๐Ÿ“ฑ๐Ÿ’ป ๐ŸŽฎ โŒš๐Ÿ–ฅ

Topicstarter
van wat ik las was dat de t300 al veel beter standby had dan de t68i en dat de beperkende factoren van de moto was dat hij GEEN IR had (de t300 wel) en dat je maar 2 uur kan praten! (dan is de accu al leeg?)
De t300 wel wat meer :P

Verwijderd

Ik heb de t720 en zou nooit voor de t300 kiezen:

T300 vind ik een lome balksteen nofi
Hij heeft geen java (gratis games en proggies rulen)
256 kleuren scherm ipv 4096 en ook nog een aanzienlijk kleiner scherm ook wat zeker een plus is bij gprs-en is mijn ervaring (ik gprs vrij veel)
Bij de T720 kun je gewoon midi's als ringtone gebruiken en zelf gifjes maken van 120x160 om die via gprs als wallpaper te downloaden.
En de t720 heeft verwisselbare covers handig als ie een keer beschadigd aan de buitenkant.

De standby en spreektijden van de t300 zijn wel beter maar mijn t720 gaat 3 dagen mee met gprs-en , games en 30-40 minuetn bellen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2003 15:56 ]

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
t300 heeft zeker een vorm van een kalender, kijk maar op hun site.
ik hecht wel veel waarde aan de accu dus ik zou voor de t300 gaan

• CT

CT

๐Ÿ“ฑ๐Ÿ’ป ๐ŸŽฎ โŒš๐Ÿ–ฅ

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 januari 2003 @ 15:55:
Hij heeft geen java (gratis games en proggies rulen)
Maar wel wat anders (weet ff niet wat) en die applicaties die je met java hebt is niet veel boeiends (behalve msn) games wel, maar de t300 staat juist sterk met games :P (ook veel gratis, en ze zijn sneller en mooier..) maar idd geen j2me, maar dat misde ik nu eigenlijk ookal nooit :P
256 kleuren scherm ipv 4096 en ook nog een aanzienlijk kleiner scherm ook wat zeker een plus is bij gprs-en is mijn ervaring (ik gprs vrij veel)
Bij de T720 kun je gewoon midi's als ringtone gebruiken en zelf gifjes maken van 120x160 om die via gprs als wallpaper te downloaden.
En de t720 heeft verwisselbare covers handig als ie een keer beschadigd aan de buitenkant.
Scherm is idd een minpunt.. maar het is even "smal" alleen de lengte is wat langer.. is dat een groot gemis?
En er zijn trouwens voor de t300 betere covers dan voor de t720 :P en er kunnen 24poly tones op de t300 ipv 8poly ..

ik probeer alles neutraal te zien..

• CT

CT

๐Ÿ“ฑ๐Ÿ’ป ๐ŸŽฎ โŒš๐Ÿ–ฅ

Topicstarter
heb iig voor de t300 gekozen met als doorslaggevende factor:
standby tijd + spreektijd :P

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
de T300 heeft wel iets dat kalender heet, maar wat in feite een reminder-unit is.. je heb geen overzichtelijk iets met al je afspraken erin, ze komen gewoon op een rijtje waar je doorheen kan scrollen.
Pagina: 1